afvallen

Carlitos

Badass junkie
Of te wel ik wil speed gebruiken om af te vallen en kijken welke dosis werkt ?
En als je het topic start,zou je dan niet zelf ook eerst is zeggen wat je eigen ervaring met afvallen is.
Of vraag je het om het eerst genoemde :wink: ?

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Van speed kun je zeker snel afvallen, maar is dit gezond? NEE. En daarbij als je met speed stopt komen de kilo's er weer keihard aan, oftewel wil je van speed afvallen dan moet je als een speedjunk door het leven gaan, want anders vliegen die kilo's er weer aan.

Hoe val ik gezond kilo's af en krijg ik een goddelijk lichaam waar de mannen hun ogen niet vanaf kunnen houden:

- Duursport: Ga 2 a 3 keer in de week hardlopen/ fietsen/ Wandelen en doe dit dan minimaal 30min, want vanaf 30min is je vetverbrandingsproces op volle touren en verbrand je dus veel meer vet dan wanneer je nog maar 10min aan het fietsen bent. Je valt hier redelijk snel vanaf, en je voelt je gewoon veel fitter.

Krachtsport: Veel mensen zouden hier niet opkomen maar je kan hier toch behoorlijk van afvallen als je ermee doorzet. Want met krachtsport kan je vet omzetten tot spierweefsel, en van elke kg extra spierweefsel verbrand je 60 extra caloriën op een dag zonder iets speciaals te hoeven doen. In een jaartje krachttraining kan je zo 5 kilo spierweefsel aanmaakt waardoor je dus 300 extra calorien verbruikt op een dag. En je krijgt hierdoor ook nog eens een veel mooier figuur . Het beste train je dan grote spiergroepen zoals je benen en je rug, en licht je buik waardoor je op een vrouw met perfect rondingen wordt ipv een vrouwlijke boddybuilder, wat natuurlijk niet de bedoeling is .

Voedsel: Blijf gewoon goed eten, eet veel pasta's en groente. Probeer voedsel met veel vet en suiker te vermijden, en het belangrijkste verander je tussendoorstjes. Eet bijvoorbeeld een bannaan ipv koekjes. Ik ben zelf door gezonde tussendoortjes een stuk fitter geworden en afgevallen.

Vitamines: Neem elke dag een vitamine C tablet en een multivitamine.

L-Tyrosine! Door dit in te nemen zul je meer allert zijn, meer energie hebben, minder eetlust krijgen en meer ontspannen zijn in stress-periodes. Dit spul werkt echt, Ltyrosine is namelijk de voorloper van dopamine, adrenaline en noradrenaline net als 5-htp dat voor serotonine is. Probeer dit eens uit je zult je een stuk fitter voelen en schadelijk is het niet (als je aan de dosering houd). Je kunt dit gewoon bij de smartshop halen, Hier kan je er nog wat meer over lezen: http://magazine.vannature.nl/downloads/ ... rosine.pdf . L-tyrosine helpt trouwens ook goed bij speed katers (coke waarschijnlijk ook).

Dit zijn wat tips die je mogelijk kan gebruiken, maar wat doe je nu om af te vallen?

Hopelijk heb je er iets aan :wave:

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Gebruik de zoekfunctie, hier zijn al zooo veel topics over aangemaakt met allemaal hetzelfde advies: begin er niet aan, als je stopt kom je weer dubbel zo hard aan! Ik heb het zelf ook ooit geprobeerd, met een speedverslaving als gevolg. Toen ik stopte vlogen de kilo's er weer bij. Je kunt beter sporten en wat minder eten als je wilt afvallen.

Cole

Belezen gebruiker
Als je wilt afvallen door speed te gebruiken moet je maar eens naar "requiem for a dream" kijken, moest je deze film nog niet gezien hebben. Tgaat over de moeder trouwens :grin:

Taat

Bewuste gebruiker
Als je wilt afvallen op speed..

Lukt niet, je word alleen maar vettiger

Ik onderhoud mezelf altijd netjes en eet toch wat..Dus kan niet echt zeggen dat ik gewicht kwijt ben door de speed..

Supervlieg

Wijs gebruiker
Pepdieetje?

Pannekoek!

Ketaboy

Bewuste gebruiker
ik kom eerder aan door de pep.. ik ben nu zo lui dat wat ik eet ook meteen iets is dat ik lekker vind dus fastfood haha :beer:

marko

Experimenterende gebruiker
margaux zei:
Hoeveel kg zijn jullie afgevallen van speed in hoeveel tijd?
& hoeveel gebruikte je? :stoned:
Tot nu toe bijna iedere dag naar een jaar in een tijd van 20 jaren te hebben gebruikt, met daarin tussenpozes...ben ik door iedere dag te eten en drinken altijd op niveau gebleven.....Gelukkig dan...Nu nog defenitief stoppen. :mrgreen:

marko

Cole zei:
Als je wilt afvallen door speed te gebruiken moet je maar eens naar "requiem for a dream" kijken, moest je deze film nog niet gezien hebben. Tgaat over de moeder trouwens :grin:
Ik woog eerst 103g.....Nu nog door dagelijks gebruik blijf ik hangen op de 88, maar ik eet wel. :mrgreen:

marko

Taat zei:
Als je wilt afvallen op speed..

Lukt niet, je word alleen maar vettiger

Ik onderhoud mezelf altijd netjes en eet toch wat..Dus kan niet echt zeggen dat ik gewicht kwijt ben door de speed..

marko

Toen ik een jaar was gestopt met alle drugs, ben ik van 70 naar 103 kg bijgekomen. Door veel sporten(fitness) werden de vetten door aminozuren omgezet in spieren. Maar ik vond mijzelf toch nog te zwaar. Dus ben ik maar weer gaan gebruiken. Ik weeg nu 88kg... Ja afvallen kan degelijk op de dagelijkse portie speed!!!maar is geen gezonde manier. Wordt maar gewoon atleet, dan kun je afvallen en is gezond ook! :sunglasses:

kiekert

Bewuste gebruiker
marko zei:
Toen ik een jaar was gestopt met alle drugs, ben ik van 70 naar 103 kg bijgekomen. Door veel sporten(fitness) werden de vetten door aminozuren omgezet in spieren.
Vet omzetten in spieren is onmogelijk.

altamiro

Naja, dan bedoelt ie denk ik dat het overgrote gedeelte van de vetten in zn lichaam zijn aangesproken en verbrand bij het sporten, en als gevolg van het intensieve spierweefselgebruik tijdens het sporten is z'n spierweefsel toegenomen.

Of klopt er ook niets van mijn beredenatie? :confused:

marko

Ketaboy zei:
ik kom eerder aan door de pep.. ik ben nu zo lui dat wat ik eet ook meteen iets is dat ik lekker vind dus fastfood haha :beer:
Speed is what i NEED!!! wie zegd dat ik door speed ga afvallen....? Ik eet juist Met Speed!!!

marko

Voor iedere topicgebruiker wil ik een mededeling doen, en dat gaat om AF-vallen..Als het om het afvallen gaat; waarom dan met speed? Het gaat erom of je, je goed voelt! afvallen doe je zeker, door niet meer te eten"waarom ik citeer?" Heel veel mensen vallen door speed niet af, maar in andere gevallen; zeer zeker van WEL, dus eigenlijk weten we niet of de oorzaak de speed is waardoor we afvallen...NEEE!!! NOGMAALS. Maken we ons daarom zo druk over??? vraag mij wat... Zeg dan gewoon NEE tegen drugs, eet GEZOND of eet Niet, Dan weet je genoeg. afz. Marko(dr.erv.desk.) GREEZZZ!!!!!!

martin van nu

Belezen gebruiker
Nou Marko, der is weer eens geen touw vast te knopen, aan wat je probeert te zeggen.

Heb ik al eens gezegt, maar daar reageer je dan niet op. Te moeilijk?

marko

acidboy zei:
Jezus marko, idioot.
Hoezo, Heb je dan niks anders te melden? of lijkt het allemaal zoals jij dat denkt..Nou mijn meningen en interpretaties waren toch zeer duidelijk zoals ik dacht..niet? gr. Marko

Bovenaan