Afvallen

wij2

Newbie
hoi hoi,

IK heb een vraagje, ik rook nu al 2 jaar iedere dag een joint en ineens val ik zo een paar kilo af.ik eet verder wel goed en harddrug gebruik ik niet.Kan ik van weed roken afvallen????

toedeloe :stoned:

Bal0n

Badass junkie
Je suikerlevel gaat omlaag in je bloed als je blowt, als je vervolgens geen suikers eet ga je dus over op vetverbranding (ik denk dat dit samenhangt met het moe worden als je blowt). Dus het is wel mogelijk ja.

BacingsPen

Badass junkie
Bal0n zei:
Je suikerlevel gaat omlaag in je bloed als je blowt, als je vervolgens geen suikers eet ga je dus over op vetverbranding (ik denk dat dit samenhangt met het moe worden als je blowt). Dus het is wel mogelijk ja.

Weer wat nieuws! Je suikerlevel gaat omlaag! Dat wist ik dus echt niet!

Kan je wat vertellen over de uitspraak van: heidrun?

Die vertelde namelijk dat ze vermoede dat ze haar voedsel sneller verteerde...

matthijs

Badass junkie
Ja, dat is dahct ik ook een van de redenen van vreetkicks...en ik moet vaak ook eerder schijten als ik geblowd heb :flushed:

BacingsPen

Badass junkie
whahahahah, en wat betekent het als je moeite hebt alles eruit te scheiten als je NIET knetter bent? Heb je dan wiet nodig om je spieren volledig te ontspannen? :P

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Haha, lompe boeren :grin:
Hmm ik heb ook meestal 'last' van vreetkicks. Eten smaakt zo ontzettend lekker als ik high ben. Goddelijke chocola... maar ook fruit, eigenlijk alles. Ook drinken trouwens. Tomatensap bijvoorbeeld, wow.

Mac...

Badass junkie
Uit ervaring (van mezelf en vrienden) kan ik zeggen dat je van blowen wel degelijk afvalt. Zo niet, kom je er iig absoluut niet van bij of remt het het bijkomen.

BacingsPen

Badass junkie
Mac... zei:
Uit ervaring (van mezelf en vrienden) kan ik zeggen dat je van blowen wel degelijk afvalt. Zo niet, kom je er iig absoluut niet van bij of remt het het bijkomen.

Relaxt :)

Vandaar dat ik van die 3 jaar blowen in combinatie met veel lekker eten niet dikker ben geworden :) Of komt dat pas later? :P

Mac...

Badass junkie
Je hebt kans dat je net zoals stoppen met roken je spijsvertering anders gaat werken. Je loopt dan zeker kans om aan te komen.

Bovenaan