afterclubs

lj_bob

Bewuste gebruiker
Hoihoi!

Zijn er hier mensen die wel eens naar afterclubs gaan? Zo ja, waar, wanneer, met wie en wat neem je dan of ga je nuchter?

Ik persoonlijk ga op zondagavond naar antwerpen naar de space als ik zin heb. Neem daar een pilletje en ga gelukkig dansen :hearteyes:

Als het echt leuk is daarna (na 02.00u) nog ff door naar de creamm! Voetjes van de vloer maar weer :) En de volgende dag heeeerlijk vrij zijn.

En jullie?

Groetjes

spliffsnatcher

Belezen gebruiker
Niet echt clubs, maar de feestjes in sommige delen van brussel zijn legendarisch. evenals de silo in leuven die wel is durven doorgaan tot ver na smiddags

matthijs

Badass junkie
lj_bob zei:
Als het echt leuk is daarna (na 02.00u) nog ff door naar de creamm! Voetjes van de vloer maar weer :) En de volgende dag heeeerlijk vrij zijn.

Ligt dat nou aan mij of begint bij meer mensen de avond vaak pas op gang te komen om 2 uur :confused:

Jeller

Badass junkie
hangt beetje van feestje tot feestje af denk ik..
sommige feestjes beginnen pas rodn 3 uur vol te lopen

Imke

Badass junkie
Naar afterclubs ga ik niet.. Als er een feestje is, en het loopt vroeger af dan we willen, dan gaan we ergens anders een feestje opzoeken, meestal is dat dan de Rector of Tijuana in Gent.

matthijs

Badass junkie
Nou...bij goa hoor je eerst een geluidje..en dan hoor je later weer een geluidje en dat is dan net anders :P

Erg vette muziek tho :smoke:

Imke

Badass junkie
Ja het kan wel eens leuk worden zo'n feestje :P
Maar ik bedoelde eigenlijk afwisseling van omgeving.. :rolleyes: :P :wave:

Jeller

Badass junkie
Saivy zei:
Naar afterclubs ga ik niet.. Als er een feestje is, en het loopt vroeger af dan we willen, dan gaan we ergens anders een feestje opzoeken, meestal is dat dan de Rector of Tijuana in Gent.
mss kom ik je nog wel eens tegen in de rector dan :sunglasses:

en goafeestjes zijn echt wel de vetste imo

Imke

Badass junkie
Jeller zei:
Saivy zei:
mss kom ik je nog wel eens tegen in de rector dan :sunglasses:

Misschien wel ja :smoke:

Imke

Badass junkie
Jeller zei:
gaan jullie dan helemaal van w-vlaanderen naar gent voor een afterparty?

Ik ga alleen maar feesten in gent :P of in oostende en van daaruit is het niet ver naar gent met de auto eh.

flashkop

Bewuste gebruiker
saivy saivy saivy, neem een trip, ga naar de goa en geloof my om het ander liedje ben je ook in een andere omgeving :tongueout:

Bovenaan