Afscheidsbericht

johndeertrekker

Bewuste gebruiker
Lieve mensen
Ja, ik log straks uit en zal nooit meer deze website bezoeken.
Waarom? Ik glij weer af en wil er vroeg bij zijn om erger te voorkomen. Actief op DF sinds 2016 onder een ander account (ik was 16jaar destijds). De verheerlijking van gebruik op deze website is sterk aanwezig neigend naar enabling. Ik blame DF zeker niet btw. Ik ben 22 en ben het zat.
Het verlaten van DF zal natuurlijk niet het probleem oplossen . Maar dit keer ga ik alles doen een ‘normaal’ leven te lijden dus ook de kleine dingen

Want ik sta al jaren stil gebruik drugs om niet te hoeven dealen met mijzelf en even nep geluk te voelen lieg mezelf voor dat het prima gaat. Dat oprechte geluk wat niet opgaat tegen drug geïnduceerd geluk is waar ik voor ga. Ben 22 de tijd tikt ik MOET beter worden.

Bedankt voor alle lieve/grappige/behulpzame interacties de afgelopen 6 jaar

:redheart: John alias Kermit.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Lieve mensen
Ja, ik log straks uit en zal nooit meer deze website bezoeken.
Waarom? Ik glij weer af en wil er vroeg bij zijn om erger te voorkomen. Actief op DF sinds 2016 onder een ander account (ik was 16jaar destijds). De verheerlijking van gebruik op deze website is sterk aanwezig neigend naar enabling. Ik blame DF zeker niet btw. Ik ben 22 en ben het zat.
Het verlaten van DF zal natuurlijk niet het probleem oplossen . Maar dit keer ga ik alles doen een ‘normaal’ leven te lijden dus ook de kleine dingen

Want ik sta al jaren stil gebruik drugs om niet te hoeven dealen met mijzelf en even nep geluk te voelen lieg mezelf voor dat het prima gaat. Dat oprechte geluk wat niet opgaat tegen drug geïnduceerd geluk is waar ik voor ga. Ben 22 de tijd tikt ik MOET beter worden.

Bedankt voor alle lieve/grappige/behulpzame interacties de afgelopen 6 jaar

:redheart: John alias Kermit.
Het ga je goed en heel veel succes met minderen/stoppen met drugs en het beteren van je leven ❤️❤️

Zeehond

Badass junkie
Wat een moedige beslissing 💪💪
Heel veel succes en geluk.
Dit is een begin, een bewuste start van iets nieuws, je kunt dat ook ❤️

Bovenaan