• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

afscheid...

shihuandgi

Belezen gebruiker
ik en mijn moeder waren shoppen in maastricht, maar ik was al een lange tijd aant zagen om eens naar de "boot" te gaan, die ene coffeeshop gelegen op een boot op het water dus,

na lang zagen mocht ik er een jointje gaan halen,

normaal ging ik altijd bij cool runnings, wou eens iets anders proberen.

toen gingen we buiten de stad richting de media markt, en daar ging ik even zitten om de joint op te roken, het inhaleren ging zonder pijn in de longen, waar ik bij cool runnnings altijd pijn van heb (zwaar gevoel) en toen de joint half was ging ik verder wandelen, ik stond recht, en mijn benen werden bijzonder zwaar en tintelig, kon er niet meer op staan, en ik zei tegen mijn moeder van: ik ga hier wat even zitten, mijn benen voelen zwaar aan, dus ging ik trug op een bankje zitten, en toen was het raar, ik zag naar mijn moeder, die er ongerust uitzag omdat ze voelde dat er iets misging, en het beeld werd verdeeld in blokjes, en alles was fluogeel, was een eng gevoel, maar ik zei dat ik me niet goed voelde en dat ik even wou rusten, en voor dat ik het weet wask gewoon aant dromen, ik viel niet in slaap, maar keek reccht voor me uit en kon me niet concentreren, mijn moeder keek bijzonder angstig, en ik wist nog dat ik haar omhelsde en zei van: sorry mama, ik zal het nooit meer doen! en toen zei ik dat ik me al beter voelde en wou verder wandele, toen gingen we iets verder, maar kon weer niet op mijn benen staan en toen zag ik snelle lichtflitsen (zoals die japanse cartoons worden afgebeeld) zwart en wit, en toen viel ik flauw, recht de grond op, na 6 minuten zoiets kwam ik bij, en zag ik mijn moeder doodsangsten uitstaan, en ze was aant schreeuwen en gillen, niemand had haar gehooord, en weet nog toen ik bijkwam datk gele lichtflitsen zag, ik probeerde zo helder mogelijk denken, en rechtstreeks naar de bus te gaan om naar huis te gaan,

heb op de bus nog aantal keren moeten overgeven.

het is niet zozeer dat ik hier zo'n harde angsten ofzo aan heb overgehouden, maar wat ik mijn moeder heb aangedaan valt niet meer goed te praten, ze heeft nog steeds nachtmerries over dit voorval.

1 ding was positief aan dit alles, ik raak nooit nog wiet of andere drugs aan...

het verbaasd me wel dat dit allemaal kan van "gewone" white widow...

iemand dit al meegemaakt? of enige informatie/hulp?

Osi`

Bewuste gebruiker
Rofl, had je wel iets gegeten of gedronken in de morgen, want als je KO valt, heeft dat altijd wel zijn reden.
Ik ben ook al verscheidene keren KO neergevallen. En toch rook ik nog wiet.

Daarbij, is het ook beter dat je uw moeder niet meeneemt als je gaat smoren, of met die een joint kopen en op de bank oproken terwijl u ma derbij is, no fucking way dak zoiets doe :/ Logisch als je KO gaat dat ze heel bang wordt en gaat schreeuwe (zoals bijna elke moeder)

Morja, tis uw keuze. Vind het nogal wat hypocriet dat jij het alleen maar dankzij die KO ermee wilt stoppen.

White Widow is een straf wietje hé :wink: Geen gewoontje.

shihuandgi

Belezen gebruiker
Osi` zei:
Morja, tis uw keuze. Vind het nogal wat hypocriet dat jij het alleen maar dankzij die KO ermee wilt stoppen.

hypocriet?:tongueout:

nuja, weet ge,

sinds dat 'voorval' geniet ik elke seconde die ik normaal kan gebruiken, ik geniet nu van de natuur en zijn kleuren zonder enige paddo's en ik geniet ervan datk mijn benen en armen normaal kan bewegen:tongueout:

lijkt mischien dom, maar zo voelt het aan.

xcrement

Belezen gebruiker
het is positief dat je na deze negatieve ervaring besluit te stoppen met drugs.
wat osi bedoeld met hypocriet, is dat 1 slechte ervaring niet wil zeggen dat het daarna ook nog slecht gaat.
Natuurlijk kan het zijn dat het daarna beter gaat,
maar het is zoveel beter om niet te gebruiken, bespaart je een hoop problemen, waar wiet op de duur toch voor zorgt.
groetjes,

shihuandgi

Belezen gebruiker
xcrement zei:
wat osi bedoeld met hypocriet, is dat 1 slechte ervaring niet wil zeggen dat het daarna ook nog slecht gaat.
maar het is zoveel beter om niet te gebruiken, bespaart je een hoop problemen, waar wiet op de duur toch voor zorgt.
groetjes,

ik snap nu wat osi bedoelt, en zeker wat jij bedoelt,

ik denk dat het voor mezelf beter is om te stoppen, zodat ik zeker ben dat ik geen negatieve ervaringen kan hebben ermee:)

Psycho_Chrono

Wijs gebruiker
Tripreporter
shihuandgi zei:
xcrement zei:
groetjes,

ik snap nu wat osi bedoelt, en zeker wat jij bedoelt,

ik denk dat het voor mezelf beter is om te stoppen, zodat ik zeker ben dat ik geen negatieve ervaringen kan hebben ermee:)

ik heb nu weer White Widdow van de Cool Runnings, morgen eens uitproberen.

De A5 Haze van Heaven 69 is ook zeker aan te bevelen!

Succes ermee, mede mestreechteneer!

pepito

Bewuste gebruiker
Osi heeft het over hypocriet. Weet je wel wat dit woord betekend dan? Volgens gebruikt iemand gewoon zijn verstand als hij iets leert van een negatieve ervaring. En dat gebeurd als iemand na K.O. besluit niet meer te blowen. Vindt het ook een nogal heftig verhaal maar kan me juist daarom het stop besluit goed voorstellen.
Maar waarom ben je zo geraakt Osi, als iemand stopt met blowen? :mrgreen:

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tis gewoon irritant als iemand na 1 slechte ervaring (waar ie meestal zelf de perfecte voorwaarden voor schiep) gelijk alle drugs over 1 kam scheert, en alles kut vind, en ook alle drugsgebruikers kansloze rukkers vind. Ik zeg niet dat Shihuandgi dat allemaal beweert, maar zo gaat het wel vaak.
Verder kan ik t alleen maar aanmoedigen als mensen na zo'n eerste keer met alles stoppen. Meestal is je psyche dan sowieso niet echt geschikt voor drugs.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Groot gelijk dat je ermee kapt en niks meer van drugs wil doen!!!!

@osi : definitie hypocrysie :Hypocrisie is het voorwenden van geloof, gevoelens, moraal of deugden zonder daar volledig achter te staan of de daaraan verbonden normen en waarden zelf in praktijk te brengen, in het bijzonder bij het bekritiseren van anderen. De term wordt vaak gebezigd in tegenstelling tot oprecht (zie integriteit). Een synoniem voor hypocrisie is huichelarij.

Kan me niet voorstellen dat ik zelf drugs zou promoten. ieder neemt wat ie zelf wil natuurlijk, maar wees allemaal een keer eerlijk... er hangen meer dan genoeg gevaren (kans op verslaving, problemen met de wet,... aan vast ook. zolang ieder dat voor zichzelf realistisch kan inschatten is er geen probleem maar we gaan hier toch niemand afkammen omdat ie besluit nooit nog iets te gebruiken. Ik zeg trouwes ook telkes nooit meer na een slechte ervaring en dan kan het goed zijn dat ik het 3 maand later toch weer doe, maar dan ben je niet hypocriet want dan meen je het op die moment wel degelijk...

shihuandgi

Belezen gebruiker
TechNora zei:
Tis gewoon irritant als iemand na 1 slechte ervaring (waar ie meestal zelf de perfecte voorwaarden voor schiep) gelijk alle drugs over 1 kam scheert, en alles kut vind, en ook alle drugsgebruikers kansloze rukkers vind. Ik zeg niet dat Shihuandgi dat allemaal beweert, maar zo gaat het wel vaak.
Verder kan ik t alleen maar aanmoedigen als mensen na zo'n eerste keer met alles stoppen. Meestal is je psyche dan sowieso niet echt geschikt voor drugs.

het is niet dat ik alle drugs kut vind, maar het is gewoon een besluit, dat ik zeker ben dat ik zoiets niet meer kan meemaken, en ik vind druggebruikers zeker geen kanslozen, de meeste mensen op dit forum zijn slimme en vriendelijke mensen,

en ik sta nog altijd zeer positief tegenover paddo's (dat je er een grote wijsheid kan uit halen) maar ikzelf zal het voortaan niet meer gebruiken,

ik zie deze negatieve ervaring als een waarschuwing voor moest ik nog verder doen, dat het naar kan uitlopen,...

Bovenaan