Afkicken

L

Lid 152247

Gast
I fucked up. Kan maar heel weinig hebben.
2x speed. Comedown was afschuwelijk. Alcohol...nog wat alles om het door te komen.
Heel veel rc benzo's..kan er 16 nemen.. ga hoogstens op een schaal van zelfmoord afkick 10 .0 is super naar een 8.

Ik heb andere medicatie. Ook slordig in geweest.
Het heeft z'n redenen gehad. Deed het niet voor de fun. Nu is het meeste op..ook daar afkick.
Morgen kan ik m'n behandelaar spreken. Maar kan alleen Alcohol opbiechten, slechte medicatiegebruik. En allemaal rc benzo's wat niet helpt..

Ik eet niet. Verzorg mijzelf niet. Geen huishouden meer dan 1 week.

Het is geen mentale kwestie alleen. Zijn er mensen die dit herkennen?

Ik ben zooo lang stabiel geweest. En in zo'n korte tijd dit..

Crisisdienst ken ik..uren wachten..ze kunnen niets doen.

Ik weet de oplossing. Hoge doseringen dia en langzaam taperen...dan is er niets aan de hand. Maar die heb ik niet..ik doe uc's ivm kids(,zijn nu niet bij me) hoop op steun en herkenning. Dit gaat verder dan down voelen.

Opname is géén optie. Ik ben daardoor eerder juist alles kwijtgeraakt. Opname deed niets..behalve daar verblijven en..ik gebruik niet en kan er ook niet aan komen. Als ik hieruit kom komen kids terug...Opname zet daar definitief streep door.

Doorzetten met niks nemen? Ik geloof dat ik fluni nog wat had. Ben bang dat dat het heeft verergerd. Kan er zo 16 nemen van 0.25. (Isn nu op)geen effect...ook niet rustiger..paniekvoetbal en nu ontnuchteren? Maar kan niet eens schone kleding vinden.

Sorry voor het lange verhaal

Laatst bewerkt door een moderator:
L

Lid 152247

Gast
Alle tips zijn welkom sommige zijn niet bruikbaar zoals sporten. Ook fysiek 5 kilo afgevallen in 1,5 week. Geen eetstoornis. Krijg het niet weg

Laatst bewerkt door een moderator:

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Als ik jou was zou ik vandaag iets nemen waar je rustig van wordt,en dan morgen mischien iets vragen of even langs je huisarts gaan?🤷‍♂️ ofsoiets k ken het gevoel man dat is echt klote.!

L

Lid 152247

Gast
Als ik jou was zou ik vandaag iets nemen waar je rustig van wordt,en dan morgen mischien iets vragen of even langs je huisarts gaan?🤷‍♂️ ofsoiets k ken het gevoel man dat is echt klote.!
Thanks. Wat voelde je?
Ik lees hier vaak over vechten tehenzwichten voor het lekkere gevoel. Maar wil me enkel.normaal voelen.
Maar kan alleen maar zitten op m'n mobiel. Gewoon apathisch..helemaal uitgeput.
Ik heb alleen 2 diazepam 5 mg paar stuks..Ik kan alcohol kopen maar ben bang dat ik doorsla. Maar.kleine.hoeveelheden is een.optie ter overbrugging tot morgen?ben vooral benieuwd wat jij ervaarde.

L

Lid 152247

Gast
Of is blowen beter? Daar kan ik maat mee houden.ervaring op 1 hand te tellen

L

Lid 152247

Gast
Ik voel me nu rustiger. Dus toch die fluni...nu de vraag. Taperen? Met wat. Of doorzetten

Di in huis pas weer iets als ik wil de hele fluni griep is geen optie om te Taperen had geen stabiliteit in gebruik. Even liggen. Met laatste krachten ff coffeeshop vanmiddag. Als jullie reageren. Bedankt DF:redheart:
Heb geen zelfmedelijden !

Zeehond

Badass junkie
I fucked up. Kan maar heel weinig hebben.
2x speed. Comedown was afschuwelijk. Alcohol...nog wat alles om het door te komen.
Heel veel rc benzo's..kan er 16 nemen.. ga hoogstens op een schaal van zelfmoord afkick 10 .0 is super naar een 8.

Ik heb andere medicatie. Ook slordig in geweest.
Het heeft z'n redenen gehad. Deed het niet voor de fun. Nu is het meeste op..ook daar afkick.
Morgen kan ik m'n behandelaar spreken. Maar kan alleen Alcohol opbiechten, slechte medicatiegebruik. En allemaal rc benzo's wat niet helpt..

Ik eet niet. Verzorg mijzelf niet. Geen huishouden meer dan 1 week.

Het is geen mentale kwestie alleen. Zijn er mensen die dit herkennen?

Ik ben zooo lang stabiel geweest. En in zo'n korte tijd dit..

Crisisdienst ken ik..uren wachten..ze kunnen niets doen.

Ik weet de oplossing. Hoge doseringen dia en langzaam taperen...dan is er niets aan de hand. Maar die heb ik niet..ik doe uc's ivm kids(,zijn nu niet bij me) hoop op steun en herkenning. Dit gaat verder dan down voelen.

Opname is géén optie. Ik ben daardoor eerder juist alles kwijtgeraakt. Opname deed niets..behalve daar verblijven en..ik gebruik niet en kan er ook niet aan komen. Als ik hieruit kom komen kids terug...Opname zet daar definitief streep door.

Doorzetten met niks nemen? Ik geloof dat ik fluni nog wat had. Ben bang dat dat het heeft verergerd. Kan er zo 16 nemen van 0.25. (Isn nu op)geen effect...ook niet rustiger..paniekvoetbal en nu ontnuchteren? Maar kan niet eens schone kleding vinden.

Sorry voor het lange verhaal
Echt klote om dit te lezen.
Goed dat je het opschrijft, geeft structuur.
Niet in paniek raken.
Probeer structuur aan te brengen.
Volg dagelijks ritme, gezond eten, rusten, buitenlucht.

ik heb geen tips over welke middelen je moet gebruiken.
Zou willen dat ik je kon helpen, want het is naar om te lezen.

Anderen hier kunnen je vast helpen, sterkte !!!

Zeehond

Badass junkie
Thanks. Wat voelde je?
Ik lees hier vaak over vechten tehenzwichten voor het lekkere gevoel. Maar wil me enkel.normaal voelen.
Ik heb alleen 2 diazepam 5 mg paar stuks..Ik kan alcohol kopen maar ben bang dat ik doorsla. Maar.kleine.hoeveelheden is een.optie ter overbrugging tot morgen?ben vooral benieuwd wat jij ervaarde.
Alcohol lost nooit iets op, niet doen!

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
@Mrloverdj

dat klinkt als een vreselijke rot situatie voor je zeg.. spijtig dat je daar zo in beland bent.
meestal ben je zelf van de raad en adviezen..
en de kennis over verslavingen en zo.
wat zou je jezelf aanraden?
Ik weet niet zo goed wat aan te bevelen..

mss één wasje draaien vandaag.. en morgen het aanrecht opruimen?
kleine stapjes..
verder iets kopen/laten bezorgen wat je lekker vindt en wat makkelijk is om te eten?.. krijg je toch wat binnen.. ijs?
mss dat je van blowen wel eetlust krijgt.. maar het kan ook averechts werken en mentaal niet lekker vallen.

sterkt meid.. ik duim voor je.

Screenshot 2021-03-09 at 20.13.51.png

L

Lid 152247

Gast
Thanks allemaal..ik had dus m'n laatste lading fluni genomen. En word nu een stuk stabieler wakker.

Ik ben normaal altijd onwijs stabiel en probeer anderen te heloen. Het ging mis bij meerdere keren speed. De hartkloppingen en zwakte na 1 nacht speed was zo bizar...met alles proberen op te lossen maar zoveel heb ik niet. Ik heb rc benzo's geruime tijd genomen. Had enorm veel nodig om te slapen nooit recreatief iets gevoeld.. ben ik genept? Of had ik niet de lusten maar wel de lasten.die afkick. Toen voelde ik me goed nam ik eens clonazepam die wel werkte..ik werd wakker en viel de hele tijd in slaap.gevaarlijke situatie. Dus 1 x beetje speed..maar toch het hele circus van voren af aan.

Heb besloten alles op t forum te gooien.nu voel ik me voor het eerst sinds 2 weken vrij normaal..

De enige reden dat ik diep geslapen heb overdag moet die fluni zijn..het bracht me zoveel ellende en de laatste dosis werkt goed..heb het over zeker 15 stuks.

L

Lid 152247

Gast
Door de klachten van speed en vermoedelijk fluni benzo raakte in in deze vicieuze cirkel.
Heb het over een hartslag van 180 na speed dagenlang. Daarom mijn wanhoop het te dempen. Ik kan dus 1 nacht wakker blijven niet aan ironisch genoeg vanwege m'n hart

L

Lid 152247

Gast
Als ik 500 calorieën op.een dag binnenkrijg is dat veel. Wat ik al zei...post..huishouden..eten..het is bizar hoe.snel.t mis ging. Dit is echt 100% hoe ik normaal niet ben. Ik had geen ervaring met speed en nooit meer.

Paranoize.

Badass junkie
Kut man. Als het je lukt sws van de speed en alcohol afblijven, kwa alcohol weet ik niet hoe je lichaam erop reageerd als je direct stopt met drinken dat kan alleen jij inschatten maar met de speed direct stoppen moet lukken dat weet je ondanks de mentale strijd die gaat komen.

Wat voor medicatie slik je nu allemaal ?

En over welke rc benzo's hebben we het?

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Thanks. Wat voelde je?
Een en al ellende ik heb dr ook heel erg lang last van gehad. Maar wat ik probeerde te doen was vooral bewegen,en afleiding zoeken en ja n joint hielp bij mij de 1ste keer averechts.
Maar later hielp het wel man datwel.is bij iedereen anders maar je moet proberen iets te vinden of te doen waar je gelukkig en blij van word dat helpt sowieso wel.

L

Lid 152247

Gast
Begonnen met etizolam.
Gewoon af en toe chillenm
Toen bromazepam. Want had ernstige slaapproblemen(2 nachten niet slapen..is hart naar de klote.en echt hallucineren.en.trillen)
Werkte niet mocht ik omruilen voor clonazepam.
Een keer teveel genomen..dat schudde me wakker..mijjn enigste doel.was de diazepam op doktersrecept die.op.was te vervangen.nu fluni..ook al ben ik nuchter. Speed is bijna week geleden..ik ga alleen maar achteruit

Andere medicatie zal.ik even pbn

L

Lid 152247

Gast
Ik heb geen baan, friends.kapotte tv..afspraken .
Zit vaker hele weken alleen zonder iemand te zien.

@Jbruinsma welke klachten kreeg je van een joint? Thanks voor je antwoord

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Begonnen met etizolam.
Toen bromazepam. Want had ernstige slaapproblemen(2 nachten niet slapen..is hart naar de klote.en echt hallucineren.en.trillen)
Een keer teveel genomen..dat schudde me wakker..mijjn enigste doel.was de diazepam op doktersrecept die.op.was te vervangen.nu fluni..ook al ben ik nuchter. Speed is bijna week geleden..ik ga alleen maar achteruit

Jaa ik moest ook eerst van alles proberen,om erachter te komen wat hielp.maar het lukt je vast wel man.en hoe bedoel je precies met achteruit gaan dan dat je gek word? of steeds meer gebruil enzv? Want ik had bijde eerst

Paranoize.

Badass junkie
Begonnen met etizolam.

Ik zou kwa die benzo's eerst rustig aan stabiel worden op clonazolam 0.5mg per dag als het lukt, en dan afbouwen naar etizolam als dat lukt, en zo gwn heel rustig aan van de etizolam naar 0 proberen. Ik probeer dat nu ook, weet nog niet of je van clonazolam naar etizolam kunt switchen maar ga het zelf ook proberen of ik ga 0.25mg clona met etizolam nemen en dan pas clona naar 0 dat was mijn idee. Zo hou je de dokter met ze diazepam ook achterwege, of duur viavia diazepam kopen. Maar ik weet niet wat voor medicatie je verder allemaal slikt. Ik doe nu sochtends en savonds 0.25mg clona en savonds 12.5/25mg quatiapine

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Ik heb geen baan, friends.kapotte tv..afspraken .
Zit vaker hele weken alleen zonder iemand te zien.

@Jbruinsma welke klachten kreeg je van een joint? Thanks voor je antwoord
Omdat ik met alles was gestopt en n joint probeerde kreeg k hartkloppingen maar heb me er door gerookt egt dom maarja
Hele weken alleen das is sws klote(en de rest ook )vooral nu je eigelijk iemand nodig hebt en afleiding nodig hebt mag ik vragen welke omgeving je wegkomt?

L

Lid 152247

Gast
Tramadol..dus die afkick is er ook nog. Behandelaar is op vakantie tot.maandag..dus had gewoon week.dikke pech

L

Lid 152247

Gast
Jaa ik moest ook eerst van alles proberen,om erachter te komen wat hielp.maar het lukt je vast wel man.en hoe bedoel je precies met achteruit gaan dan dat je gek word? of steeds meer gebruil enzv? Want ik had bijde eerst
Niet voor mezelf zorgen. Of afkick of wakker worden na teveel wijn..zo verzwakt dat niets meer lukt. Alleen apathisch op de bank met mobiel.en niet omdat ik er geen zin in had. Het lukte echt niet.
Dus naast stabiliseren (hoe?)moet ik een hoop schade herstellen.

Paranoize.

Badass junkie
Tramadol..dus die afkick is er ook nog. Behandelaar is op vakantie tot.maandag..dus had gewoon week.dikke pech
Kun je die tramadol niet proberen op te vangen met kratom? Red en green tegelijk. En anders kun je odsmt bestellen, probeer je te helpen xd

Jbruinsma

Bewuste gebruiker
Niet voor mezelf zorgen. Of afkick of wakker worden na teveel wijn..zo verzwakt dat niets meer lukt. Alleen apathisch op de bank met mobiel.en niet omdat ik er geen zin in had. Het lukte echt niet.
Dus naast stabiliseren (hoe?)moet ik een hoop schade herstellen.
Jaa dan zit je ff in zo'n kut situatie.
Ik had dat ook n best tijdje maar met hulp en goeie begeleiding kom je er wel. Ik dacht ook van nee k wil en heb er geen zin meer in maar je kan nog raar staan te kijken hoe het kan veranderen

L

Lid 152247

Gast
Ik zou kwa die benzo's eerst rustig aan stabiel worden op clonazolam 0.5mg per dag als het lukt, en dan afbouwen naar etizolam als dat lukt, en zo gwn heel rustig aan van de etizolam naar 0 proberen. Ik probeer dat nu ook, weet nog niet of je van clonazolam naar etizolam kunt switchen maar ga het zelf ook proberen of ik ga 0.25mg clona met etizolam nemen en dan pas clona naar 0 dat was mijn idee. Zo hou je de dokter met ze diazepam ook achterwege, of duur viavia diazepam kopen. Maar ik weet niet wat voor medicatie je verder allemaal slikt. Ik doe nu sochtends en savonds 0.25mg clona en savonds 12.5/25mg quatiapine
Ja kan. Maar ik kan ma pas bestellen. Thanks voor je uitleg zoiets zoek ik dus. Hoe gedetailleerder hoe beter.

Zelfde geld voor tramadol het is nu dicht. Ma heb ik geld. Maar het advies is goed !

L

Lid 152247

Gast
Thanks allemaal..ik had dus m'n laatste lading fluni genomen. En word nu een stuk stabieler wakker.

Ik ben normaal altijd onwijs stabiel en probeer anderen te heloen. Het ging mis bij meerdere keren speed. De hartkloppingen en zwakte na 1 nacht speed was zo bizar...met alles proberen op te lossen maar zoveel heb ik niet. Ik heb rc benzo's geruime tijd genomen. Had enorm veel nodig om te slapen nooit recreatief iets gevoeld.. ben ik genept? Of had ik niet de lusten maar wel de lasten.die afkick. Toen voelde ik me goed nam ik eens clonazepam die wel werkte..ik werd wakker en viel de hele tijd in slaap.gevaarlijke situatie. Dus 1 x beetje speed..maar toch het hele circus van voren af aan.

Heb besloten alles op t forum te gooien.nu voel ik me voor het eerst sinds 2 weken vrij normaal..

De enige reden dat ik diep geslapen heb overdag moet die fluni zijn..het bracht me zoveel ellende en de laatste dosis werkt goed..heb het over zeker 15 stuks.
En het begint weer terug te komen..de boosdoener na alle shit waar ik mee gestopt ben..moet dus de fluni zijn .
Ik kan toch niet elke 4 uut 16 bijnemen..(0.25 per stuk, duur grapje dus).en nu is het op.
Ik ga proberen me aan te kleden.naar de coffeeshop..een was draaien.

En hopelijk neemt de begeleider me serieus.kom ik hier zonder gevolgen voor m'n toekomst vanaf.
Sorry dat ik blijf schrijven.

L

Lid 152247

Gast
Ik lees veel over joints.
Wil t best proberen maar ben nog nooit in coffeeshop geweest.

Kan zelf niet draaien, geen verstand van
Dus moet voorgedraaide halen.
Wel wat ervaring nooit hartkloppingen gehad.
Iemand advies welke ik moet nemen

Paranoize.

Badass junkie
Ik lees veel over joints.
Wil t best proberen maar ben nog nooit in coffeeshop geweest.

Kan zelf niet draaien, geen verstand van
Dus moet voorgedraaide halen.
Wel wat ervaring nooit hartkloppingen gehad.
Iemand advies welke ik moet nemen
Indica zou ik halen. En niet teveel roken zou lekker rustig aan doen.

Nasch

Belezen gebruiker
En het begint weer terug te komen..de boosdoener na alle shit waar ik mee gestopt ben..moet dus de fluni zijn .
Ik kan toch niet elke 4 uut 16 bijnemen..(0.25 per stuk, duur grapje dus).en nu is het op.
Ik ga proberen me aan te kleden.naar de coffeeshop..een was draaien.

En hopelijk neemt de begeleider me serieus.kom ik hier zonder gevolgen voor m'n toekomst vanaf.
Sorry dat ik blijf schrijven.
Juist goed dat je van je af blijft schrijven! Gedeeld leed is half leed :wink:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ik dacht al, wat ben je afwezig op DF de laatste tijd...

Opmerkelijk dat speed dit allemaal teweeg kan brengen... Beter maar niet weer nee.

Pas je ook op met de wiet? Iemand die het nooit gerookt heeft, heeft soms rare effecten in het begin. Dat het niet lijkt te werken en dan ineens wel ofzo. Wacht maar beter toch even af als het niet zo snel effect heeft. Ik had eens gehoord dat je lichaam de eerste keer moet instellen op de THC, weet niet precies wat daarvan waar is. Het kan je mogelijk heel goed ontspannen, maar er is ook weer verslavingsgevaar als dit straks je enige vorm van ontspanning is... En hoewel wiet als relatief onschuldig wordt gezien, kan je leven er toch van in het teken gaan staan. Pas daar alsjeblieft mee op...

Maar inderdaad, vraag om een indica strain. Iets wat je goed ontspant.

Sterkte met hieruit komen en laat hier zo nu en dan even van je horen hè!

L

Lid 152247

Gast
Dank voor wat lieve privéberichten. Daarin heb ik kunnen uitleggen waarom ik niet voor wiet ga.
Ik heb 2 flesjes wijn 0.25 gekocht.
Maar twijfel hem te openen.

Dit topic helpt me enorm. Als het kon had ik alles verteld aan een arts.maar geloof.me
Soms kan dat écht niet.heeft niets te.maken met werk of schaamte.
Daarom alle moed verzameld en dit topic gemaakt.

En wat ik me ook besef..ik heb een dikkw maand methadon gebruikt..met reden. Kan het niet neerzetten ivm herkenning. Ik ben bang dat ik nu zoveel soorten afkick heb.

Het is bizar.ik heb deze rollercoaster gezien bij anderen en zoveel geholpen. En zo zie je maar.. ook al weet ik het zo goed..zo fout kan het gaan.
Die rc benzo's zijn de duivel

Waarom..de bijwerkingen en onstabiliteit. Je weet nooit of het echt is of troep
En neemt al snel meer. Of wat anders. Itt tot de echte benzo's.

Ik moet door deze afkick heen en het letterlijk overleven. Lukt het niet heb ik echt alles verloren dat ga ik mijzelf nooit vergeven.dat weet ik.al een hele poos. Er zit ook nog een tijdslimiet op

Ik heb niet de 'luxe om een week af te kicken uit te zitten. Ik probeer het deels met behandelaar. Die weet het verhaal erachter. En met dit topic jullie weten dan weer van al het gebruik.

Bedankt voor alle steun.ik blijf df checken. Ik kan mezelf zo haten.het ene moment help je mensen uit de shit het andere moment help je jezelf er als een sluipkiller in..begrijpelijk en onbegrijpelijk.

Ik probeerde met alles juist eruit te komen en heb het alleen maar erger gemaakt

L

Lid 152247

Gast
Als iemand meditatie apps weet. Het is al geschreven vast.maar het zou hoop ik helpen

Rozekoekje

Experimenterende gebruiker
Vind het zo naar voor je :(
Lekker hier blijven schrijven als je dat wilt.
Meditation moments is de eerste 10 dagen gratis.

Zeehond

Badass junkie
Bedankt voor alle steun.ik blijf df checken. Ik kan mezelf zo haten.het ene moment help je mensen uit de shit het andere moment help je jezelf er als een sluipkiller in..begrijpelijk en onbegrijpelijk.

Ik probeerde met alles juist eruit te komen en heb het alleen maar erger gemaakt
Nogmaals, we zijn hier allemaal om je te helpen, blijf schrijven.

Ook al voelt het nu voor jou als ‘erger’, we gaan nu weer vooruit kijken en jij krijgt de boel op de rit 💪

L

Lid 152247

Gast
Nogmaals, we zijn hier allemaal om je te helpen, blijf schrijven.

Ook al voelt het nu voor jou als ‘erger’, we gaan nu weer vooruit kijken en jij krijgt de boel op de rit 💪
Echt heel erg bedankt. Qua drank heb ik wat gefaald ik dacht..doe voor de 1e keer 1 flesje van 250..verder niets.Jullie helpen zo goed het heeft alleen maar gezorgd voor enorme schaamte naar jullie.

Voelde me een half uur ontspannen en nu een soort bodyload en spijt en geen fijn gevoel vd wijn.restless legs en niet kunnen slapen. Hoe vroeg het ook is.de 2e heb ik net leeggegooid. Doe er een moord voor mij normaal te voelen. Het is ook zo'n complex verhaal. En jullie zijn zo goed bezig voor mjj

Door tips van jullie ben ik wat apps aan het uitproberen op m'n mobiel om de tijd door te komen.wat een klote vicieuze cirkel. Nooit verwacht van mijzelf.

Hopelijk lukt het slapen. Wil zo graag rust
Als jullie achter me staan. Dat geeft echt motivatie.

:redheart:

Bovenaan