Goed bezig en nu volhouden en wegblijven ervan60 uur 17 min en 35 sec zonder ghb geen vervanger en zo goed als geen klachten, wel dus
Goed om te horen! Hou vol he60 uur 17 min en 35 sec zonder ghb geen vervanger en zo goed als geen klachten, wel dus
Hoe dan?!60 uur 17 min en 35 sec zonder ghb geen vervanger en zo goed als geen klachten, wel dus
Onmogelijk als je echt verslaafd bent en dit te halen zonder (hulp)middelen en extreme verschijnselen.Hoe dan?!
Zeker. Maar niet realistisch om zo te plaatsen. Mensen met een lichamelijke verslaving moeten niet denken dat dit haalbaar is. Geen goed voorbeeld.Dan was die lichamelijk dus minder verslaafd eraan als dat ie dacht, alleen maar beter toch!
Eens maar her blijft altijd wel een beetje tricky, want hoe weet je hoe je het 't beste kunt aanpakken? Artsen weten ook niet 100% wat het beste voor jou is en in het begin loop je zelf vaak een beetje te kloten met afbouwen en klachten ervaren voordat je überhaupt een professional inschakeltZeker. Maar niet realistisch om zo te plaatsen. Mensen met een lichamelijke verslaving moeten niet denken dat dit haalbaar is. Geen goed voorbeeld.
Voor TS een gelukje dus. Alleen psychische verslaving.
Afkicken van GHB is totaal niet moeilijk. Je moet alleen weten hoe, en dat is zo opgezocht. Mocht je toch twijfelen, schakel dan idd hulp in en blijf stabiel op de dosis waar je op dat moment op zit en wacht op de kliniek tot je terecht kunt.Eens maar her blijft altijd wel een beetje tricky, want hoe weet je hoe je het 't beste kunt aanpakken? Artsen weten ook niet 100% wat het beste voor jou is en in het begin loop je zelf vaak een beetje te kloten met afbouwen en klachten ervaren voordat je überhaupt een professional inschakelt
Maar het komt niet bepaald wijs over om zo te posten dat je zonder afbouwen makkelijk met je ghb gebruik kunt stoppen zonder helemaal leip te worden
GHB blijft raar spul kom net terug van een 'onderzoek' en moet ook cold turkey ik heb 4-6 uur kut gevoeld en had daarna ook nergens lasr van na weer 14 dagen non stop zoiets.Afkicken van GHB is totaal niet moeilijk. Je moet alleen weten hoe, en dat is zo opgezocht. Mocht je toch twijfelen, schakel dan idd hulp in en blijf stabiel op de dosis waar je op dat moment op zit en wacht op de kliniek tot je terecht kunt.
Maar ga niet lopen verkondigen dat je zo kunt stoppen zonder gevolgen. Het is en blijft gewoon dodelijk en anders enorm schadelijk om cold turkey te gaan.
Ik begrijp even niet wat je zegt, sorry.GHB blijft raar spul kom net terug van een 'onderzoek' en moet ook cold turkey ik heb 4-6 uur kut gevoeld en had daarna ook nergens lasr van na weer 14 dagen non stop zoiets.
Ik snap je hele post niet. Welk onderzoek? Waar heb je het over?Gaat om de laatste drie regels duidelijker als dat kan ik het niet omschriiven
Hij zegt, dat die na 14 dagen non-stop gebruik van GHB, Cold Turkey moest afkicken.Ik snap je hele post niet. Welk onderzoek? Waar heb je het over?
Thuis afkicken ghb zonder ghb af te bouwen, hoe begin ik eraan ?
Grtz
Dat klopt.Je kan wel degelijk cold turkey afkicken van ghb. Heb het zelf ook gedaan toen ik opgepakt werd. En toen zat ik al anderhalf jaar aan de g.
Het is gewoon even op je tandjes bijten...
Precies.Dat klopt.
Het kan
Het kan ook niet en dan ben je epileptische, suïcidaal, bepaalde hartaandoeningen ,vooral door je bloeddruk en ohja..hartstikke dood.
Er is een verschil tussen.
-Psychische afkick( in theorie kan dat altijd cold turkey)
-Fysieke afkick (gevaarlijk tot levensgevaarlijk)
-Middelengebruik(drugs of medicatie whatever..tijdens de verslaving en/of tijdens de afkick
-Je omgeving (waar je bent..welke mensen)
-aanleg tot..
Cold turkey stoppen met een fysieke ghb verslaving is Russische roulette!
1. Het lichaam heeft zich door het vele gebruik aangepast. Het zenuwstelsel is veranderd.Je kan wel degelijk cold turkey afkicken van ghb. Heb het zelf ook gedaan toen ik opgepakt werd. En toen zat ik al anderhalf jaar aan de g.
Het is gewoon even op je tandjes bijten...
Het is zelfs zo, dat als jij aangeeft dat je GHB verslaafd bent, ze je vrij moeten laten.Ik had geen andere keus. Ik werd opgepakt en in een cel geduwd voor een nacht. Achteraf gezien kan ik daar een zaak van maken, maar buiten dat ben ik zelf al 2 keer cold turkey gestopt en heb ik al verschillende verhalen (waaronder hier op drugsforum zelf) gelezen en gehoord van mensen die cold turkey gestopt zijn.
Ik denk dat het pas écht gevaarlijk wordt wanneer je onderliggende medische problemen hebt of als je ghb in combinatie met andere drugs (uppers, zoals speed) gebruikt.
Maar goed. Ik raad mensen nog altijd aan om baclofen en/of lyrica en kortdurend diazepam te gebruiken om af te kicken, maar mensen lijken hier te vergeten dat de ontwenningsverschijnselen door deze middelen onderdrukt worden, maar nog steeds wel plaats vinden.
Met deze middelen slaap je in principe door je ontwenning heen en ja, dat is nog altijd fijner dan cold turkey, maar toch... Ik weet hoe ik wakker word na zo'n baclofen/lyrica kuur, en dan is het eerste waar ik aan denk een shotje g te nemen, omdat ik de ontwenning meteen voel.
Toen ik werd opgepakt en de agenten door kregen dat er GHB in het spel was, vroeg de officier ter plaatse meteen of ik verslaafd was. Als ik ‘ja’ had gezegd hadden ze me direct vrij gelaten in plaats van de volgende ochtend. Zo werkt het wel indd.Het is zelfs zo, dat als jij aangeeft dat je GHB verslaafd bent, ze je vrij moeten laten.
Gek, maar zo is het wel geregeld in NL.
Ik had geen andere keus. Ik werd opgepakt en in een cel geduwd voor een nacht. Achteraf gezien kan ik daar een zaak van maken, maar buiten dat ben ik zelf al 2 keer cold turkey gestopt en heb ik al verschillende verhalen (waaronder hier op drugsforum zelf) gelezen en gehoord van mensen die cold turkey gestopt zijn.
Ik denk dat het pas écht gevaarlijk wordt wanneer je onderliggende medische problemen hebt of als je ghb in combinatie met andere drugs (uppers, zoals speed) gebruikt.
Maar goed. Ik raad mensen nog altijd aan om baclofen en/of lyrica en kortdurend diazepam te gebruiken om af te kicken, maar mensen lijken hier te vergeten dat de ontwenningsverschijnselen door deze middelen onderdrukt worden, maar nog steeds wel plaats vinden.
Met deze middelen slaap je in principe door je ontwenning heen en ja, dat is nog altijd fijner dan cold turkey, maar toch... Ik weet hoe ik wakker word na zo'n baclofen/lyrica kuur, en dan is het eerste waar ik aan denk een shotje g te nemen, omdat ik de ontwenning meteen voel.
Dat is zeker niet waar er zijn steden in Nederland die hebben ghb cellen en word je nauwlettend in de gaten gehouden en komt er om de paar uur een dokter vroeger lieten ze je idd in de meeste gevallen gaanHet is zelfs zo, dat als jij aangeeft dat je GHB verslaafd bent, ze je vrij moeten laten.
Nog steeds. Recent meegemaakt. Alleen bij erge misdrijven belandt je in een GHB cel. Die worden amper gebruikt in Nederland.Dat is zeker niet waar er zijn steden in Nederland die hebben ghb cellen en word je nauwlettend in de gaten gehouden en komt er om de paar uur een dokter vroeger lieten ze je idd in de meeste gevallen gaan
Dit is alleen voor zware misdrijven, niet voor tijdelijke aanhoudingen of vasthoudingen. Betreffende zwaardere delicten of gedetineerden.Dat is zeker niet waar er zijn steden in Nederland die hebben ghb cellen en word je nauwlettend in de gaten gehouden en komt er om de paar uur een dokter vroeger lieten ze je idd in de meeste gevallen gaan
Ik heb zelfs om een dokter gevraagd, maar er kwam niemand opdagen. Ik had twee t-shirtjes gestolen...Het is zelfs zo, dat als jij aangeeft dat je GHB verslaafd bent, ze je vrij moeten laten.
Dan heb je echt net pech gehad. 🥲Ik heb zelfs om een dokter gevraagd, maar er kwam niemand opdagen. Ik had twee t-shirtjes gestolen...
Neehee. Dat is niet overal zo. Maar laat zitten joh.Zo gaat dat gewoon bij de politie. Ze behandelen je niet als mens, maar als nummer.
Overal heb je rotte appels. Ik heb te maken gehad met goede agenten, goede officieren, goede rechters, en zowel slechte.Zo gaat dat gewoon bij de politie. Ze behandelen je niet als mens, maar als nummer.
Tot een bepaalde hoogte mee eens, klopt wat je hier zegt maar ookal gedraag je je top kan je alsnog het ongeluk treffen om een kutagent te hebben. Die kans is gewoon realistisch en moet je rekening mee houden.Overal heb je rotte appels. Ik heb te maken gehad met goede agenten, goede officieren, goede rechters, en zowel slechte.
Het draait allemaal om je eigen houding ook, want je wordt behandeld zoals je het er naar maakt. Ik heb agenten gehad die mij arresteerde, en agenten die mij tijdens situaties om hulp vroegen. Het begint uiteindelijk bij jezelf. Ze behandelen je allemaal als gelijke, tot je zelf over de schreef gaat. Stop met generaliseren van de dienders.
Als je meerdere malen aangeeft ghb verslaafd te zijn en zij doen daar helemaal niets mee, zijn ze zelf strafbaar. Dat is gewoon iemand in levensgevaar brengen.. Dus ja, je bent wel een nummer. Die krijg je ook opgeplakt 🤣 Dat er af een toe een sympathieke tussen zit, nou yay. Hier bij de Jumbo achter de kassa vind je er ook.Overal heb je rotte appels. Ik heb te maken gehad met goede agenten, goede officieren, goede rechters, en zowel slechte.
Het draait allemaal om je eigen houding ook, want je wordt behandeld zoals je het er naar maakt. Ik heb agenten gehad die mij arresteerde, en agenten die mij tijdens situaties om hulp vroegen. Het begint uiteindelijk bij jezelf. Ze behandelen je allemaal als gelijke, tot je zelf over de schreef gaat. Stop met generaliseren van de dienders.
Was je in levensgevaar? Is er een arts langsgekomen? Hebben ze hevige afkick symptomen waargenomen? Is de Officier geweest?Als je meerdere malen aangeeft ghb verslaafd te zijn en zij doen daar helemaal niets mee, zijn ze zelf strafbaar. Dat is gewoon iemand in levensgevaar brengen.. Dus ja, je bent wel een nummer. Die krijg je ook opgeplakt 🤣 Dat er af een toe een sympathieke tussen zit, nou yay. Hier bij de Jumbo achter de kassa vind je er ook.