Dit gaat echt heftig worden … de persoon van wie ik de dia wil halen heeft het niet 🥲 Dat wordt dus met alleen drank manmanman..Nu begin ik hel wel te knijpen, ik heb morgwn een afspraak met de verslavingsarts maar die is nadat mn G al op is dus wss ben ik totaal niet in staat om te gaan. Pff, ik ben eerder dit jaar helemaal cold turkey gestopt maar dat was zo heftig dat ik me letterlijk niks herinner van die periode, gewoon helemaal uit mn geheugen gewist.
Ik schrik waar je prioriteit en focus lijkt te liggen.
Wat altijd op nmr 1 moet staat is het risico op gevaar en zorg voor jouw gezondheid.
Maar dit is het plan wat ik lees:
Je gooit jezelf vol met alcohol waardoor
A je überhaupt je niet naar de verslavingsarts kan gaan
B je moet beseffen dat als je op de crisis, detox, of welke plek dan ook waar medische hulp ingezet moet worden. Dat dit niet of niet optimaal mogelijk is vanwege de hoge hoeveelheden alcohol in je lichaam.
Hulp bij een hoge bloeddruk en pols zoals het toegediend krijgen van xyrem voor een verantwoorde afbouw en voorkomen van gevaar is niet mogelijk met veel alcohol.
Misschien denk je dat ik ongevoelig ben. Maar je kan in een korte crisistijdspanne beter helemaal mentaal kapot gaan, dan de fysieke gevaren meemaken.
Hoeveel tijd schat je tussen je laatste dosering en de afspraak met je arts?
Als dit niet veel is,moet deze arts jouw beoordelen en behandelen op basis van symptomen gerelateerd aan ghb onthouding. Als alcohol tijdelijk deze klachten onderdrukt kan hij je ook niet helpen.