Afkicken van GHB met diazepam

Toontje11

Belezen gebruiker
Ik zit nu 24/7 aan de GHB weer de laatste 11 dagen, ik wil het afbouwen maar niemand heeft meer GHB dus ik moet met mn laatste 70 ml afbouwen. Ik raak al in paniek omdat het me niet lukt om minder dan 4 ml per 2 uur te nemen voordat ik me heel naar voel. Nu wil ik diazepam gaan kopen om daarmee af te kicken en wijn maar ik weet niet hoeveel nou verstandig is. De GHB is morgenavond wss op dus wat kan ik het beste doen?

Paranoize.

Badass junkie
Beste is met baclofen en diazepam, met alleen diazepam kom je er niet als je boven de 1.5ml / 2 uur zit als ik het goed heb. Of met phenibut. Maar het beste is toch naar je HA gaan en proberen aan die meds te komen.

Maar ik ben niet zo ervaringsdeskundig met afkicken van ghb, dus beste kun je het advies van leden zoals @Spyro Opvolgen of een ieder die precies weet wat ie doet.

We zijn hier geen dokters hé dus het blijft hoe dan ook een risico als je je huisarts er niet bij betrekt maar dat snap je zelf denk ook wel.

Succes alvast! En beterschap 😉

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Deze hoeveelheid is wel te hoog om over te stappen op diazepam. Als je heel snel phenibut kunt regelen voordat je GHB op is kun je het daar mee proberen en anders zou ik echt naar de huisarts gaan. Het is sws goed om alvast je laatste beetje te gebruiken om af te bouwen ookal is dat lastig

Toontje11

Belezen gebruiker
Thanks voor jullie reacties! Ja ik stress hem echt, want ik weet niet wat mn huisarts kan doen.. ik loop bij Antes een verslavingsteam, maar ik weet niet of ze het me voor kunnen schrijven.. ik hoop dat ik met mn elf dagen nog niet lichamelijk verslaafd ben maar het is wel al best lang. Ik ben al eerder gestopt met drank maar dat was echt zwaar en zelfs cold turkey maar dat is zo gevaarlijk.. ergste scenario moet ik het toch met diazepam en alcohol doen want het is waarschijnlijk vanavond of morgenovhtend op die G

Toontje11

Belezen gebruiker
Hoe moet ik vragen om die Phenibut? En hoeveel? Want ik zag dat iemand zei: je moet 1,5 g nemen en dan kun je slapen en word je wakker zonder bijverschijnselen. Is het het dan helemaal klaar? En baclofen, hoeveel daarvan als ik dat vraag?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hoe moet ik vragen om die Phenibut? En hoeveel? Want ik zag dat iemand zei: je moet 1,5 g nemen en dan kun je slapen en word je wakker zonder bijverschijnselen. Is het het dan helemaal klaar? En baclofen, hoeveel daarvan als ik dat vraag?
Phenibut krijg je niet van je huisarts maar koop je online. Je neemt dan voor 2 of 3 dagen een paar gram per dag en dan zou je over je lichamelijke afkick heen moeten zijn. Baclofen krijg je wel via de huisarts, diegene zal je meer vertellen over de dosering.

Als je het zelf wilt proberen en het lukt je om op tijd phenibut in huis te halen, dan kun je de benodigde informatie vinden in het topic 'phenibut als afsluiter van mijn GHB gebruik'

Succes

Toontje11

Belezen gebruiker
Ik zou eerst eens je huisarts inlichten.

Heb je überhaupt Pheni in huis dan?
Ik ben nu mn huisarts aan het bellen en heb geen phenibut in huis, ik zie ook niet zo snel waar ik dit kan halen. Ik ga later vandaag diazepam halen bij een andere dealer en ben eerder weleens gestopt met alcohol. Ik weet alleen niet wat ik het beste kan doen, alcohol plus diazepam want ik zie al dat veel huisartsen moeilijk doen over baclofen en ik ben denk ik te laat met phenibut bestellen om me in deze afkick te helpen..

Toontje11

Belezen gebruiker
Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger.

Ghbontwenning

Experimenterende gebruiker
Ik zat er zelf een week+ langer aan dan jou, en ik heb het gedaan met alcohol en alprazolam. Heb verder geen benzo of alcohol tolerantie. Eerst zoop ik anderhalf fles wijn leeg 2 uur na m’n laatste g’tje. En toen uiteindelijk gaan slapen. Was niet een hele lekkere dronk maar de spanning was teminste weg, voelde me wel wat vaager. Maar goed. Ben uiteindelijk rond 6 uur wakker geworden. En toen ben ik gewoon alprazolam blijven nemen tot die spanning weg was. Als je geen benzo tolerantie hebt. Zou ik 20-30mg diazepam nemen en even kijken hoe ‘t op je werkt. En vanaf daar kan je altijd nog extra’s nemen.
M’n thread: https://drugsforum.nl/threads/ontwenning.71852/

Toontje11

Belezen gebruiker
Bedankt voor je reactie. Heb jouw post ook gelezen, ik denk dat ik na mn laatste dosis heel veel ga drinken en 1 x 10 mg diazepam ga nemen( dat is het enige dat ik kon regelen) en dan kijken hoe ik me voel en als ik wakker word misschien weer dia bijnemen en snel een par glazen wijn bijnemen en hopelijk slaap ik dan ook al ben ik dan wss paniekerig maar als ik snel genoeg drink kan ik die slaap opwekken..

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik ben nu toch echt banh aan het worden want het ziet er naar uit dat mijn huisarts en behandeld verslavingsarts niks gaat voorschrijven en dan is mn enige optie diazepam kopen van iemand van 10mg en daarnaast alcohol drinken.. Ik heb al eerder zo afgebouwd maar ik lees nu overal, ook hier dat dat zeer onverstandig is maar niemand kan me helpen verder.. Hoeveel moet ik dan ook nemen? Ik dacht aan 5 a 6 x diazepam en dan alcohol erbij maar dit is ook lastig in te schatten. Fuck, dat ik weer in deze situatie zit is echt kut.. ik weet gewoon dat ik vanavond me superellendig ga voelen en misschien wel erger.
Vind het zelf een beetje onprofessioneel van je HA als hij je niet baclofen voor een paar daagjes wil voorschrijven terwijl je met een gevaarlijke GHB afkick zit. Dus als je hem zegt nou dan ga ik zelf diazepam en heel veel alcohol regelen dan zegt hij doe dat maar, dat lijkt me beter?

Neem niet in 1 keer heel veel diazepam, probeer het een beetje aan te voelen. Kun je niet met priority phenibut bestellen en nog tot morgen doen met je G?

Toontje11

Belezen gebruiker
Dit gaat echt heftig worden … de persoon van wie ik de dia wil halen heeft het niet 🥲 Dat wordt dus met alleen drank manmanman..Nu begin ik hel wel te knijpen, ik heb morgwn een afspraak met de verslavingsarts maar die is nadat mn G al op is dus wss ben ik totaal niet in staat om te gaan. Pff, ik ben eerder dit jaar helemaal cold turkey gestopt maar dat was zo heftig dat ik me letterlijk niks herinner van die periode, gewoon helemaal uit mn geheugen gewist.

Toontje11

Belezen gebruiker
Vind het zelf een beetje onprofessioneel van je HA als hij je niet baclofen voor een paar daagjes wil voorschrijven terwijl je met een gevaarlijke GHB afkick zit. Dus als je hem zegt nou dan ga ik zelf diazepam en heel veel alcohol regelen dan zegt hij doe dat maar, dat lijkt me beter?

Neem niet in 1 keer heel veel diazepam, probeer het een beetje aan te voelen. Kun je niet met priority phenibut bestellen en nog tot morgen doen met je G?
Het probleem is dat ik bij een verslavingsgroep loop: Antes dus word ik altijd doorverwezen maar die mensen daar willen me helemaal niks geven, het is om gek van te worden..

Toontje11

Belezen gebruiker
Ja ik heb nog iets van 32 ml, zal ik die dan afbouwen. Van 4 naar 3,5 en 3 naar 2,5 enz? Of gewoon 4 ml per 2 uur totdat ie op is en dan heel veel drinken en hopelijk slapen?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Wat @Spyro zegt. De afkickverschijnselen zo veel mogelijk proberen uit te smeren, dus nu alvast een beetje van de afkick incasseren door dosis te verlagen en tijd tussen doses te vergroten

Toontje11

Belezen gebruiker
Pff, ja ik zal het proberen. Ga denk ik ook al erbij drinken. Hopelijk kan ik echt wat langer doorslapen en is het niet zo heel erg omdat ik er ‘pas’ 11 dagen aanzit..

Spyro

DF-koning
Heel veel drinken lijkt mij al helemaal als je er eerder mee gestopt bent, niet een goede oplossing.
De ha wel, met baclofen en koop on line phenibut....
Dat lijkt me veel beter en bouw de G af!
Je moet iets als je radeloos bent en geen hulp ontvangt.

Ik praat het ook absoluut niet goed maar in zijn positie snap ik hem ergens heel goed.

GHB afkick is dood en dood eng.

Lid 103682

Bewuste gebruiker
Dit gaat echt heftig worden … de persoon van wie ik de dia wil halen heeft het niet 🥲 Dat wordt dus met alleen drank manmanman..Nu begin ik hel wel te knijpen, ik heb morgwn een afspraak met de verslavingsarts maar die is nadat mn G al op is dus wss ben ik totaal niet in staat om te gaan. Pff, ik ben eerder dit jaar helemaal cold turkey gestopt maar dat was zo heftig dat ik me letterlijk niks herinner van die periode, gewoon helemaal uit mn geheugen gewist.
Ik schrik waar je prioriteit en focus lijkt te liggen.
Wat altijd op nmr 1 moet staat is het risico op gevaar en zorg voor jouw gezondheid.
Maar dit is het plan wat ik lees:
Je gooit jezelf vol met alcohol waardoor
A je überhaupt je niet naar de verslavingsarts kan gaan
B je moet beseffen dat als je op de crisis, detox, of welke plek dan ook waar medische hulp ingezet moet worden. Dat dit niet of niet optimaal mogelijk is vanwege de hoge hoeveelheden alcohol in je lichaam.

Hulp bij een hoge bloeddruk en pols zoals het toegediend krijgen van xyrem voor een verantwoorde afbouw en voorkomen van gevaar is niet mogelijk met veel alcohol.

Misschien denk je dat ik ongevoelig ben. Maar je kan in een korte crisistijdspanne beter helemaal mentaal kapot gaan, dan de fysieke gevaren meemaken.

Hoeveel tijd schat je tussen je laatste dosering en de afspraak met je arts?
Als dit niet veel is,moet deze arts jouw beoordelen en behandelen op basis van symptomen gerelateerd aan ghb onthouding. Als alcohol tijdelijk deze klachten onderdrukt kan hij je ook niet helpen.

Spyro

DF-koning
Ik schrik waar je prioriteit en focus lijkt te liggen
Wat altijd op nmr 1 moet staat is het risico op gevaar en zorg voor jouw gezondheid.
Maar dit is het plan wat ik lees:
Je gooit jezelf vol met alcohol waardoor
A je überhaupt je niet naar de verslavingsarts kan gaan
B je moet beseffen dat als je op de crisis, detox, of welke plek dan ook waar medische hulp ingezet moet worden. Dat dit niet of niet optimaal mogelijk is vanwege de hoge hoeveelheden alcohol in je lichaam.

Hulp bij een hoge bloeddruk en pols zoals het toegediend krijgen van xyrem voor een verantwoorde afbouw en voorkomen van gevaar is niet mogelijk met veel alcohol.

Misschien denk je dat ik ongevoelig ben. Maar je kan in een korte crisistijdspanne beter helemaal mentaal kapot gaan, dan de fysieke gevaren te ervaren.

Hoeveel tijd schat je tussen je laatste dosering en de afspraak met je arts?
Als dit niet veel, moet deze arts jouw beoordelingen en behandelen op basis van symptomen gerelateerd aan ghb onthouding. Als alcohol tijdelijk deze klachten onderdrukt kan hij je ook niet helpen.
Fair point!

De Zandman

DF-koning
Je moet iets als je radeloos bent en geen hulp ontvangt.

Ik praat het ook absoluut niet goed maar in zijn positie snap ik hem ergens heel goed.

GHB afkick is dood en dood eng.
Ja, dat is echt heftig en niet zonder gevaar ook nog eens....
Maar als je al problemen hebt gehad van alcohol, moet je dit dan toch gaan innemen en dan nog heel veel?
De hulpverlening kan ook weinig voor je doen als je zat bent...
Ik vind zelf de ha en baclofen, mss nog diazepam erbij beter dan alcohol....

Spyro

DF-koning
Ja, dat is echt heftig en niet zonder gevaar ook nog eens....
Maar als je al problemen hebt gehad van alcohol, moet je dit dan toch gaan innemen en dan nog heel veel?
De hulpverlening kan ook weinig voor je doen als je zat bent...
Ik vind zelf de ha en baclofen, mss nog diazepam erbij beter dan alcohol....
Niks aan toe te voegen. Maar lijkt op dit moment onmogelijk voor TS… :(

Spyro

DF-koning
Ja, de TS heeft een probleem. Zeer zeker. Maar met alcohol gaan nemen betekent een probleem erbij.....
Ja, het is echt heel dubbel in zo’n situatie. Zeker omdat sommige er “goed” mee weg komen.

Maar het brengt mogelijk inderdaad ook andere risico’s met zich mee… Vreselijke situatie!

• Like
Waarderingen: TInk

Ghbontwenning

Experimenterende gebruiker
De tijd waarop je aan de GHB zit zal het zoiezo niet levensgevaarlijk worden, maar het is wel klote. Ik zal niet nu al gaan drinken want dan ga je je alleen maar kutter voelen later, en ga je daalek out tijdens g als je net verkeerde dosering neemt. Ik zal gewoon je huidige dosering blijven dan blijf je teminste mentaal goed en ben je daalek wel ready. Inplaatst van dat je er al helemaal klote in gaat. En zodra je op je laatste zit gewoon ff snel wat erin gooien. Zodat je deze nacht slaapt. En dan wat drank ready hebben voor als je wakker word. Kijk beetje hoe je je voelt als je wakker word misschien is ‘t ergste al voorbij. Ligt er ook aan hoelang je slaapt natuurlijk.

Spyro

DF-koning
Jongens, hij is eerder dit jaar al cold turkey gegaan. Zijn lijf herkent de G direct. Daarom zal zijn afkick ook pittiger worden dan bij iemand die alleen “maar” 11 dagen gebruikt heeft…

• Like
Waarderingen: TInk

Toontje11

Belezen gebruiker
Zuipen tijdens het G afbouwen is gewoon ontcontroleerd blijven doseren, weet je zelf ook!
Ik heb zo weinig opties.. en ben eerder cold turkey gestopt met behulp van alcohol🥲 Daarom is het allemaal zo lastig.. ik weet dat ik rond 7u sochtends max de G op is en dan is mn afspraak om 12.30 en best wel ver reizen. Ik heb ook in andere topics gelezen dat je je lichaam met die alcohol een beetje voor de gek kan houden en ik hoop dat ik nog niet lang genoeg gebruik dat ik daarmee de ergste effecten kan weghouden.. Tja, ik ben ook radeloos maar ik ben doodsbang om die ontwenning nuchter te doorstaan..

Toontje11

Belezen gebruiker
Sterker nog, ik ben al 5 keer eerder gestopt, heb al problemen met G sinds 2018 en ik ben nu alcoholist en wacht op een opname in een kliniek die waarschijnlijk volgende week plaatsvindt.. het is echt een kutsituatie..

Spyro

DF-koning
Ik ken je struggle. Cold Turkey vergeet ik echt nooit meer. Afschuwelijk

Ik steek een kaarsje voor je aan en hoop dat het allemaal meevalt… 💙

De Zandman

DF-koning
Iedere afkick is zwaar kut, dat weten we allemaal.
Temeer als het middel in kwestie een dubbele afhankelijkheid met zich meebrengt.
Als alcoholist weer gaan drinken om een andere verslaving te handelen, dat lijkt me niet goed. Als ik terugkijk naar mijn detox op alcohol, nou, die tijd en dat gevoel wil ik dus echt niet meer meemaken en dan is bij mij 1 x weer zuipen echt een regelrechte teruggang naar de poel van rottigheid waar ik goddank uit gekomen ben...ik zou nooit een andere afhankelijkheid bestrijden door weer die alcohol te nemen. Nee....
Maar dit is een heikele zaak waarvan ik zeg:
Ga naar de ha en laat je medicatief helpen!

Bovenaan