Nirnroot

Newbie
Hoi, dit is mijn eerste post hier. Ik zit momenteel aan dag 2 van een fentanyl-stop (cold turkey en ik kauwde op geknipte stukjes) waarbij ik toch de ganse nacht, ochtend en een stuk van de middag mij best wel rot voelde met de gekende afkickverschijnselen (zweten, koude rillingen en kippenvel, geen eetlust, diarree, extreme depri gedachten). Had geen fut voor niks enkel van het bed naar de wc en terug. Wou gewoon wat delen met mensen die dit ook meegemaakt hebben of momenteel meemaken om me niet zo eenzaam te voelen. Dinsdagavond ben ik voor de eerste keer naar een NA meeting gegaan en dat is momenteel de enige hulp (wel lieve vrienden die komen eten brengen en mij bellen) die ik heb.

Groetjes

LucidLucy

Verslaafde in herstel
Ik heb zelf weinig ervaring met opiaten. Wel met verslaving. Dus herkenning over het 'ziek-zijn-gedeelte' kan ik je niet geven. Maar in elk geval sterkte daarmee! Het zal eventjes duren voor je lichaam weer in balans komt.

Wél goed dat je het niet alleen probeert te doen! Samen kom je verder. En dat programma werkt, ik zie het overal om me heen.

Wie weet kom ik je nog weleens tegen op een meeting :wink:

Eve's drop

Badass junkie
Hoi, dit is mijn eerste post hier. Ik zit momenteel aan dag 2 van een fentanyl-stop (cold turkey en ik kauwde op geknipte stukjes) waarbij ik toch de ganse nacht, ochtend en een stuk van de middag mij best wel rot voelde met de gekende afkickverschijnselen (zweten, koude rillingen en kippenvel, geen eetlust, diarree, extreme depri gedachten). Had geen fut voor niks enkel van het bed naar de wc en terug. Wou gewoon wat delen met mensen die dit ook meegemaakt hebben of momenteel meemaken om me niet zo eenzaam te voelen. Dinsdagavond ben ik voor de eerste keer naar een NA meeting gegaan en dat is momenteel de enige hulp (wel lieve vrienden die komen eten brengen en mij bellen) die ik heb.

Groetjes

Hey Nirnroot.

Allereerst, heel verdomde knap om 1 van de sterkste verslavingen te willen verslaan!