ilovehasjandweed
Experimenterende gebruiker
Hoi DF.
Ik ben vrij jong en gebruik 9 maanden lang oxycodone, afentoe.
Ikgebruikte het eerst maandelijks, toen wekelijks en soms een paar dagen achtee elkaar.
Nu begin ik echter steeds meer en vaker te gebruiken, en ik ben verslavingsgevoelig.
Ik snoof eerst een of maximaal 2 10mg capsules, maar tegenwoordig word dat er al gauw 5 tot 7.
Ook doe ik dit al pas een week of 2, dit begint uit de hand te lopen.
Ik heb dus besloten dat ik wil afbouwen en evt gaan stoppen.
Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan uitvoeren, en dingen die ik kan doen om me beter te voelen tijdens dit proces/het te verzachten.
Gelukkig heb ik net mn vwo examens gedaan en is er een super grote stress factor weg en heb ik dus minder reden om te gebruiken
mvg,
iemand die bang is dat hij verslaafd is/word aan opiaten.
Ik ben vrij jong en gebruik 9 maanden lang oxycodone, afentoe.
Ikgebruikte het eerst maandelijks, toen wekelijks en soms een paar dagen achtee elkaar.
Nu begin ik echter steeds meer en vaker te gebruiken, en ik ben verslavingsgevoelig.
Ik snoof eerst een of maximaal 2 10mg capsules, maar tegenwoordig word dat er al gauw 5 tot 7.
Ook doe ik dit al pas een week of 2, dit begint uit de hand te lopen.
Ik heb dus besloten dat ik wil afbouwen en evt gaan stoppen.
Hebben jullie tips hoe ik dit het beste kan uitvoeren, en dingen die ik kan doen om me beter te voelen tijdens dit proces/het te verzachten.
Gelukkig heb ik net mn vwo examens gedaan en is er een super grote stress factor weg en heb ik dus minder reden om te gebruiken
mvg,
iemand die bang is dat hij verslaafd is/word aan opiaten.