af en toe vraag ik mij af....

Emo

Bewuste gebruiker
heeft de politie echt niks beters te doen dan rond rijden langs onze hang plek en kijken of we iets aan het doen zijn ?
gister avond zaten we gezellig met een paar mensen bij onze hangplek.
vervolgens zien wij eerst een politie auto langs rijden, deze zet een scherp wit licht op om te kunnen zien wat wij aan het doen zijn, naar 5 min rijd deze terug van de andere kant, weer heel langzaam, om te zien wat we aan het doen zijn. 10 minuten later komt er een agent op motor langs rijden, ook heel langzaam, deze doet zijn klep van de helm open om wederom te kijken wat we aan het doen zijn, naar 5 minuten komt hij weer voorbij en rijdt weer super langzaam....
ik weet ook wel dat er politie nodig is voor de veiligheid en orde in ons land, maar op zo'n manier ? dan ga je je toch wel afvragen of ze echt niks beters te doen hebben :wave:

smokingnick

Experimenterende gebruiker
zolang ze maar niet uit stappe om je een bekeuring te geve,, ja toch . als ze alleen maar langsrijde en verder niks heb k er geen probleme mee maja

L-Mack

Ik weet wat je bedoelt. Langst de ene kant is het hun werk om te zien wat er op de straten gebeurt maar langs de andere kant overdrijven ze een beetje.

Emo

Bewuste gebruiker
jah precies, kbedoel nja laat ze dan 1 auto 1 x langs rijden maar niet en een auto 2 x en nog een x een motor agent die 2 x langrijdt
beetje overdreven !

smokingnick

ahaha en toen ware we zo knetter dat we dachten dat de auto 200m verderop stond aan de overkant van de vijver om ons in de gaten te houden :stoned:

L-Mack

Politie of geen politie niets houd jullie precies tegen om niet stoned te worden :wave: :stoned:

BacingsPen

Badass junkie
Ja inderdaad doen ze zo! Zeer irritant... maja ik heb nooit echt problemen met politie gehad. 1 keer hadden een vriend en ik drank gehaald en toen gingen we ergens langs de snelweg pickinicken... komt er ineens een politie agent over het gras richting onze kant op. dus ik snel alle drank in de struiken gooien en zelfs naa die politie toelopen. DAg meneer zei ik:P hij vroeg wat we aan het doen waren, wat we langs de snel weg te zoeken hadden... Picknicken antwoorde ik(er zat ook eten in de tas die we mee hadden hij wou er in kjiken) Mijn vriend was een beetje in paniek want die is al een aantal keer de lul geweest dus die zei: is dat verboden dan? Ghehe, alles is goedgekomen :grin:

FuTuRe

ze hebben ons tog ookal een keer gefoullieerd ;p was ook wel gaar gelukk was alles al op hehe

Bovenaan