af en toe lekker base

jvk

Newbie
hallo allemaaaal

zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.

(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)

Zijn er hier op dit forum ook mensen die dit doen of ??

benieuwd naar! prive reactie mag ook natuurlijk

greetz

keep your head up and live life

Raver

Badass junkie
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen

Geweldig forum dit!

Ja wat verwacht je dan?

Vind het een beetje neigen naar het zoeken naar drugsmaatjes die je kunnen voorzien van Base. Daarom heb ik niet gereageerd. Kan ernaast zitten, zo ja. Excuses en veel plezier op dit forum.

Niet meteen het forum de schuld geven als niemand reageert. Reflectie naar de context van het forum zou ik eerder doen. Daarnaast is Base coke nou niet bepaald een drug die er heel goed op staat.

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
niemand dus..van de 200 views geen 1 de moeite om überhaupt een reactie te plaatsen

Geweldig forum dit!
Dat is dan toch antwoord op je vraag of er hier mensen zijn die wat jij doet ook doen?

"Nee"

Had je graag 200x "nee" als reactie gehad?

Het is inderdaad een geweldig forum hier. Wel een klein beetje 'wat je er in stopt krijg je er ook weer uit (of meer)'. Na één post met een specifieke vraag zonder reacties gaan lopen bitchen is zegmaar niet 'er iets in stoppen'.

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
hallo allemaaaal

zoals in de titel staat vindt ik t wel leuk om zo af en toe is een paar gram er door heen te blazen.

(ja ik ben zo iemand die t wel gewoon 1x in de zoveel tijd kan doen en er dan ook verder niet naar omkijkt)

greetz

Nee, doe ik niet (voelde me verplicht te reageren).

Casrus

DF-koning
hallo allemaaaal

greetz

Nee.

Heb het één keer eind jaren negentig in twee drugspanden in Rotterdam gedaan.

Het had wel wat, maar ben niet van de dealers (wel van de RC's) en vind de productie en handel van cocaïne-zaken te problematisch om ze gaan op te zoeken.

(Methamphetamine daarentegen... Ok... béétje hypocriet)

Op zich deed methamphetamine IV me sterk aan de eerste keer basen denken.

Maar doe dat laatste (IV) liever niet.

Casrus

DF-koning
Nee.

Heb het één keer eind jaren negentig in twee drugspanden in Rotterdam gedaan.

Het had wel wat, maar ben niet van de dealers (wel van de RC's) en vind de productie en handel van cocaïne-zaken te problematisch om ze gaan op te zoeken.

(Methamphetamine daarentegen... Ok... béétje hypocriet)

Op zich deed methamphetamine IV me sterk aan de eerste keer basen denken.

Maar doe dat laatste (IV) liever niet.

Recentelijk heb ik het naar alle waarschijnlijkheid nog een keer gedaan, tijdens een chemsex date.

Waarschijnlijk... we hadden een discussie over of het base of crack was.

Was zelf NEP aan het chasen door de rook.

Crack/base is superieur aan NEP.

Brakka Mang

Badass junkie
Recentelijk heb ik het naar alle waarschijnlijkheid nog een keer gedaan, tijdens een chemsex date.

Waarschijnlijk... we hadden een discussie over of het base of crack was.

Was zelf NEP aan het chasen door de rook.

Crack/base is superieur aan NEP.
In nederland heb je eigenlijk alleeb maar base. Crack wordt gemaakt met baking soda. Dat heb ik hier nog nooit gezien. Wordt wel crack genoemd maar dat komt omdat we graag lekker Amerikanen naapen. Is zo een geweldig land. Zag de documentaire van Danny in Amerika, als je dan bedenkt waar ze dat Amerika Supremecy vandaan halen dan lijkt het me zowat logisch dat het 1 grote GGZ instelling is. Ergens denk ik dat de Indianen het land en de niet oorspronkelijke bewoners eeuwig vervloekt hebben. Wat een leed daar in die steden. Maar ik dwaal weer lekkel af. 🤣

Tino73

Belezen gebruiker
hallo allemaaaal

greetz

keep your head up and live lif

Tino73

Belezen gebruiker
hallo allemaaaal

greetz

Ik begrijp je en ben ook zo iemand!

Bovenaan