adviezen voor beginners

yellowmoon

Bewuste gebruiker
na zo een dikke 6 jaar te geblowd te hebben en veel mensen gezien te hebben heb ik wat adviesen voor mensen die eerste keer of heel erg af en toe gaan blowen

1 zorg er voor,voor dat je gaat blowen iets te drinken heb en haal nog wat chocolade reepjes ergens(zelfs goedkoopste aldi reepjes doen het goed en je zult het erg lekker vinden als je stoned ben :grin:

2 niet met een lege maag blowen (dat klapt echt harder ervaren blowers doen het express om meer effect te krijgen)

3 eerste keer niet in een coffeshop blowen maar beter ergens in een park ofzo in de coffeshop is het effect heftiger door airco en al die medeblowers ,en bij overdosis sta je voor schut bij coffeeshop

4 voor eerste keer lijkt het als een sigaret maar het is geen sigaret dus om te beginnen neem kleine hijsjes, 3 hijsjes is al genoeg voor beginners leg hem daarna terug in de asbak of zo, niet stoer doen en proberen om die jointje helemaal op te smoken, trouwens die eigenaar van die jointje zal het ook niet leuk vinden :grin:

5 het is niet verslavend voor een paar keer maar niet vergeten dat iedereen met die eerste begon. je vergeet al je zorgen door die jointjes maar later worden die jointjes grootste probleem, het geestelijke afhankelijkheid is zo groot dat je na een tijd niet meer lekker voelt als je geen jointje heb in je zak

6 mensen die het niet mogen van hun ouders, eerder of later ze komen zeker wel achter na een tijd dat je blowt(als je regelmatig blijf blowen dan he) niet denken dat je het 20 jaar stiekem kan doen dat dacht ik ook maar na 1 jaar was ik al met vloeitjes wiet en bluntje gepakt toen ik 16 jaar was. Als ik zeg dat ik turk ben moeten jullie nagaan wat voor een behandeling ik kreeg van me vader :grin: :grin: (mijn ouders hebben totaal geen verstand van drugs en denken dat wiet en heroine hetzelfde is, dit zal bij veel allochtone ouders hetzelfde zijn)

7 koop beter zakjes jointjes en leer jointje draaien, ik weedt niet hoeveel keer ik nagels en haar uit de voorgedraaide jointjes heb uitgehaald

lot

Badass junkie
Intoxicated zei:
haha ach ja. ik vind t ook lastig om er iets over te zeggen.
Het is vast goed bedoeld enzo...

same here.. maar beginners kunnen zelf ook om adviezen vragen als ze die nodig hebben en dan geven we antwoord.. maar naja kweenie

Solidius

Badass junkie
yellowmoon zei:
en haal nog wat chocolade reepjes ergens(zelfs goedkoopste aldi reepjes doen het goed en je zult het erg lekker vinden als je stoned ben :grin:

Smaken mogen misschien verschillen, maar melkproducten zijn niet echt bevoordelijk voor je 'high' als je stoned bent. Afgezien daarvan moet ik er niet aan denken om die smeuïge troep naarbinnen te werken met een droge bek.
:kots:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
gewoon je eerste keer een goeie joint, bij iemand thuis waar je wat tv kan kijken, muziek luisteren, genoeg te eten, te drinken en dan komt alles wel goed :)

Bovenaan