ADHD pillen/koffie

Ik heb gehoord dat je als je GEEN adhd hebt en je een adhd pil neemt dat je dan de zelfde soort werking krijgt als speed/xtc maar nu is de vraag als dat egt zo is want ik geloof het zelf niet :wink:

en als je 10 - 15 kopjes koffie neemt of blikjes golden power/redbull/rodeo enz. je ook de werking van speed/xtc krijgt is dat ook zo?

alvast bedankt iedereen. :grin:

A

Anonymous

Gast
Als je 10-15 koppen koffie of red bull drinkt heb je kans op een overdosis caffeine, je zult er niet dood aan gaan maar het is zeer onprettig.

De ADHD medicatie is speed. Ofwel, zolang het amfetamine is.

Je hebt ook ritalin als 'adhd-pil' zoals jij het noemt, die komt een beetje in de buurt van de werking.

Ja het is zo, het is legaal om een persoon die aan adhd lijdt harddrugs te geven, in de meeste landen.

Psykaholik

Wijs gebruiker
TerrorMartn zei:
Ik heb gehoord dat je als je GEEN adhd hebt en je een adhd pil neemt dat je dan de zelfde soort werking krijgt als speed/xtc maar nu is de vraag als dat egt zo is want ik geloof het zelf niet :wink:

en als je 10 - 15 kopjes koffie neemt of blikjes golden power/redbull/rodeo enz. je ook de werking van speed/xtc krijgt is dat ook zo?

alvast bedankt iedereen. :grin:
jep de klopt idd
als je geen adhd hebt en je neemt relatine dan krijg je idd een speed effect
ratilin is ook voor adhd maar daar heb ik geen ervaring mee.
in relatine zitten amfetamines (als ik me nie vergis toch)
en in ratilin nie of ????
verbeter me als ik verkeerd ben.
heb vroeger ook relatine moeten nemen en toen ben ik begonnen met jointe roken en toen was ik zo tam als ne hond.
nu ben ik terug gestopt met weed en jawel ben terug een ongeloofelijk zenuwachtig manneke geworden.
zeker als ik stil zit en me verveel.
degene die dan bij me is die kan er aan geloven.
ze worden meestal knettergek van mij dan :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Psykaholik

Wijs gebruiker
voila bobg heeft al bevestiging gegeven.
maar hij was gewoon iets sneller als mij.
en jah van die red bull.
ik heb ene keer op een fuif zo een 15 blikjes ongeveer gedronken.
en dan in combi met mdma.
ik heb geflipt voor mijn leven (zal wel door de mdma komen) maar wat ik toen wel had en da heb ik normaal gezien niet.
ik was just ber bibber.
denk da mijn hart 200 slagen per min haalde.
gezond is het toch zeker nie ik was echt just koning boudewijn.
die beeft ook zo
:mrgreen: :mrgreen:

Deranged

Badass junkie
Ritalin is methylphenidate. Vroeger veel gebruikt, effect is te omschrijven als een kruising tussen speed en coke. Maar het had zeer onprettige bijwerkingen waardoor ik er uiteindelijk mee ben gestopt.

A

Anonymous

Gast
Heeft het iets coke-achtigs? Het proberen waard of niet?

Deranged

Badass junkie
Het effect is opzich wel de moeite waard maar dan moet je het wel goed doen en dus flink overdoseren, 1 of 2 pilletjes kom je nergens mee..

flash kieke

Wijs gebruiker
schranziewanzie zei:
en jah van die red bull.
ik heb geflipt voor mijn leven (zal wel door de mdma komen) maar wat ik toen wel had en da heb ik normaal gezien niet.
ik was just ber bibber.
die beeft ook zo

Had je dan geen enorme buikpijn.
Ik heb dat altijd als ik redbull drink.

Psykaholik

Wijs gebruiker
flash kieke zei:
schranziewanzie zei:
en jah van die red bull.
ik was just ber bibber.
die beeft ook zo

Had je dan geen enorme buikpijn.
Ik heb dat altijd als ik redbull drink.
nee daar had ik geen last van
en dat mensen er wakker van liggen begrijp ik ook nie.
ikben thuisgekomen en als een blok in slaap gevallen

Deranged

Badass junkie
flash kieke zei:
Deranged zei:
Het effect is opzich wel de moeite waard maar dan moet je het wel goed doen en dus flink overdoseren, 1 of 2 pilletjes kom je nergens mee..

Met hoeveel pilletjes dan wel :confused:
Met slikken heb ik goede ervaringen met 5 laten inslaan. Maar snuiven geeft het beste effect. Je kan het best gewoon een hele zooi pillen verpoederen en dan gewoon beginnen met lijnen te leggen tot je je goed voelt. :smoke:

Psykaholik

Wijs gebruiker
Deranged zei:
flash kieke zei:
Deranged zei:

Met hoeveel pilletjes dan wel :confused:
Met slikken heb ik goede ervaringen met 5 laten inslaan. Maar snuiven geeft het beste effect. Je kan het best gewoon een hele zooi pillen verpoederen en dan gewoon beginnen met lijnen te leggen tot je je goed voelt. :smoke:
stofzuiger spelen :wave: :wave:

Deranged

Badass junkie
Ik vond hem iig stukken beter te snuiven dan speed. Ik zou er wel mee uitkijken. Ik heb geluk gehad dat ik daar niet ook aan verslaafd ben geraakt, scheelde heel weinig.

Psykaholik

Wijs gebruiker
Deranged zei:
Ik vond hem iig stukken beter te snuiven dan speed. Ik zou er wel mee uitkijken. Ik heb geluk gehad dat ik daar niet ook aan verslaafd ben geraakt, scheelde heel weinig.
ja zeker
is idd zeer verslavend

matthijs

Badass junkie
BobG zei:
Als je 10-15 koppen koffie of red bull drinkt heb je kans op een overdosis caffeine, je zult er niet dood aan gaan maar het is zeer onprettig.
Valt erg mee...ik drink op een goede dag wel 10-15 koppen koffie. Maargoed. als je er niet aan gewend bent kan het inderdaad aardig kut worden :P
Ritalin is wel lachen opzich. Moet je inderdaad wel goed (:P) doseren.

JewCookie

Wijs gebruiker
cafaine tolerantie gaat vrij snel omhoog hoor, denk niet dat een gemiddeld mens van 15 blikken redbull een overdosis zal krijgen :confused:

ik iig niet.. :)

Mindless1985

Badass junkie
ik drink eigenlijk best vaak 15-20 blikjes redbull/goedkope AH variant op een dag. Naja, vaak, wel 1x per maand ofzo. Vind het gewoon lekker en heel af en toe drink ik het de hele dag door. Ik drink ook tijdens m'n werk minstens 6 koppen koffie in 8 uur tijd, dat is gewoon lekker en het helpt me de dag een beetje doorkomen, kan me er iets beter op concentreren. Op dagen dat ik niet veel red bull drink of werk drink ik geen caffeïne, m'n weekend is bijna altijd caffeïne vrij, dus echt verslaafd ben ik niet, beetje raar ^^

Mindless1985

Badass junkie
Ik dacht dat Filemon er 8 had, en er niet heel veel van voelde. Ik keek dat overigens in de coffeeshop en daar was iemand die dat ook geprobeerd had, en bij 8 vrij weinig voelde en goed hard ging op 10/11. Ik weet alleen niet of er meerdere formaten pil zijn of niet (tijdje geleden dat ik Ritalin nam, voorgeschreven en tegen m'n ADHD, niet voor recreatief gebruik)

Mr.jiho

Wijs gebruiker
ik zou jullie echt niet aanraden om 11 pillen te pakken...
als jullie erin geintereseerd zijn, pak er eerst 1tje en dan 3 - 5 -8 ofzo om te zien wat het effect heeft, kan me goed voorstellen dat als je er 11 in 1x pakt je heel erg veel last zal krijgen van oa zweten, hartslagverhoging, trillen/bibberen,....

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
idd en binnenkort terug een papiertje halen bij de dokter.
is ideaal voor als ik met de auto moet rijden.
als ik moet rijden als we op stap zijn geweest pak ik alleen maar amfetamines.
als ik dan control krijg en ze doen een gewone test en het wijst amfetamines aan kan ik zeggen da het door de relatine komt.
natuurlijk als ze verder gaan onderzoeken van hoeveel er in mijn lichaam zit ben ik genaaid.
maar dat gaan ze niet zo rap doen als je er nog nuchter uitziet.

A

Anonymous

Gast
Je krijgt normaal gesproken toch alleen maar een blaastest? Daaruit kunnen ze niet vertellen of je amps heb gebruikt, dus een recept halen is eigenlijk niet nodig.

Psykaholik

Wijs gebruiker
BobG zei:
Je krijgt normaal gesproken toch alleen maar een blaastest? Daaruit kunnen ze niet vertellen of je amps heb gebruikt, dus een recept halen is eigenlijk niet nodig.
hier in belgie hebben ze allesinds na mijn weten ook drugs tests.
in een potteke pissen en dan met zo een kleuren ding derin steken.
en dan kunnen ze zien of je iets gebruikt hebt.
niet hoeveel maar wel wat.
en dan kan je meegaan bloed laten trekken.
ze kunnen het zelfs cheken met speeksel als ik me niet vergis.

wausie91

Bewuste gebruiker
schranziewanzie zei:
BobG zei:
hier in belgie hebben ze allesinds na mijn weten ook drugs tests.
in een potteke pissen en dan met zo een kleuren ding derin steken.
en dan kunnen ze zien of je iets gebruikt hebt.
niet hoeveel maar wel wat.
en dan kan je meegaan bloed laten trekken.
ze kunnen het zelfs cheken met speeksel als ik me niet vergis.
wat een techniek tegenwoordig

Flashing Moments

Belezen gebruiker
ik vind de werking van ritalin niet echt prettig.. af en toe helder.. en dan soms weer hyper of wat opgefokt
Bij pep weet ik teminste wat ik eraan heb :grin:

S ][Nickname][

Experimenterende gebruiker
LD50 van caffeine ligt op +- 192 mg/kg
in een blikje red bull zit 90mg?
je zal iig aardig wat moeten zuipen voordat je een overdosis wil krijgen :stoned:

Bovenaan