Yt2395
Experimenterende gebruiker
Beste, heb zo’n 3-4 weken geleden md genomen en normale dosering, alles ging super en een leuke trip gehad. 3-4 dagen erna had ik het weer gedaan, niet veel zelfs maar met een mindset van zal misschien moeilijk kunnen ademen doordat ik hooikoorts heb ofzo. Heb toen een beetje gedaan en na 10 min ging het heel slecht had ik steeds in mijn hoofd dat ik zo ga stikken en niet meer zal kunnen ademen. Helemaal paniek de hele tijd, Pas na koud water op mijn gezicht, dan volledig douchen en buiten alleen op het terras zitten (omdat ik alleen wou zijn) voor 2uur. Kon ik wat rustiger zijn. (Klein weetje: ik smoorde ervoor elke dag of zo goed als elke dag en was blij en alles was altijd goed. Nu is t al 3-4 weken voorbij en heb nog altijd moeite elke dag als ik opsta met ademen,( denk toch met ademen of hysterie of weet niet precies wat maar durf niet te smoren, roken, buiten huis met vrienden zijn, vanalles waar ik opeens bang voor ben. Heb al allerlei tests gedaan bloed onderzoek en zelfs op hartmonitor en alles was perfect geen problemen maar ik worstel nog steeds elke dag Met die gedachten.
Als iemand kan helpen zou dankbaar zijn
Danku
Als iemand kan helpen zou dankbaar zijn
Danku