Actief op GHB

Lawrence Bender

Experimenterende gebruiker
Als ik GHB neem word ik erg actief terwijl de rest van mijn omgeving juist loom en slaperig wordt.
Ik blijf als een hyperactief kind veel dingen tegelijk doen en blijf ontzettend veel internetten, zoals vandaag dus. Nu snap ik dat drugs op verschillende personen verschillende werkingen kunnen hebben, maar dan lijkt het me dat hier een (neurologische) verklaring voor moet zijn, zeker omdat dit een verschil als dag en nacht is.
Als ik de dosis opvoer word ik alleen maar misselijk. Natuurlijk zal ik uiteindelijk out-gaan als ik de dosis nog meer verhoog, maar omdat ik al misselijk word van minder probeer ik dat maar niet.
Ik neem ook ongeveer de helft meer dan anderen met evenveel tolerantie voor GHB.

Weet iemand hier dus misschien meer over?
Alvast Bedankt.

azerty1987

Belezen gebruiker
simpel en alleen een manier van denken kan al verschil uitmaken..
dosis kan te maken hebben met gewicht, maaltijden die ervoor gegeten zijn.. leeftijd ect
ook is er een kruis tolerantie tussen alcohol/benzo's/gbl/ghb

en voor de rest zijn er natuurlijk gewoon verschillen in het menselijk lichaam..
ik moet persoonlijk ook altijd meer nemen dan de mensen in mijn omgeving..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Als ik stevig doseer word ik vaak zelfs hyperactief. Zin om te rennen, springen, dansen, stoeien, vechten. Als ik echt hard ga op de G dan zit ik echt niet stil. :P

TrippyShit

Badass junkie
Haha idd. Ik word van een lekkere dosis G altijd een druk irritant leip mannetje :P
Slap ouwehoeren, gekke dansjes weet ik veel allemaal. Of iig veel praten enzo als ik op msn ofzoiets zit.. Ken er maar weinig die er echt heel rustig van worden eigenlijk..

azerty1987

Belezen gebruiker
Ik ben geil of druk

soms allebei tegelijk :rolleyes:

ik zou zeggen probeer ghb is in een andere setting of met andere mensen
ghb vind ik het leukste als ik kan blijven lopen ofzo of als er veel mensen zijn.
als ik stil zit of ik ben met 1 maat dan word ik soms ook erg loom ervan

Bovenaan