Acid n lachgas..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
DMT + LSD

is niet echt aan te raden, als je niet stevig hebt getript in de jaren ervoor.

Na de achtbaan, die je met lichtsnelheid door de kosmos schiet, door het lijkt wel digitale vormen en geluiden. Kom je direct in een analoge wereld terecht, met ronde en ruitvormige bloemen.

het eerste halfuur, weet je niets van je eigen bestaan. dan krijg je ineens door dat je in de LSD world zit.

een overgang van een houseparty met XTC, ineens terecht komen in een opiumbar met reggae muziek.

Goya

Experimenterende gebruiker
Het is eigenlijk onuitlegbaar. Als je nuchter lachgas neemt tot je even "out" bent heb je tijdens dat moment helemaal geen gedachten, maar daarna pas. Met LSD erbij heb je die wel, maar echt enorm vaag. Ik kan het niet uitleggen maar je hebt in ieder geval het gevoel dat het nooit ophoudt en dat je je altijd al in die toestand bevonden hebt. En als je pech hebt voel je je erg kut. Maar je kan je ook echt enorm groot en machtig voelen, het verschilt nogal. Maar het is echt enorm vaag en verwarrend. Ik hou daar zelf niet zo van.

Met deze combinatie ook zoiets gehad, ik werd uit mijn stoel voorover geduwd en viel door mezelf heen een andere wereld in (ik viel ook echt voorover). Ik zag egyptische figuren en vormen, ook een soort hele mooie schilderijen, in mijn gedachtengang was ik er van overtuigd dat het de grap was van alles, iets wat ik altijd al had geweten, eerst angst en daarna overgaven in de volle overtuiging dat het voor eeuwig zou duren. Dat ik voor altijd in deze wereld zou blijven, immers was dit de plaats waarvoor ik was voortbestemd. Toen ik terug kwam was alles opgebouwd uit blokjes en mensen hadden egyptische hoofden die schuin stonden en me aanstaarde.

Dit was de enige keer dat ik 2 patronen in 1 ballon ipv 1 patroon nam op de lsd.

L

Lid 6909

Gast
LSD + Lachgas = ALL

ga in de schietstoel zitten en laat je afschieten naar andere universa met je ballon

.sullI

Newbie
focking hell!

Afgelopen middag heb ik met 2 vrienden van me, voor het eerst deze combo gebrobeerd. Echt ziek... Ik kan het omschrijven als Immens intens. De trillingen van het Lachgas brachten geluidsgolven met kleurvlakken naar mijn hoofd. Hoe intenser de trillingen, hoe meer kleurvlakken. Deze patronen vormden zich een oneindige tunnel. Soms zag ik mezelf er een paar keer in verdwijnen. Ik heb kort daarna een tekening gemaakt. Ik ben benieuwd of er een stukje erkenning in zit voor (hopelijk) veel van jullie. :)

azgaza

Badass junkie
Ik wist niet dat ik zo intens kon trippen! LSD en lachgas was echt extreem vergaand dit afgelopen weekend. Het begon te werken en mijn hele beeld veranderde, een vreemd gevoel dat alle zintuigen passeerde leek langs te komen, evenlater keek ik de kamer in en kreeg het sterkste deja vu gevoel ooit waardoor ik het gevoel had dat dat moment zowel mij als mijn hele leven was en dat er verder nooit iets geweest was, en dat ik ineens mijn hele leven in een moment zag en echt zoiets had van ' woow! ' langzaam keerde het besef terug dat mijn leven iets meer inhield en kon ik heel snel analyseren waarom dat zo werkte, de visuals stroomde nog steeds als een gek de kamer door, veel intenser dan dat ze normaal doen, en evenlater kwam ik weer gewoon op lsd-baseline terecht, als ihn, flinke lsd visuals maar geen lachgas invloed meer.

En ik vergeet serious de helft van wat er allemaal is gebeurd, het ging zo ver, het was zo intens, ik had een groot zintuig hoewel visueel een beetje half ernaast bleef bestaan, dingen gingen van smaak naar geluid naar gevoel en de woorden om te beschrijven hoe ziek-ver dit ging zijn er gewoon niet.

Volgende trip koop ik meer patronen :hearteyes:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Ik heb gister een Candyflip gedaan, maar in de piek wilde de lachgas niet echt in spelen op de acid. Het was wel intens, maar ik had het heel erg anders ervaren dan vrienden van mij die gewoon alleen maar acid op hadden op dat moment. De MDMA hield mij vast op deze wereld.

Ik ben nu zeer benieuwd hoe het is met alleen maar acid op, hopelijk gaat het ook zo diep als ik hier lees.

Wat ik wel heb gemerkt, ik heb in de trip toch zo'n 10 tot 15 keer een ballon genomen, dat je na teveel lachgas te hebben gebruikt heel vaag word in je hoofd en mindfucks gigantisch toenemen.

Angramar Temenos

Badass junkie
azgaza zei:
Ik wist niet dat ik zo intens kon trippen! LSD en lachgas was echt extreem vergaand dit afgelopen weekend. Het begon te werken en mijn hele beeld veranderde, een vreemd gevoel dat alle zintuigen passeerde leek langs te komen, evenlater keek ik de kamer in en kreeg het sterkste deja vu gevoel ooit waardoor ik het gevoel had dat dat moment zowel mij als mijn hele leven was en dat er verder nooit iets geweest was, en dat ik ineens mijn hele leven in een moment zag en echt zoiets had van ' woow! ' langzaam keerde het besef terug dat mijn leven iets meer inhield en kon ik heel snel analyseren waarom dat zo werkte, de visuals stroomde nog steeds als een gek de kamer door, veel intenser dan dat ze normaal doen, en evenlater kwam ik weer gewoon op lsd-baseline terecht, als ihn, flinke lsd visuals maar geen lachgas invloed meer.

En ik vergeet serious de helft van wat er allemaal is gebeurd, het ging zo ver, het was zo intens, ik had een groot zintuig hoewel visueel een beetje half ernaast bleef bestaan, dingen gingen van smaak naar geluid naar gevoel en de woorden om te beschrijven hoe ziek-ver dit ging zijn er gewoon niet.

Volgende trip koop ik meer patronen :hearteyes:

Dat ging inderdaad extreem diep ja, ik heb er eigenlijk echt nauwlijks woorden voor. Ik ging lichamelijk volledig out, maar stond erbij om te zien dat ik out ging, waarna alle euforie van het begin der tijden tot het einde van de kosmos in een singulariteit werd geperst, en deze singulariteit werd tot in het oneindige gekopieerd, en al deze euforie werd met oneindige snelheid door m'n lichaam geperst als een woeste rivier, prachtig en oppermachtig tegelijkertijd.

Alles smolt weg in een waas van prachtige visuals, rood en groen zoals bijna alle visuals die ik heb. Het was een gesmolten miasma van schoonheid. Langzaam begon m'n bewustzijn terug te keren, het eerste doordat ik merkte dat ik m'n tong kon bewegen en ik tanden had. Ik had er echt geen ander woord voor dan "wow..".

Echter, de visuals leken sowieso nog minstens 15 minuten sterk versterkt. Hierna gingen we met het hele groepje naar een vuurpoi-act kijken, wat echt heel vet was :grin:.

Moet trouwens wel zeggen dat zo'n slagroomspuit echt veel meer opschiet dan mijn portable cracker. Als je de volgende keer naar ruigoord gaat, neem je die weer mee? :P

Memmûm

Belezen gebruiker
Bij mijn vriendengroep is het eigenlijk wel gebruikelijk dat we er lachgas bij doen. Het word alleen wel wat 'gewoon', wat jammer is. Vooral in combinatie met lsd vind ik het echt helemaal top! Eigenlijk wel bij alles, zelfs als je lekker een paar biertjes gedronken hebt. :beer:

Bij candyflippen ga je echt helemaal free-fall vliegen. Heb soms hoofdpijn de dag erna, soms ook niet. Heb 1x DMT gerookt, denk dat het daar in de verste verte een beetje mee te vergelijken is. Natuurlijk niet helemaal, maar ergens wel denk ik.

Drientje

DF-koning
Ja lachgas komt het dichtste bij DMT naar mijn eigen gevoel. Ik heb dat al van meerdere stugge DMT rokers gehoord.

tomz0r

Badass junkie
Memmûm zei:
Drientje zei:
Ja lachgas komt het dichtste bij DMT naar mijn eigen gevoel. Ik heb dat al van meerdere stugge DMT rokers gehoord.

gelukkig, dan ben ik iig niet gek :grin:

Dat gevoel had ik inderdaad ook toen ik die twee combineerde.
Zeker niet aan te raden voor een beginnende tripper.

MCHZK

Belezen gebruiker
ik heb het afgelopen weekend tijdes men eerste trip gedaan
en heb na de eerste ballon er nog 10 gedaan , zo mooi :hearteyes:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik vind het wel wat heftiger dan DMT eerlijk gezegd; Nou ja, wel iets anders, maar toch, visueel gezien vond ik het iets heftiger. Bij DMT had ik vaak entiteiten wat ik bij LSD + Lachgas niet had, maar LSD + Lachgas had weer een groter "alles" gevoel en heftigere, duidelijkere visuals.

MCHZK

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik vind het wel wat heftiger dan DMT eerlijk gezegd; Nou ja, wel iets anders, maar toch, visueel gezien vond ik het iets heftiger. Bij DMT had ik vaak entiteiten wat ik bij LSD + Lachgas niet had, maar LSD + Lachgas had weer een groter "alles" gevoel en heftigere, duidelijkere visuals.

wat word net bedoeld met entiteiten ? :flushed:

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
>WikiPedia: Entiteit< Klik hier dan maar eens op.
Ik denk dat AT met entiteiten wezens, spoken, geesten, aliens of andere rare onbekende mysterieuze schepsels bedoelt. :grin:

OT: Heb weer een nieuwe lading lachgas patronen, binnenkort maar weer eens kijken wat het brengt in een gewone trip. Vorige keer gebruikte ik lachgas tijdens een candy flip, maar dat blijkt een stuk minder leuk te zijn dan gewoon met alleen lsd op. Ik tripte er een stuk minder van weg dan mijn mede trip genoten die alleen lsd hadden gebruikt.

Drientje

DF-koning
DrippTone zei:
Ik denk dat AT met entiteiten wezens, spoken, geesten, aliens of andere rare onbekende mysterieuze schepsels bedoelt. :grin:

OT: Heb weer een nieuwe lading lachgas patronen, binnenkort maar weer eens kijken wat het brengt in een gewone trip. Vorige keer gebruikte ik lachgas tijdens een candy flip, maar dat blijkt een stuk minder leuk te zijn dan gewoon met alleen lsd op. Ik tripte er een stuk minder van weg dan mijn mede trip genoten die alleen lsd hadden gebruikt.
In een DMT trip kom je andere wezens tegen. gemaakt van licht. Ze hebben meerdere kleuren en hebben de boodschap van liefde is zich.

Angramar Temenos

Badass junkie
Drientje zei:
DrippTone zei:

In een DMT trip kom je andere wezens tegen. gemaakt van licht. Ze hebben meerdere kleuren en hebben de boodschap van liefde is zich.

Hmm, vaak wel, ik heb verschillende entiteiten met DMT.. Als je een van mijn DMT reports hebt gezien, ben ik ook entiteiten tegengekomen die vijandig waren.. Soms ook hele vage gebeurtenissen, bijv dat m'n bewustzijn telepathisch uit elkaar werd gehaald door ze, wat redelijk eng was..

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Afgelopen dinsdag heb ik 1 ballontje genomen tijdens een lichte acid trip. Ik lag op bed en inhaleerde de lachgas, blies het weer uit in de ballon om het vervolgens weer in te ademen. Dit zo'n 4 keer gedaan en na op de 5e keer schoot de ballon uit mijn mond en mijn vingers, ik staarde naar het plafond. En dus op het moment dat die ballon mij ontglipte werd ik in een 'tube' van een fractal gezogen die ik op het plafond zag. Ik was zo'n 2 a 3 seconden in die tube en ik kwam langzaam tot stilstand. Overal waren weer kleinere fractals. En dus toen ik tot stilstand kwam viel ik weer terug uit die tube. Ik was weer in mijn kamer en alles trilde en zag er vreemd uit.

Dit vond ik echt zooo vet. Ik hoop binnenkort met een iet wat zwaardere doses Acid en dan een grote ballon met 2 patronen er in nog dieper te gaan. Door fractals heen naar de bron, net zoals die animatie filmpjes van fractals. Ik ben zeer benieuwd of ik nog dieper kan gaan, en waar het eindigd.

heejzer

met acid en lachgas heb ik inderdaad al de heftigste hallucinaties gehad
1 keer had ik even een droom (bij gebrek aan betere verwoording) over een vliegend schip en de volgende moment lag ik terug op mijn bed, zonder besef van waar ik was maar na 10 seconden rondkijken was het ballonetje al weer uitgewerkt en was alles weer zo goed als normaal

Vigilante

Wijs gebruiker
Ik vind Acid met lachgas geniaal.. echt geniaal gewoon. Doe acid het liefst niet zonder dat ik een doos lachgas ter beschikking heb.

Op het moment dat ik mijn longen vul, voel ik mezelf opgepompt worden en dit geeft een heerlijk gevoel. Blaas uit, en ALLES wat ik zie tript.

Heb zulke vette dingen gezien op lachgas met acid. Het haar van een vriend van me wat normaal zwarte krullen zijn veranderde in kleine klauwtjes die op de maat van de techno muziek omdraaiden en in het rond 'klauwden'. 2e teug erbij en ik zie mijn arm met de lachgas fles zeg maar vanuit de grond komen en in stappen naar mij toe schieten.
Klinkt heel vaag maar je kan het voorstellen als een rij lantaarnpalen die uit staan. Eerst gaat de 1e aan en dan weer uit. Dan de 2e, 3e 4e enz.. Dus het lijkt net alsof het lichtje voortbeweegt.
Zo was het ook met mijn arm uit de grond :P
Was heel vaag, daarna gelijk nog een lachgas patroon en toen ging ik even out.

Echt dat is een space jonge, een 'loop' van perfectie tot in het oneindige waarin alles tot in het eindige is zoals het moet zijn. Heel bizar en als je dan weer wakker wordt verdwijnt het gevoel van 'het snappen' van je outzijntrip heel snel (zoals ik altijd heb met lachgas).

Verder ook nog met lachgas op acid meegemaakt dat ALLES bevroren was, ik zag overal een bevroren aanslag (van dat witte spul, voor de rest was alles ook opeens blauw) en ik kon die aanslag ook wegvegen. Draai ik me om zie ik overal rood en vlammen om dingen heencirkelen.
Ik zag duidelijk dat er nix in de fik stond, maar alles brandde wel zeg maar... :tearsofjoy:

Ook meegemaakt dat mijn hele beeld uit 5 kleuren bestond. Bovenin stukje rood, daaronder oranje, daaronder geel, daaronder groen en daaronder blauw. Heel bizar.

Ook meegemaakt dat er soort laserstralen uit de ogen van mn maten kwam waar ik gewoon de warmte van voelde. Vuurballen boven het plafond zien die heen en weer bewegen en het plafond smelten, (kzag het plafond als een soort metalen rooster waar dus achter gigantische vuurballen helemaal loco gingen :P)

Zo kan ik nog wel meer dingen vertellen (gebruik bijna bij elke lsd trip een doos lachgas) maar dit waren ongeveer wel de toppunten :P

Het geeft gewoon BIZARRE visuals, echt BIZAR gewoon en je tript m er heeeeerlijk bij :)

Lachgas @ Acid :rock:

heejzer

underworld zei:
binnenkort maar even die combi proberen als ik me 200 patronen binnen heb :hearteyes:
wat is het beste moment om lachgas te doen? aan het begin, de piek of de natrip?
aan de piek lijkt me het overweldigend, maar weet niet of dat te intens is?

Ik gebruik het het liefst in de natrip, 1st genieten van de LSD :grin:

MCHZK

Belezen gebruiker
doe maar in de piek :wink: het effect duurt slechts 20 seconden , dus stel dat je het niet leuk zou vinden is het zo weer voorbij

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Laatste acid trip 250 ug, ook een ballonnetje gedaan. Had ik beter niet kunnen doen, want de hele acid trip lang hield de geconcentreerde fractal en geluids golven van de lachgas aan. Een uurtje is dat leuk, maar 16 uur lang naald fijn alle lijnen tot in oneindigheid zien en constant het gerinkel van al het geluid dat zich opbouwt en herhaald in afgesloten cirkels is geen pretje. :P

Heb dat ballonnetje genomen net voordat de acid piekte, dus misschien dat het daarmee te maken had. Dat op de heftigheid van de lachgas de acid ook heftiger werd.

Volgende keer weer gewoon een ballonnetje NA de piek. :hearteyes:

Bovenaan