Ik vind Acid met lachgas geniaal.. echt geniaal gewoon. Doe acid het liefst niet zonder dat ik een doos lachgas ter beschikking heb.
Op het moment dat ik mijn longen vul, voel ik mezelf opgepompt worden en dit geeft een heerlijk gevoel. Blaas uit, en ALLES wat ik zie tript.
Heb zulke vette dingen gezien op lachgas met acid. Het haar van een vriend van me wat normaal zwarte krullen zijn veranderde in kleine klauwtjes die op de maat van de techno muziek omdraaiden en in het rond 'klauwden'. 2e teug erbij en ik zie mijn arm met de lachgas fles zeg maar vanuit de grond komen en in stappen naar mij toe schieten.
Klinkt heel vaag maar je kan het voorstellen als een rij lantaarnpalen die uit staan. Eerst gaat de 1e aan en dan weer uit. Dan de 2e, 3e 4e enz.. Dus het lijkt net alsof het lichtje voortbeweegt.
Zo was het ook met mijn arm uit de grond :P
Was heel vaag, daarna gelijk nog een lachgas patroon en toen ging ik even out.
Echt dat is een space jonge, een 'loop' van perfectie tot in het oneindige waarin alles tot in het eindige is zoals het moet zijn. Heel bizar en als je dan weer wakker wordt verdwijnt het gevoel van 'het snappen' van je outzijntrip heel snel (zoals ik altijd heb met lachgas).
Verder ook nog met lachgas op acid meegemaakt dat ALLES bevroren was, ik zag overal een bevroren aanslag (van dat witte spul, voor de rest was alles ook opeens blauw) en ik kon die aanslag ook wegvegen. Draai ik me om zie ik overal rood en vlammen om dingen heencirkelen.
Ik zag duidelijk dat er nix in de fik stond, maar alles brandde wel zeg maar...
Ook meegemaakt dat mijn hele beeld uit 5 kleuren bestond. Bovenin stukje rood, daaronder oranje, daaronder geel, daaronder groen en daaronder blauw. Heel bizar.
Ook meegemaakt dat er soort laserstralen uit de ogen van mn maten kwam waar ik gewoon de warmte van voelde. Vuurballen boven het plafond zien die heen en weer bewegen en het plafond smelten, (kzag het plafond als een soort metalen rooster waar dus achter gigantische vuurballen helemaal loco gingen :P)
Zo kan ik nog wel meer dingen vertellen (gebruik bijna bij elke lsd trip een doos lachgas) maar dit waren ongeveer wel de toppunten :P
Het geeft gewoon BIZARRE visuals, echt BIZAR gewoon en je tript m er heeeeerlijk bij
Lachgas @ Acid