• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Acid, Lachgas en Mdma...

zommes

Badass junkie
Spacekonijn trakteerde op een avondje Mdma, jointjes en lachgas, een zeer aangename bijkomstigheid in tijden van financiele minpunten.

Omdat ik nog wat microdots had liggen vulde ik de pret aan met een microdot. Eentje omdat ik niet te hard moet trippen als ik ga blowen omdat ik dan vast kom te zitten in (negatieve) gedachte-spiralen.

We begonnen met wat biertjes en Platypus en ik namen onze dot na een aantal biertjes, dat was vrij vroeg omdat je tot je piek moet wachten met de mdma om geen comedown te krijgen tijdens je lsd trip.

De Acid begon vrij snel te werken en was weer heerlijk, in het begin allerlei de energievlagen, daarna het lichamelijke en toen uiteindelijke werd mijn half afgemaakte woonkamer een stuk mooier en gezelliger :grin:

Toen werd er wat geblowed, dat zorgde eigenlijk meteen weer voor teveel gedachtes, leuke en irritantie. Op een gegeven moment werd ik bang dat ik een alcoholist ging worden en dat het nooit meer goed zou komen. Dit is NIET het effect van lsd maar van THC. Eigenlijk moet ik daar gewoon geheel mee kappen. Sinds die avond ook niet meer gedaan. (whoehoe, 4 dagen) Het was verder niet heel ernstig, maar wel irritant. Gelukkig zijn het altijd dingen die kloppen en die ik inderdaad ook wil veranderen maar tijdens zo'n trip ga je heel intensief nadenken en herrineringen naar boven halen zodat je eigenlijk helemaal verdwaald. Ik heb er bijvoorbeel een dik uur over gedaan om een joint te draaien omdat ik elke keer vergat dat ik dat aan het doen was en als Spacekonijn dan vroeg of hij het moest doen zei ik dat ik het nou ECHT ging doen, maar vergat het dan weer. Door de hele tijd teveel nadenken...

Gelukkig was er mdma om de gedachtes helemaal een positieve draai te geven. Toen ik de pil net had genomen kreeg ik natuurlijk meteen een lichamelijke reactie in de zin van dat ik de pil echt af voelde dalen naar mijn maag en in mijn maag voelde zitten borrelen. Dit was niet echt fijn, water daarentegen wel heel erg. Toen de pil eenmaal begon te werken kreeg ik heel veel zin om allemaal dingen te gaan doen en werd ik weer helemaal vrolijk. Spacekonijn was ook een goede aanvulling omdat hij altijd ubervrolijk.. moet je nagaan hoe hij is als ie spaced :tongueout:

Lachgas... De slagroomspuit was kapot. Het beschermkapje waarmee de patronen op de slagroomspuit worden gedraaid was verdwenen dus de patronen moesten met de hand op een miniscuul pinnetje worden geperst om vervolgens leeg te spuiten in de fles.. of op je hand. Ik was degene die het het best kon dus ik was de lul. De blaren op mijn wijs- en middelvinger zijn niet gering. (Die op mijn wijsvinger zal er voorlopig ook nog niet afgaan, als ik bof heb ik voor de rest van mijn leven een zichtbare herinnering aan mijn lachgas gebruik.)

Maar het loonde wel want de combinatie lachgas en lsd is dus echt heeeel erg goed. Eerst uiteraard de bekende "ik ben los van tijd en ruimte" lachgas trip maar daarna zijn de lsd visuals totaal beinvloedt, voor zeker 10 minuten zie je overal kleurvlakken en zweef je echt door de kamer. Ook wordt het veel lichamelijker als je het net genomen hebt, het leek echt net alsof ik ademde terwijl ik mijn adem inhield. Lijpe shit.

Acid en mdma is een leuke combi, maar niet echt ultiem. Alleen acid blijft mijn favoriet. Met lachgas erbij is het ook feest, alleen je moet veel lachgas hebben en een werkende slagroomspuit... :d

zommes

Badass junkie
De grote blaar is nog steeds niet geknapt he, die andere wel.

We hadden trouwens allerlei pilletjes, waaronder blauwe met een stip erin gekrast.. die waren echt bagger. De rest was wel ok.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Hehe dah was weer een trippie.. :grin:

Dat van de thc,dat je intensief gaat denken tijdens de trip dat heb ik ook altijd.
Beetje negatief maar wel realistisch.Maar dat doet idd de thc..

Dags

Bewuste gebruiker
hehe heftig! Denk niet dat ik ooit het lef zou hebben om zoveel spul door elkaar te nemen, hoewel ik wel het idee heb dat je goed weet waar je mee bezig ben. Leuk report!

BacingsPen

Badass junkie
THC brengt realiteit vind ik... Is misschien hard en irritant/frustrerend soms, maar het laat je tenminste wel goed nadenken over hoe je leeft :wink:

spacekonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:
THC brengt realiteit vind ik... Is misschien hard en irritant/frustrerend soms, maar het laat je tenminste wel goed nadenken over hoe je leeft :wink:
THC brengt dus echt niet de realiteit dat slaat nergens op. vaak zat brengt thc gewoon vage gedachte gangen die nergens over gaan

MetaalKonijn

Badass junkie
SpacingBen zei:

THC houdt je juist van de realiteit af.. al lijkt het niet zo te zijn. Vind ik :wink:

Jeller

Badass junkie
kvind ook dat je van wiet rare gedachten kunt krijgen..

soms zo een achterdochtigheid en zo.. tijdens paddo's gisteren geen last van gehad en bij wed heb ik dat dikwijls

minn

Badass junkie
Jeller zei:

soms zo een achterdochtigheid en zo.. tijdens paddo's gisteren geen last van gehad en bij wed heb ik dat dikwijls

Dat heb ik ook, van wiet en hasj wordk soms heel achterdochtig, en ga je mensen heel anders zien. Heel vervelend.

J0rrit

Badass junkie
Jeller zei:

van wiet ben k altijd n beetje 8terdochtig, als iemand iets zegt n k hoorde t niet weet k bijna zeker dat t over mij ging etc. ma ben dr wel aan gewend al

zommes

Badass junkie
Ben heeft wel een beetje gelijk. Het brengt ook realiteit, maar je gaat jezelf ook net zo hard dingen aanpraten die nergens over gaan.. je raakt vooral verloren in een soort van gedachte spiraal.

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
Ben heeft wel een beetje gelijk. Het brengt ook realiteit, maar je gaat jezelf ook net zo hard dingen aanpraten die nergens over gaan.. je raakt vooral verloren in een soort van gedachte spiraal.

En dit komt allemaal doordat de wiet tegenwoordig teveel opgefokt is.
Rook maar eens gewone buiten skunk of die oude thai of jamaica,daar krijg je een lekkere high van en na vele joint heerlijk stoned.

Als je nu een joint rookt van de k2 of white widow,,ppfff dat staat bijna gelijk aan hero man..Alleen elke dag rokers vinden dit wel meevallen maar als die een maand stoppen en dan een dikke opsteken merken ze het pas..

Vind ik....

zommes

Badass junkie
^ Ben ik het helemaal mee eens. Die shit rook ik sowieso ook niet. Lijkt idd meer op een soort base-weed, zware trip meteen.

Ik ga nog fouter op een dikke WW joint dan 3 microdots heb ik het idee. Niet echt relaxed dus. Maar vlgns mij omdat ik toch teveel van die shit heb gerookt ga ik nu ook van de wat minder sterkere soorten niet zo chill.

Jeller

Badass junkie
ja de hit van weed kan soms nog het zwaarste zijn vidn ik.. sosm echt zo'n suf gevoel en een vuil gevoel in je keel.. toch vidn ik het nog altijd lekker.. maar de laatste tijd vind ik het begin soms minder

minn

Badass junkie
Jeller zei:
ja de hit van weed kan soms nog het zwaarste zijn vidn ik.. sosm echt zo'n suf gevoel en een vuil gevoel in je keel.. toch vidn ik het nog altijd lekker.. maar de laatste tijd vind ik het begin soms minder

Vind ik ook. Vind het wel heerljik na ong een half uurtje of 3 kwartier, lekker niksen en geweldige inzichten :)
Mja, bij iedereen anders he :)

zommes

Badass junkie
Dags zei:
hehe heftig! Denk niet dat ik ooit het lef zou hebben om zoveel spul door elkaar te nemen, hoewel ik wel het idee heb dat je goed weet waar je mee bezig ben. Leuk report!

Je moet idd wel weten waar je mee bezig bent, maar spullen door elkaar nemen kan erg leuk zijn :d

platypus

Belezen gebruiker
jaa was toffe avond, visueel ging het bij mij wel heel hard soms maar dat had ik dan ook uitgelokt... die pillen waren wel een beetje para, niet wat je zegt goeie kwaliteit maar okay.

zommes

Badass junkie
qlo zei:
zommes zei:
Ik ga nog fouter op een dikke WW joint dan 3 microdots heb ik het idee. Niet echt relaxed dus.

rol dan met een kort blaadje

nee heeft ook geen zin...

Ik denk dat ik Wiet/Hasj zoveel (mis)gebruikt heb dat het nu gewoon negatieve gedachtes triggered.

Daarom ben ik er nu ook maar gewoon volledig mee gekapt.

qlo

Experimenterende gebruiker
mja ik had het niet alleen op jou
gewoon op iedereen die zegt dat die shit nu zo opgefokt is

dan rook je toch gewoon wat minder ;x
doe ik ook

edit: moet er wel bijzeggen dat ik belg ben en nooit in coffeeshops kom dus ik moet het stellen met wat de dealer heeft

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
zommes zei:
qlo zei:
zommes zei:
Ik ga nog fouter op een dikke WW joint dan 3 microdots heb ik het idee. Niet echt relaxed dus.

rol dan met een kort blaadje

nee heeft ook geen zin...

Ik denk dat ik Wiet/Hasj zoveel (mis)gebruikt heb dat het nu gewoon negatieve gedachtes triggered.

Daarom ben ik er nu ook maar gewoon volledig mee gekapt.

Bij mij precies hetzelfde,ik rookte vroeger tot me 20e elke dag zeker een gram weg,daarna werd het steeds minder lekker de stonedheid waarna ik maar ben gestopt.Heel sproradisch neem ik nog een paar hijssen maar daar heb ik dan meestal gelijk spijt van. :openmouth:

Bovenaan