Aantal vragen? Beginner?

Wat doe je lieveR?

• Blowen

Stemmen: 0 0,0%
  • XTC

• Paddo's

• Totaal aantal stemmers
    0
  • Opiniepeiling gesloten .
Hallo,

Ik ben nieuw hier op het forum dus wil graag een aantal antwoorden op mijn vragen? Alvast Bedankt

Als je 1 keer in de maand XTC doet bijvoorbeeld; 1, 2 of 3 pillen ofzo. Kan je dan verslaafd raken?

Heeft de XTC, Blowen ook nog gevolgen? Bijvoorbeeld dat je eerder dood gaat ofzo. Of andere dingen?

Als je aan de XTC gaat dan blijf je opeens heel lang praten enzo hoe kan dat? En wat voor stoffen zitten er in de kersen pillen?

Alvast Bedankt

Als je op de poll stemt mag je ook wel een berichtje achterlaten waarom. Zet er dan gelijk bij waarom je daarop heb gestemd.

matthijs

Badass junkie
Als je een keer per maand XTC gebruikt valt het mee. Goed voor je is het natuurlijk nooit maar als je het bij een keer per manad houdt ben je per definitie al niet verslaafd.
XTC blowen...bedoel je daar roken mee? Lijkt me erg ongezond maar denk dat het wel zal werken.
Dat je van XTC gaat praten is gewoon een van de effecten. Net zoals het love gevoel.

matthijs zei:
Als je een keer per maand XTC gebruikt valt het mee. Goed voor je is het natuurlijk nooit maar als je het bij een keer per manad houdt ben je per definitie al niet verslaafd.
XTC blowen...bedoel je daar roken mee? Lijkt me erg ongezond maar denk dat het wel zal werken.
Dat je van XTC gaat praten is gewoon een van de effecten. Net zoals het love gevoel.

Nee ik bedoel gewoon joint roken geen XTC roken.

En die XTC 1 keer per maand heeft dat echt geen verdere gevolgen?

En stel je bent normaal nooit ziek. Je neemt elke maand een paar pilletjes op 1 avond. Kan je dan ineens door de jaren heen ziek worden ofzo dat je misselijk bent?

MetaalKonijn

Badass junkie
Soulbrother zei:
matthijs zei:

Nee ik bedoel gewoon joint roken geen XTC roken.

En die XTC 1 keer per maand heeft dat echt geen verdere gevolgen?

En stel je bent normaal nooit ziek. Je neemt elke maand een paar pilletjes op 1 avond. Kan je dan ineens door de jaren heen ziek worden ofzo dat je misselijk bent?

Eigenlijk is het aan te raden om 't één keer in de 3 maanden ofzo te doen, maar ik maak me er zelf ook wel schuldig aan om 't eens per maand te doen.

matthijs

Badass junkie
Hoe schadelijk XTC en blowen precies voor je is, is nog niet echt duidelijk geloof ik. Maarja...nogmaals het is sowieso niet gezond ofzoiets.

TeQ

Bewuste gebruiker
Soulbrother zei:
Hallo,

Als je 1 keer in de maand XTC doet bijvoorbeeld; 1, 2 of 3 pillen ofzo. Kan je dan verslaafd raken?

Bij xtc zie je in de meeste gevallen dat mensen wanneer ze beginnen een korte periode van overdreven gebruik hebben en daarna wel stabiliteit vinden in hun gebruik. Bijvoorbeeld 1 keer per maand.
Bij sommigen gaat die periode wel een stuk langer door, maar dit is meestal wel op jongere leeftijden omdat mensen nog wat minder bewust zijn van de gevolgen hiervan

Heeft de XTC, Blowen ook nog gevolgen? Bijvoorbeeld dat je eerder dood gaat ofzo. Of andere dingen?

Als het helemaal geen gevolgen had zou het niet illegaal zijn. Voor meer details hier over zou ik even de volgende websites bezoeken:

Jellinek
Erowid

Als je aan de XTC gaat dan blijf je opeens heel lang praten enzo hoe kan dat? En wat voor stoffen zitten er in de kersen pillen?

Dat is het effect van xtc, je krijgt een "love" gevoel, je vind alles en iedereen fantastisch, je denkt (voor je gevoel) sneller na, en hebt zin om al je dachten met alles en iedereen te delen.

Voor de kersenpillen, een stempel is nooit representatief voor de pil. De kleur en stempel kunnen door meerdere makers gebruikt zijn. Wel is in de omgeving van waar je het vandaan hebt vaak bekend hoe de pillen zijn.
Ook kun je op http://www.pillreports.com kijken, maar ook hier is het nooit zeker. Wil je het echt zeker weten, stuur het dan even naar een testlab.

Alvast Bedankt

Graag gedaan :grin:

matthijs zei:
Hoe schadelijk XTC en blowen precies voor je is, is nog niet echt duidelijk geloof ik. Maarja...nogmaals het is sowieso niet gezond ofzoiets.

welke stof komt eigenlijk het meeste voor in de XTC pillen?

TeQ zei:
Soulbrother zei:
Hallo,

Bij xtc zie je in de meeste gevallen dat mensen wanneer ze beginnen een korte periode van overdreven gebruik hebben en daarna wel stabiliteit vinden in hun gebruik. Bijvoorbeeld 1 keer per maand.
Bij sommigen gaat die periode wel een stuk langer door, maar dit is meestal wel op jongere leeftijden omdat mensen nog wat minder bewust zijn van de gevolgen hiervan

Hoebedoel je dat? Ik zit ook nog op een vroege leeftijd.

matthijs

Badass junkie
Hey het antwoord op al die vragen staan ook wel in het XTC-forum. Jullie zouden daar even meoten kijken. Ik ben niet echt een XTC expert en wil dit forum even uitlezen :tongueout:

TeQ

Bewuste gebruiker
Soulbrother zei:
Hallo,

TeQ zei:

Omdat wanneer je niet volwassen bent je nogal snel geneigd bent jezelf wijs te maken dat bijvoorbeeld wekelijks gebruik ook best wel kan. Of dat je het toch allemaal wel in de hand hebt. Simpelweg omdat je nog niet volwassen bent en jezelf niet goed genoeg kent.

matthijs zei:
Hey het antwoord op al die vragen staan ook wel in het XTC-forum. Jullie zouden daar even meoten kijken. Ik ben niet echt een XTC expert en wil dit forum even uitlezen :tongueout:

Ik ook niet ik ben nergens een expert in van drugs. Daarom ben ik hier op deze site beland voor Godsong voor meer informatie. Daarom stel ik ook al deze vragen omdat ik zo graag er wat van af wil weten enzo.

TeQ zei:
Soulbrother zei:
TeQ zei:
Soulbrother zei:
Hallo,

Omdat wanneer je niet volwassen bent je nogal snel geneigd bent jezelf wijs te maken dat bijvoorbeeld wekelijks gebruik ook best wel kan. Of dat je het toch allemaal wel in de hand hebt. Simpelweg omdat je nog niet volwassen bent en jezelf niet goed genoeg kent.

Ik ben nog niet volwassen maar ik hou me zelf wel in de hand (denk ik) Ik denk dat alles gewoon goed gaat. Ik ken mezelf denk wel.

TeQ

Bewuste gebruiker
ok :wink:

Jezelf gewoon niet voor de gek houden is eigenlijk het enige. En je er bewust van zijn wanneer je referentiekader te ver verschuift.

matthijs

Badass junkie
smack is heroine.
En verder heb je echt ontelbaar veel drugs. Denk dat je wel de meest voorkomende drugs hebt tho.

TeQ

Bewuste gebruiker
azgaza zei:
www.erowid.org

Precies... deze informatie is al beschikbaar, dus het is zinloos om het allemaal speciaal uit te typen. Wanneer je uitjebol bezoekt zul je het meeste wel vinden over de populaire drugs.

Voor additionele info en vragen kun je dan altijd nog hier terecht.

Osi`

Bewuste gebruiker
Hey, ik ben al wa langer op't forum. Maar aangezien ik geen thread wil opstarten.

Ik wil zeggen, vorige week vrijdag, toen ik een kwartje LSD slikte en na een halfuurtje kreeg ik het enorm zwart voor m'n ogen, enorm hard zweten, je kent het wel dat gevoel van zweten, zware benen, heel heel donker beeld en je moet zowiezo zitten en dat gebeurde 2x op korte tijd, nadien voelde ik me top en goed. Nu, gisteren had ik het weer, maar dan met XTC en 1x en nadien voelde ik me echt heel top, alsof ik een bom energie had, ik kon blijven doorflippe op de muziek zalig.

Maar ik vraag me af, waarom ik dat gevoel krijgt, van zware benen, donker beeld, heel hard zweten en het enorm warm hebben (alsof ge gewoon bijna out gaat) kheb dit alleen nog maar met XTC en LSD gehad, met wiet heb ik dat niet (tenzij het warm is). Kheb wel altijd genoeg gegeten voordat ik dit ging doen.

Static Search

Belezen gebruiker
Soulbrother zei:

ja, best mogelijk..maar enkel geestelijk..

Soulbrother zei:

als je het af en toe doet maakt het wss niet zoveel verschil..

Soulbrother zei:

overvloed van serotonine omdat xtc die receptoren die daar invloed op hebben tijdelijk hun werk wijzigen..serotonine is verantwoordelijk voor je babbelgedrag en andere belangerijke dingen in je lichaam..en de kans is het grootste dat er mdma in die pillen van jou zit..

Soulbrother zei:
Als je op de poll stemt mag je ook wel een berichtje achterlaten waarom. Zet er dan gelijk bij waarom je daarop heb gestemd.

xtc is mn favo drugje :hearteyes: gewoon het lekkerste van alle drugs die ik al gedaan heb imo
paddos mn tweede favoriet

teebo

Bewuste gebruiker
ik zou niet kunnen kiezen
maar nu ga ik blowen...

...en op ouwejaar Mdma...

...na de examens die o zoooo lieve paddenstoeltjes...

...zucht

objectief gezien is X inderdaad het beste, niets kan eraan tippen. maar toch...

Flut

Belezen gebruiker
Hebje zelf wel onderzoek gedaan voordat je met deze vragen kwam ?
Met een paar zoekwoorden in google zullen al je antwoorden beantwoord zijn.

gewoon doen joh!

Belezen gebruiker
Ik vind het een beetje appels met peren vergelijken. Het zijn toch hele andere drugs? Ikzelf vind xtc heel leuk mee uit te gaan, doe het ook veel meer dan dan paddo's. Wil niet zeggen dat ik xtc leuker dan paddo's vind.

Bovenaan