Aankomen van GBH

Bertuz

Newbie
Ligt het aan de vreet kicken die je krijgt van GHB, ligt het aan het feit dat GHB je spiermassa vergroot, of is het een combi........ ben afgelopen maanden flink aangekomen van GHB....... meer mensen last van???

Ga maar weer eens sporten, want dit is niet leuk meer ghehe......

K.nurft

Experimenterende gebruiker
IIg niet de spiermassa dat weet ik wel. Het idee dat ghb blijvend anabool werkt is volgens mij al onderuit gehaald door recenter onderzoek.

Flugeltje

Wijs gebruiker
De anabole werking is inderdaad al achterhaald, maar ghb verbrand nog altijd vet.

De vreetkicks die je hebt van ghb zorgen ervoor dat je aankomt

Bertuz

Newbie
Ja het is niet normaal wat ik weg werk op zo'n avond....... onophoudelijke trek in schransen

En nadorst ook.........altijd mega dorst na zo'n avondje

Spor

Wijs gebruiker
Ja dat is mij ook wel vaker opgevallen :grin:

Echt BIZAR wat ik weg kon werken op de GHB ! Gewoon dooreten totdat al het eten in een radius van 100m op was. Normaal zit ik best snel vol, maar onder invloed van GHB kon ik eten totdat het op was. Op de een of andere manier kom ik nooit aan :rolleyes:

Maar denk dus dat het door het vele eten komt :wink:

azerty1987

Belezen gebruiker
Flugeltje zei:
De anabole werking is inderdaad al achterhaald, maar ghb verbrand nog altijd vet.

De vreetkicks die je hebt van ghb zorgen ervoor dat je aankomt

kan je dit onderbouwen?
want ik weet dat ook cortisol toeneemt maar dan krijg je toch nog meer groeihormonen uiteindelijk?

Flugeltje

Wijs gebruiker
Nee, cortisol in spierafbrekend en het extra groeihormoon extra wordt teniet gedaan. En zoveel merk je niet van een stijging gGH

J89

Experimenterende gebruiker
hahaha vreetkicks van de g zijn echt leip inderdaad.
vroeger leek me dat echt onmogelijk, vreetkick van harddrugs:tongueout:
maar damn ouwe, vreetkick van de g is nog 10 x zo erg als van blowen :grin:
maar ik vind het ook wel irritant.. ik word van eten echt nuchter en dat is dan juist weer niet de bedoeling :grin:

Bovenaan