Ik heb me oud en nieuw gevierd me mijn vrindin thuis en ik had nog 2 pilletjes (xtc :P ) en ja die pasten natuurlijk perfect. We hadden besloten om niet weg te gaan maar gewoon met ons 2tjes te vieren bij mij thuis en daar dan een feestje te bouwen met ons 2tjes (aangezien ik toch alleen thuis was :P ). We hadden die pilletjes al nen tijd geleden inkomen en ze waren heel stilletjes aant het opkomen (echt het beging, ik hoop dat jullie snappen welk gevoel ik bedoel :P ) en aangezien ik op da moment altijd zo geil word kwam van het 1 het ander :P . Ma het prachtigste was da juist toen onze rush opkwam kwamen ik en mijn vriendin alle 2 klaar, dit was echt ongeloofelijk. IK heb geen woorden om dit te beschrijven en ga het dus ook ni proberen , ma jullie snappen het wel een beetje neem ik aan e :P . Onze avond kon uiteraard al nimeer stuk
. Ik moet zeggen als je goed weet wanneer ze inslagen bij jouw moet ge da zeker ook is proberen, echt ongeloofelijk !!!

. Ik moet zeggen als je goed weet wanneer ze inslagen bij jouw moet ge da zeker ook is proberen, echt ongeloofelijk !!!

:P
hemels