7-8 weken

neboe

Experimenterende gebruiker
Het is nu 7-8 weken dat ik geen wit en bruin meer rook.
Maar allemoses wat heb ik het moeilijk met mezelf.
Zo zwaar als vandaag en gister heb ik het nog niet gevoeld laatste weken.
Mijn energie is gedaald naar een min 7
En om dan maar weer naar een lik speed te grijpen vind ik afgezaagd.
Nou moet ik wel bekennen :P dat ik 3 dgn geen speed meer neem.
Het is donderdag dan staat me vriendinnetje achter de bar. Zij weet dat niet eens dat ik haar een lekkerding vind. Deze afleiding om mezelf beter te voelen kan geen kwaad, hooguit als ik zaterdagochtend een kater heb, :hearteyes: ja dan pas
door dit berichtje voel ik me nu al stukken beter.
ps, ik ga wel ff afwassen en het gezellig maken in huis lekker eten koken
bedankt tot volgende keer gegroet jaap

jaja

Bewuste gebruiker
Mijn ervaring is dat overmatig drankgebruik tijdens een ontwenning je de dag later enkel extra slecht en beroerd doet voelen, waardoor het bij mij destijds menigmaal alsnog fout is gegaan.

Anyway; ik wens je natuurlijk alle succes en sterkte!

speeseend

Wijs gebruiker
good luck...

Good luck man! Ik hoop voor je dat dit écht de laatste keer was...met alle middelen.

Hopen maar dat er de komende tijd geen grote tegenslagen op je pad komen, enkel goede dingen.

Speeseend

eckies

Belezen gebruiker
Ik heb geen idee wat je door maakt, maar kan zelf ook wel bedenken dat het zwaar is. Ik wens je succes, hoop voor je dat je sterk kan blijven.

neboe

jaja zei:
Mijn ervaring is dat overmatig drankgebruik tijdens een ontwenning je de dag later enkel extra slecht en beroerd doet voelen, waardoor het bij mij destijds menigmaal alsnog fout is gegaan.

Anyway; ik wens je natuurlijk alle succes en sterkte!

ik drink met mate sins kort ik vermaak me beter

groet jaap

neboe

Re: good luck...

speeseend zei:
Good luck man! Ik hoop voor je dat dit écht de laatste keer was...met alle middelen.

Hopen maar dat er de komende tijd geen grote tegenslagen op je pad komen, enkel goede dingen.

Speeseend

ik ook bedankt

Bovenaan