6apb

ndj

Newbie
Ik wil over 1.5 week waarschijnlijk naar Reverze toe (nog lichte twijfel) en wil daar voor het eerst 6-apb gaan gebruiken. Het is mijn eerste nachtfeest. Ik heb pellets van 130mg. Ik ben 57 kg. Nu vraag ik me af wat de juiste dosering is en of ik het eventueel kan combineren met wat anders. Ik merk dat x laatste tijd minder effect geeft dan eerst, dus ik hoop dat dit meer doet. Ik heb sowieso angst dat ik de nacht niet door kom. Hebben jullie tips?

Laatst bewerkt:

HappyMind

Badass junkie
Wanneer heb je voor het laatst XTC gebruikt? Beide middelen werken op je serotonine dus een goede pauze (2 a 3 maanden) is noodzakelijk om alle stofjes in je lichaam te laten herstellen. Als je het veel vaker binnen een korte tijd gebruikt kan het zijn dat het middel z'n werking verliest.

En als je een nieuw middel voor het eerst gaat gebruiken zou ik niet gelijk denken aan het te combineren met iets anders. 6-APB duurt ook een heel stuk langer dan XTC.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Angst dat je de nacht niet doorkomt moet geen reden zijn om te gebruiken toch?

Ik zou vooral eerst thuis testen wat je hoeveelheid is waar je goed op gaat en dan vooral zuinig aan. Je kan je “empathie” maar 1x gebruiken goed gebruiken elk kwartaal

Njoy!

jam

Bewuste gebruiker
Ik heb ook een vraagje over 6-APB, ik heb het nog nooit geprobeerd en zou het graag eens doen met enkele vriendinnen.
Normaal nemen zij MDMA bij het uitgaan en dippen ze steeds zodat het effect geleidelijk aan opbouwt ipv in 1x een hele dosis te nemen.
Kan je dit bij 6-APB ook doen om het effect zo op te bouwen? Of werkt dit niet goed?
Dit omdat het nogal overweldigend kan zijn als een middel opeens heel sterk inslaagt?

Zeehond

Badass junkie
Ik heb ook een vraagje over 6-APB, ik heb het nog nooit geprobeerd en zou het graag eens doen met enkele vriendinnen.
Normaal nemen zij MDMA bij het uitgaan en dippen ze steeds zodat het effect geleidelijk aan opbouwt ipv in 1x een hele dosis te nemen.
Kan je dit bij 6-APB ook doen om het effect zo op te bouwen? Of werkt dit niet goed?
Dit omdat het nogal overweldigend kan zijn als een middel opeens heel sterk inslaagt?
Nee, niet doen.
Het is heel ander spul dan mdma.
Gewoon de juiste startdosering (en dat is soms even zoeken). Je blijft daarna lang en stabiel op een fijn level.

Zoek wat info via de zoekfunctie.

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Zoekfunctie geeft heel veel info over 6-apb. Dat kun je beter doen dan een vraag stellen en net geen antwoord krijgen op wat je horen wil. Er is meer dan genoeg info te vinden het en der op dit forum.

Zoekces!

KoningToto

Bewuste gebruiker
Ik wil over 1.5 week waarschijnlijk naar Reverze toe (nog lichte twijfel) en wil daar voor het eerst 6-apb gaan gebruiken. Het is mijn eerste nachtfeest. Ik heb pellets van 130mg. Ik ben 57 kg. Nu vraag ik me af wat de juiste dosering is en of ik het eventueel kan combineren met wat anders. Ik merk dat x laatste tijd minder effect geeft dan eerst, dus ik hoop dat dit meer doet. Ik heb sowieso angst dat ik de nacht niet door kom. Hebben jullie tips?

1, maximaal 1,5 pellet en het daarbij laten. Niet redosen. Denk dat je dan een leuke avond/nacht hebt.

jam

Bewuste gebruiker
Zoekfunctie geeft heel veel info over 6-apb. Dat kun je beter doen dan een vraag stellen en net geen antwoord krijgen op wat je horen wil. Er is meer dan genoeg info te vinden het en der op dit forum.

Zoekces!
Sorry dat ik hier nog eens op terug kom, maar ik heb dus wat verder zitten opzoeken op het forum en de meeste mensen raden een dosering aan tussen 150 en 200mg, een dosering die in de buurt komt bij de hoeveelheid MDMA die de meeste mensen ook nemen. Waarom zou het dan niet gestapeld kunnen worden? Ik zie dat het inderdaad wel langer werkt, maar dit lijkt mij juist een voordeel bij het opbouwen?

MarcieMarc

Bewuste gebruiker
Sorry dat ik hier nog eens op terug kom, maar ik heb dus wat verder zitten opzoeken op het forum en de meeste mensen raden een dosering aan tussen 150 en 200mg, een dosering die in de buurt komt bij de hoeveelheid MDMA die de meeste mensen ook nemen. Waarom zou het dan niet gestapeld kunnen worden? Ik zie dat het inderdaad wel langer werkt, maar dit lijkt mij juist een voordeel bij het opbouwen?
De inwerktijd kan aanzienlijk langer zijn dan bij MDMA, wel tot 2 (heb zelf al een keer 3)uur na inname gehoord. Dan wil je echt niet gaan bijnemen tot je uiteindelijk iets voelt want wat nog niet binnen gekomen is komt dan echt nog wel en dan ga je er gegarandeerd overheen. En als je dan eenmaal te hard gaat dan ben je nog wel een paar uur onderweg.

Dus nogmaals als eerder gegeven advies, 1x goed doseren en geniet van de vlucht.

Eigenwijsheid is een harde leerschool.

jam

Bewuste gebruiker
Klopt, ik heb het nog niet geprobeerd, maar zal dan ook met een dosis van ong 150mg starten omdat ik dit ook elders op het forum lees. Maar de laatste keer dat ik MDMA nam had ik een bommetje van ong 90mg genomen en dit was nogal overweldigend toen het begon te werken. Vandaar dat ik het wat had willen opbouwen, maar ik begrijp inderdaad dus dat je toch best wel 1 keer doseert en dan gewoon geduld hebt.

Bovenaan