6APB Succinate en vendor levert te weinig

Hoi allemaal

Mijn 1e bericht, ik lees al jaren zonder account. 🙈

Zaterdag dominator en ga ik 6apb onderzoeken. Heb in het verleden al een keer gedaan, echter was dit de hcl variant. Nu is het dus zoals we weten de succinate.

Voordat ik capsules ging maken even de boel wegen en blijkt het 0.8 te zijn inclusief zakje, dus eigenlijk maar 0.5.

Wegen jullie altijd alles na? Heb dit letterlijk nergens voorbij zien komen qua ervaring. Vendor is normaal goed, wel 1 van de duurste maar altijd netjes en goed.

Ik zal evengoed zaterdag laten weten wat de werking was op mij van deze succinate.

Sinds de HCL er niet meer is heb ik vooral 3mmc gebruikt op feestjes en af en toe nog X. Altijd pas rond 17 a 18 beginnen zodat ik niet te veel pak en 0 kater heb.

Heel vroeger deed ik gelijk bij binnenkomst al X en was ik echt helemaal naar de tering op den duur, het werkte relatief zo kort. Steeds bezig met, wat voel ik nog, hoe laat heb ik gepakt, hoeveel heb ik nog, etc. De kater was dan ook heftig haha. Nu ben ik ouder wijzer zullen we maar zeggen.

Echter op dominator wil ik wel weer wat eerder beginnen. Dit wordt mijn eerste keer dominator. Hardstyle kan ik vaak nog waarderen nuchter, hardcore wat minder. Wie weet na zaterdag is het helemaal anders.

Maar ik wil dus toch maar de 6apb succinate een kans geven vanwege de lekker lange werkingsduur. Van de HCL had ik destijds 180mg en kon ik heel t feest (Defqon) makkelijk mee uithouden, plus nog een paar uur extra.

Ik neem rond een uur of 14 200mg en kijk dan wel hoe het gaa, anders neem ik er nog 1 bij van 100mg. En als het feest nog te kort duurt om wat bij te pakken dan wordt het een klein beetje 2cb/ket/4-ho-met. Nee niet alle 3, maar ben er nog niet over uit. Als iemand hier ervaring mee heeft, laat t vooral weten. We gaan er maar vanuit dat het niet nodig is.

Keep you updated!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik weeg altijd alles na wat ik bij een vendor bestel, blind vertrouwen heb ik niet. Het klopt steeds tot op de milligram. Maar als er iets niet klopt... mijn vendor heeft daar een laagdrempelig aanspreekpunt voor. Kaart het probleem sowieso aan, ook het enige dat je kan doen denk ik.

FerdFatoehaus

Badass junkie
Hoi allemaal

Mijn 1e bericht, ik lees al jaren zonder account. 🙈

Zaterdag dominator en ga ik 6apb onderzoeken. Heb in het verleden al een keer gedaan, echter was dit de hcl variant. Nu is het dus zoals we weten de succinate.

Voordat ik capsules ging maken even de boel wegen en blijkt het 0.8 te zijn inclusief zakje, dus eigenlijk maar 0.5.

Wegen jullie altijd alles na? Heb dit letterlijk nergens voorbij zien komen qua ervaring. Vendor is normaal goed, wel 1 van de duurste maar altijd netjes en goed.

Ik zal evengoed zaterdag laten weten wat de werking was op mij van deze succinate.

Sinds de HCL er niet meer is heb ik vooral 3mmc gebruikt op feestjes en af en toe nog X. Altijd pas rond 17 a 18 beginnen zodat ik niet te veel pak en 0 kater heb.

Heel vroeger deed ik gelijk bij binnenkomst al X en was ik echt helemaal naar de tering op den duur, het werkte relatief zo kort. Steeds bezig met, wat voel ik nog, hoe laat heb ik gepakt, hoeveel heb ik nog, etc. De kater was dan ook heftig haha. Nu ben ik ouder wijzer zullen we maar zeggen.

Echter op dominator wil ik wel weer wat eerder beginnen. Dit wordt mijn eerste keer dominator. Hardstyle kan ik vaak nog waarderen nuchter, hardcore wat minder. Wie weet na zaterdag is het helemaal anders.

Maar ik wil dus toch maar de 6apb succinate een kans geven vanwege de lekker lange werkingsduur. Van de HCL had ik destijds 180mg en kon ik heel t feest (Defqon) makkelijk mee uithouden, plus nog een paar uur extra.

Ik neem rond een uur of 14 200mg en kijk dan wel hoe het gaa, anders neem ik er nog 1 bij van 100mg. En als het feest nog te kort duurt om wat bij te pakken dan wordt het een klein beetje 2cb/ket/4-ho-met. Nee niet alle 3, maar ben er nog niet over uit. Als iemand hier ervaring mee heeft, laat t vooral weten. We gaan er maar vanuit dat het niet nodig is.

Keep you updated!
Drugsgebruik is voor mensen in de matrix

Update: deel van het bedrag terug gekregen van de vendor. Gelijk extra besteld, komt vandaag binnen en gaan we even wegen. Ook netjes een lab rapport gekregen na dat ik er naar vroeg. Is dat iets wat ik hier openbaar mag delen? Naam vendor staat er niet in.

Al die dingen had je ook gratis kunnen leren en als bonus geen vrouwonvriendelijke bullshit erbij.
Vast wel, al hebben ze ook goede crypto signals gegeven. Maar goed wat is 50 dollar, mensen geven meer uit aan Videoland, Netflix, HBO etc. Heb ik daar mee een criminele circuit gesupport? Vrouw onvriendelijk?

Wie weet, maar hoe heet dit forum? Waar denk je dat t geld uitbesteed hier aan heen gaat? Same thing, dus niet zo hypocriet haha.

Los daarvan vind ik hem niet vrouwonvriendelijk. Echter zullen we die discussie hier maar niet voeren. Agree to disagree, laten we het maar bij het topic houden en anders stuur je maar privé :)

Yort55

Belezen gebruiker
Update: deel van het bedrag terug gekregen van de vendor. Gelijk extra besteld, komt vandaag binnen en gaan we even wegen. Ook netjes een lab rapport gekregen na dat ik er naar vroeg. Is dat iets wat ik hier openbaar mag delen? Naam vendor staat er niet in.
Hoe beviel de 6apb op dominator?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Labreport van een vendor heb je niks aan want hoe weet je nou of het om de batch gaat die jij hebt gekregen?

Nihilist88

Badass junkie
Ferme rip off noem ik da. Deze fout communiceren en daar merk je vaak al veel uit op, wat de reactie is of juist het uitblijven van reactie.

Mijn huidige vendor is echt wel meer dan correct, zowel qua producten, prijzen, als service. Ook sturen we vlotjes via WhatsApp, reageert ook snel. Op site was enkel via pakket met t&t, maar omdat ik via briefpost wou, deed mn dat, was amper verzendkosten ivm t&t pakket. Maar omdat dit weinig gebruikt werd en enkele keren, klanten hun briefpost niet ontvangen hadden, stopte ze hiermee en was elke verzending aan t&t tarief. Daar ik wel tevreden was met briefpost, je hoeft ni thuis te zijn, kwam na 2 max, 3 dagen binnen. Bleven ze dit zo versturen op mijn vraag en hun voorstel om het prijsverschil vd verzendkosten te compenseren, was om extra in product toe te voegen, was top vr mij (eens 3 extra 4-FMA capsules, 2 extra 3-cmc capsules en laatst 10 xtra Bromazolam pellets).
Maar omdat ik laatst bij andere vendor en ook per briefpost, niks ontvangen had, ben ik bij huidige vaste vendor toch ook overgeschakeld op pakket met t&t.
Goede producten is 1 ding, maar een goede communicatie en service is zeker zo belangrijk. Moet je wat geluk mee hebben.

Ik gebruikte tot voor kort alles in capsules en pellets, omdat ik geen snuiver ben en geen zin in gedoe om capsules te maken, laat staan bommetje (in vloeitjes).

Maar daar 3-FA tijdje schaars was en nu zo goed als enkel in poeder te verkrijgen is en bij huidige vendor 6-APB ook enkel poeder.
Had ik beide stofjes als poeder besteld, 1gr van beide.

Het eerste wat ik bij levering deed, was juist het nawegen. Eerst weegschaaltje kalibreren met 50gr gewichtje. Om de stofjes zo nauwkeurig mogelijk af te wegen, gebruikte ik een identiek leeg zakje waar dito labeltje opplakte. Bij beide stofjes was het gewicht meer dan correct, zelfs meer dan 1gr, bij 3-FA was het zelfs 1.056gr, dus 56mg meer en bij 6-APB woog het 1.003gr, dus 3mg meer. Mn 3-FA poeder is spierwit en bevat minuscule brokjes (ook sterke chemische geur), in tegenstelling tot mn 6-APB dat een ultra fijn poeder is, verklaart waarschijnlijk het minder nauwkeurige gewicht bij 3-FA, maar zolang erboven ist dik ok😛

Heb ondertussen reeds 2x 3-FA bommetje gedaan en nog 1 vr maat en gaat me goed af, vlot gemaakt, glijdt nr binnen als niks en is beduidend potenter en pak goedkoper dan de pellets en capsules. Met poeder nam ik dosis van 165 en 176mg.

6-APB poeder/bommetje moet ik nog testen, maar daar wacht ik nog ff mee.

Weg met pellets en capsules👋
Vanaf nu hier enkel nog bommetjes😛

Hoe beviel de 6apb op dominator?
Oeps helemaal vergeten te reageren hier haha.

Mijn eerste feestje dit jaar en eerste keer dominator met benzo was heel chill. Al was het wegrijden echt fucked up. Onze taxi (vriend) was er 2315 en we reden om 0115 weg😅

Hier even een korte recap. Met wat vertraging kwamen we rond 14u aan. Begonnen met een Gtje die ik en mijn neef al hadden ingenomen voor de poort. Man wat wordt je toch geil van dat spul hè.

Om 15u heb ik 200mg benzo gepakt. Die geleidelijk op kwam vanaf 16u. Om 18u heb ik nog een capsule genomen van 100mg. Puur op gevoel omdat ik wist dat ik het anders niet tot het einde zou kunnen doortrekken. En we weten allemaal wat er gebeurd als je benzo te laat bij pakt. Het laatste half uurtje nog een klein puntje ket genomen. Werd er een beetje spacerig van, wat wel lachen was met de endshow. Had ook prima zonder gekund, had niet het gevoel dat de benzo daardoor weer volle kracht terugkwam ofzo. Roken aan een vape met smaakje deed meer eigenlijk haha. Ik rook zelf niet, maar vond het nu wel lekker.

Benzo zelf voelde identiek als jaren geleden. MDMA achtig gevoel maar niet het wauze en heel stuurbaar. Alles is prima. Je hebt niet die geforceerde springveren als benen en je hebt toch wel goede muziek nodig voor de energie “op te wekken”. Early was bijvoorbeeld veel te soft en te weinig bass. Extreme hardcore en zelfs de Raw was wel lekker. Geen grote doppen, geen geknaag, af en toe wat spanning op de kaken maar minimaal.

Qua voeding had ik van te voren veel gegeten, pannenkoek, fruit, groentesmootie, gembershot, Hollandse nieuwe. Op het feest zelf heb ik nog een XXL gainer Shake naar binnen gewerkt, al was die niet zo heel lekker. Voor de rest pas de volgende ochtend weer gegeten.

We zaten dus al om 2315 in de auto en het eerste uur had ik echt nog wel een lekkere naspace. Vanaf dan werd ik moe en kreeg ik een beetje koppijn en wilde ik vooral naar huis en lekker douchen. Rond 2u thuis gekomen, vrij snel onder de douche gegaan, waar ik echt van opknapte. Had ook echt honger dus nog een shake gedronken.

Mijn vriendin was naar een andere feestje geweest met een vriendin en bleven bij ons slapen. Zij zelf had 140mg benzo op rond 18u. Die ze nog steeds wel voelde. Nog wat gekletst met hun en de gene die ons had gehaald (waarvoor ik nog kippen kluiven heb zitten maken). Uiteindelijk rond 3u naar bed gegaan, nog een beetje G gepakt voor t slapen en nog even lekker van bil geweest.

Slapen ging wel maar heb niet het idee dat ik diep heb geslapen. Leek meer op lang dagdromen. Een uur of 11 opgestaan en smiddags de kleingehaald bij opa en oma en savonds hadden we buurt BBQ en was ik vooral moe. Niet echt een kater gehad, beetje het slappe gevoel na een korte nacht. Vanaf dinsdag was ik weer top fit en als van ouds. Ik slik wel altijd de week na een festival 5htp. Dat hielp destijds goed voor de XTC kater en ben ik nooit mee gestopt.

Sorry voor mijn niet gestructureerde verhaal haha. Lastig om te vertellen na 3 weken. Het was dus zeer geslaagd, al ben ik wel benieuwd of er iets bestaat waar je wel die lichte geforceerde benen van krijgt icm de euforie. Had het bij mijn eerste keer XTC, vriend van me zegt het bij 3FA ook wel te hebben. Maar die is stuk minder euforisch. 4FMA lees ik te veel shit over, heftige katers etc. Een upper combo zoals 6apb + 2fma doe ik liever ook niet. Dus moet het maar accepteren denk ik 😅

Ik heb zaterdag een kleinschalig feestje (Smashed Potatoes) en eind september waarschijnlijk eerste keer XQlusive Holland. Wat ik deze feesten ga doen ben ik nog niet over uit. Kans is groot dat het toch weer 6apb wordt, ondanks op dit forum uren lezen naar verhalen over andere shit 🤣

Ferme rip off noem ik da. Deze fout communiceren en daar merk je vaak al veel uit op, wat de reactie is of juist het uitblijven van reactie.

Mijn huidige vendor is echt wel meer dan correct, zowel qua producten, prijzen, als service. Ook sturen we vlotjes via WhatsApp, reageert ook snel. Op site was enkel via pakket met t&t, maar omdat ik via briefpost wou, deed mn dat, was amper verzendkosten ivm t&t pakket. Maar omdat dit weinig gebruikt werd en enkele keren, klanten hun briefpost niet ontvangen hadden, stopte ze hiermee en was elke verzending aan t&t tarief. Daar ik wel tevreden was met briefpost, je hoeft ni thuis te zijn, kwam na 2 max, 3 dagen binnen. Bleven ze dit zo versturen op mijn vraag en hun voorstel om het prijsverschil vd verzendkosten te compenseren, was om extra in product toe te voegen, was top vr mij (eens 3 extra 4-FMA capsules, 2 extra 3-cmc capsules en laatst 10 xtra Bromazolam pellets).
Maar omdat ik laatst bij andere vendor en ook per briefpost, niks ontvangen had, ben ik bij huidige vaste vendor toch ook overgeschakeld op pakket met t&t.
Goede producten is 1 ding, maar een goede communicatie en service is zeker zo belangrijk. Moet je wat geluk mee hebben.

Ik gebruikte tot voor kort alles in capsules en pellets, omdat ik geen snuiver ben en geen zin in gedoe om capsules te maken, laat staan bommetje (in vloeitjes).

Maar daar 3-FA tijdje schaars was en nu zo goed als enkel in poeder te verkrijgen is en bij huidige vendor 6-APB ook enkel poeder.
Had ik beide stofjes als poeder besteld, 1gr van beide.

Het eerste wat ik bij levering deed, was juist het nawegen. Eerst weegschaaltje kalibreren met 50gr gewichtje. Om de stofjes zo nauwkeurig mogelijk af te wegen, gebruikte ik een identiek leeg zakje waar dito labeltje opplakte. Bij beide stofjes was het gewicht meer dan correct, zelfs meer dan 1gr, bij 3-FA was het zelfs 1.056gr, dus 56mg meer en bij 6-APB woog het 1.003gr, dus 3mg meer. Mn 3-FA poeder is spierwit en bevat minuscule brokjes (ook sterke chemische geur), in tegenstelling tot mn 6-APB dat een ultra fijn poeder is, verklaart waarschijnlijk het minder nauwkeurige gewicht bij 3-FA, maar zolang erboven ist dik ok😛

Heb ondertussen reeds 2x 3-FA bommetje gedaan en nog 1 vr maat en gaat me goed af, vlot gemaakt, glijdt nr binnen als niks en is beduidend potenter en pak goedkoper dan de pellets en capsules. Met poeder nam ik dosis van 165 en 176mg.

6-APB poeder/bommetje moet ik nog testen, maar daar wacht ik nog ff mee.

Weg met pellets en capsules👋
Vanaf nu hier enkel nog bommetjes😛
Ja communicatie is prima. Reageert op alles en snel. Voor 17u besteld altijd volgende dag in huis. Netjes verpakt zoals ik bij geen 1 vendor ooit heb gezien. Heb er een stuk of 4 gehad in Nederland.

Heb ook deel van het bedrag terug gekregen. Maar de volgende bestelling van 2x 1gram was weer niet juist. 1 gram was weer het zelfde als de vorige fout. 0.8 met zakje. Wat dus gewoon een halve gram is. Het andere zakje zat er wel ruim boven met bijna 1.4. Wat dus 1.1 gram is.

Op het zakje wat om het zakje met t spul zit, stond wel 1gram. Nu verkopen ze ook halve grammen, en het lijkt me sterk dat iemand dan 0.5 krijgt met zakje. Dus 0.2.

Het was overigens alleen bij de 6apb, had ook ander spul mee besteld voor vrienden en dat klopte gewoon.

Mijn vermoeden is dat er iemand zit te slapen daar die de orders pakt. Heb weer een melding gemaakt en het is weer prima opgelost. Heb nu nog eens 2gram 6apb besteld en kijken of ze nu genoeg leveren.

Het is niet de goedkoopste vendor, kwaliteit is altijd goed. Meerdere keren spul getest en er zit in wat ze zeggen. Maar ze moeten wel genoeg leveren, helemaal als je dan ook al meer betaalt ten opzichte van andere!

Betreft je bommetjes verhaal is geen verschil met mijn capsules. Heb een pot lege capsules en vul ze zelf. Hoe is je ervaring met 3FA en 4FMA?

Labreport van een vendor heb je niks aan want hoe weet je nou of het om de batch gaat die jij hebt gekregen?
Dat is waar maar het duidt wel op dat ze hun spul testen. Rapport was een week oud.

Had bij 3 vendors des tijds een vraag gedaan voor een lab rapport. 1 negeerde de vraag, 1 zei die hebben maar mogen we niet delen en de laatste stuurde hem gewoon.

6apb is te veel crap in omloop en je hebt volkomen gelijk het zegt niks. Maar het gaf mij wel extra vertrouwen.

Bovenaan