Oh sorry! Zo bedoel ik het niet, ik bedoel het meer om het vragen of xtc en speed samen even goed is als 6apb aangezien mijn voorraad er doorheen is. Ik heb het aangepast het bericht zag zelf ook dat het een beetje krom uit de hoek kwam!Vragen naar verkooppunten is verboden.
Oke! Heb jij tips wat wel werkt op 12u festival? Heb zelf wel eens voor 6 uurtjes speed en kwartje xtc gedaan ging goed, maar voor 12u feestjes heb ik geen idee wat nou t beste is. Ben niet zo van de coke en lsd enzv. Xtc kan je 12 uur niet volhouden en met speed heb ik het probleem dat ik niet helemaal durf te gaan zoals ik wil, bij xtc heb in dat wel heb ik veel meer schijt aan wat mensen denken. Tips daarvoor?Speed zou ik niet combineren mat MDMA/XTC, aangezien het allebei sterk stimulerende middelen zijn.
Het is te i.m.o. Als je het meteen samen neemt, dan werkt XTC niet goed vanwege het overheersende van Speed.Oh sorry! Zo bedoel ik het niet, ik bedoel het meer om het vragen of xtc en speed samen even goed is als 6apb aangezien mijn voorraad er doorheen is. Ik heb het aangepast het bericht zag zelf ook dat het een beetje krom uit de hoek kwam!
😂😂 Ja mooi! Neejohhh ik wil lekekr 12 uurtjes stampen en daarna lekker zombie zijn maakt mij niks uit hoor😂 Wat ik ga doen is denk ik speed en kwartje xtc zal wel rond de 50-75mg zijn per kwartje en neem denk ik 2 kwartjes mee voor de 12 uur. Paar uur op speed zelf en daarna kwartje xtc. Stel ik krijg de kantjes niet weg dat ik nogsteeds beetje angstig ben om los te gaan doe ik na 2 uur kwartje xtc maar moet ik natuurlijk wel rekening houden dat ik eerder klaar ben😂 Even aankijken hoe ik het allemaal ga doenHet is te i.m.o. Als je het meteen samen neemt, dan werkt XTC niet goed vanwege het overheersende van Speed.
Wel heb je teveel dopamine release.
Neem je de Speed daarna, dan zit je ook met de opstapeling.
Heel veel tandenknarsen en hard gaan.
En heel veel nawerking.
Althans, zo ervaar ik het.
Mijn advies, ga korter maar heftiger feesten.
Gewoon 4 a 5 uurtjes Klabaaahmmmmm, dansen totdat je niet meer kunt.
De after is voor Zwabbers die niet genoeg los kunnen gaan op een feestje! 🤭😜
Beter eerst geen Speed iig.😂😂 Ja mooi! Neejohhh ik wil lekekr 12 uurtjes stampen en daarna lekker zombie zijn maakt mij niks uit hoor😂 Wat ik ga doen is denk ik speed en kwartje xtc zal wel rond de 50-75mg zijn per kwartje en neem denk ik 2 kwartjes mee voor de 12 uur. Paar uur op speed zelf en daarna kwartje xtc. Stel ik krijg de kantjes niet weg dat ik nogsteeds beetje angstig ben om los te gaan doe ik na 2 uur kwartje xtc maar moet ik natuurlijk wel rekening houden dat ik eerder klaar ben😂 Even aankijken hoe ik het allemaal ga doen
Oke! Maar als ik kleine hoeveelheid wil nemen omdat het een lange rave is moet je 3 kwartjes nemen en die week daarop ook, het is puur om het randje eff weg te werken dat ik schijt heb, heb jij tips?Beter eerst geen Speed iig.
Duidelijk! Ik doe denk ik 1e feestje 2mmc of 3mmc en andere even kijken misschien speed of xtc. Even aankijken!Je verneukt je serotonine receptoren als je om de week xtc neemt. En vergroot de kans op hartproblemen als je xtc met speed combineert
Hahaha ja nee uiteraard! Hoeft ook niet een serotonine rush, meer kantjes er af! Denk dat 2mmc of 3mmc wel goed daar voor is.Er zijn niet echt middelen die je 12 uur lang een piek serotine 'rush' geven.
Of je moet als een malloot aan de mmc'tjes gaan, maar dan is comedown geen pretje
Bedankt! Zal ik meenemen!Je hebt het over een 12 uur feest, neem aan dat je niet vanaf minuut 1 binnen bent? Dan kan je eventueel een paar drankjes doen en dan een van de twee pakken. Dat is wat ik meestal doe. Alcohol icm is niet algemeen aangeraden maar een paar biertjes van te voren zorgt bij mij iig altijd voor een fijne intro naar desbetreffende drugs.
Laat het vooral bij een paar biertjes ofzo, zou keihard zuipen afraden. Just saying.Bedankt! Zal ik meenemen!
Thx!Laat het vooral bij een paar biertjes ofzo, zou keihard zuipen afraden. Just saying.