• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6apb + 3mmc

OunbuRaL

Bewuste gebruiker
Wie: Man 22
Gewicht: 75KG
Ervaring: mdma, speed, 4mmc, 3mmc, ketamine,2fketamine lsd, 1p-lsd en truffels

Afgelopen Zaterdag was het zover.

Ik en een aantal maten zouden naar een uptempo feestje gaan en daar voor het eerst 6 apb gebruiken. Ik ben voor een dosis van 300mg (succinate variant) gegaan.
Ik had de capsules rond 22;00 ingenomen en rond 22;45 begon ik de eerste effecten al te merken. Een wat euforisch gevoel, zin om te praten en een klein meetje misselijk. Ik vond de come up prettiger dan die van xtc , wat minder wazig.

Eenmal op het feestje aangekomen (Circa 23;00) begon ik al aardig te spacen, puppilen waren flink verwijd en ik begon wat simppele visuals te zien. Ik zag overal groene blokjes overheen, als ik me hier niet op concentreerde vielen ze bijna niet op.
Ik ging keihard op de muziek en ik vond iedereen leuk net zoals bij mdma.

Rond 2;00 kwam ik op het briljante idee om een puntje 3mmc bij te nemen. Dit was achteraf niet een heel goed idee aangezien mijn ogen alle kanten op draaide, gelukkig had ik een zonnebril bij me. Om 8;00 uur ging ik nog steeds keihard en rond 10;00 begon het langzaam uit te werken. De come down vond ik prettiger dan die van mdma wat vaak in een keer stopt.
Heb echt een top avond gehad maar de dip was het niet waard... de volgende dagen last gehad van buikpijn, hoofdpijn en vermoeidheid. Ik voel me nu weer dikke prima.

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Dat is een behoorlijk hoge dosering voor jouw gewicht, zeker als je dan nog een andere seroslurper bijneemt (al was het maar een puntje). Je kunt de dip wat inperken door minder te gebruiken. Fijn dat je je nu weer prima voelt! :) Ben zelf een grote fan van 6-APB, leuke stof is het.

OunbuRaL

Bewuste gebruiker
Ik heb ergens op dit forum gelezen dat de 6apb doseringen van wikinaut gebaseerd zijn op de hci variant en dat je deze dosering wel 1,5 kon verdubbelen om op een ongeveer gelijke dosering van de succinaat variant uit te komen. Uiteindelijk geen spijt van gehad

Bovenaan