6 dagen zonder..

nutsss

Wijs gebruiker
Na een lange periode dagelijks aan de speed nu al 6 dagen zonder. Langer dan ooit tevoren bij eerdere pogingen.

Gisteren wel wat mdma en een heleboel zegeltjes geslikt en dat gaf niet echt een bevredigend gevoel zo achteraf...

Nog een week en dan denk ik dat de grootste ellende achter de rug is. Ik werd gek van de stemmen om me heen en de paranoïa. Gelukkig is dat zo goed als verdwenen nu. Ik ben vooral nog moe en 'leeg'.

begin januari heb ik een intake-gesprek bij verslavingszorg en ik hoop eigenlijk dat ik daar dan trots kan melden dat het allemaal niet meer nodig is.

Hyperdrive

Belezen gebruiker
Goed zo! En als je bij een intake-gesprek van een verslavingszorg zegt dat het niet meer nodig is geloven ze je denk ik niet :P

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
nutsss zei:
Na een lange periode dagelijks aan de speed nu al 6 dagen zonder.

Goed zo Nutts knap van je dat je het alleen al durft toe te geven.
Een goed begin, een goede junk moet inzin dat ie verslaafd is. Daarmee win je al de helft,verplicht afkicken werkt zelden.

Nu je toch al met de billen bloot gaat, hoelang duurde deze periode van dagelijks speed gebruiken. Hoeveel gebruikte je en hoe ?

Ik hoop dat je het voor eeuwig volhoud, sommigen DF 'ers zijn na een 30 dagen al 100% overtuigt dat ze superclean zijn. Meteen na die foute analyse duiken ze het verse pak pep in.

Groetjes

Stonie

ps: Ik ben een wekelijkse junk dus ik moet binnen kort ook naar de Brijder, en deze keer niet om te testen van de pep.

:wave:

neti

Badass junkie
hmmm, ben blij voor je dat het je gelukt is... ook als je t volhoudt tot begin januari zou ik gewoon naar je afspraak gaan... je afkick is broos, altijd leerzaam om met iemand naar jezelf te kijken

advies... gewoon gaan

Northawke

Wijs gebruiker
Gaat dus de goede kant op. Kudos daarvoor. Gewoon volhouden nou en ik zou die verslavingszorg er gewoon bijnemen. Extra steuntje in de rug kan nooit kwaad, toch? :)

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Goed om te horen! :) Inderdaad zoals de rest al zegt: gewoon die verslavingszorg erbij pakken in januari, want na een maand niks nemen ben je er nog niet, al ben dan al wel supergoed op weg!! Nu trouwens ook al. Denk dat t goed is om jezelf met andere dingen te verwennen, want je hoeft niet op alle gebieden streng voor jezelf te zijn.
Lekker eten halen, leuke films kijken, of andere dingen die je leuk vind...

Superveel succes :wave:

Carlitos

Badass junkie
Netjes.
Maar het duurt lang hoor paar weken,als je zonder speed zit.
Denk dat je het zwaar gaat krijgen / al hebt :openmouth: .

Suczes

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^

Yep ik vrees ook dat het nog een tijdje kan duren. Uit eigen ervaringen kan ik zeggen dat ik na een periode van 5 jaar ongeveer een jaar nodig heb gehad om op mijn positieven te komen. Tuurlijk ligt dit voor iedereen anders.
De eerste paar weken zijn de ergste. Als je een maand verder bent bekijk je de dingen heel anders. Als je het moeilijk hebt denk je gewoon aan die kiddo's, weet je gelijk waarom je moet afzien.

Succes kerel.

angie123

Bewuste gebruiker
Volhouden kerel!!!! Wees sterker dan de rommel,i doe het voor jezelf en voor die mooie lieve meiden van je.Je bent er al zo lang mee bezig en nu dan eindelijk de stap in de goede richting gemaakt, het zal heel moeilijk zijn maar verdomme zeg wie is er nu eigenlijk de baas??? Neem alle hulp met 2 handen aan en laat je niet verleiden door hoogmoed, die komt altijd voor de val!!

Ik hoop dat we weer eens ouderwets kunnen chatten met elkaar zonder dat je het idee hebt dat er "iemand" meekijkt over je schouder.

Laat je me weten hoe het met je gaat??
Liefs Angie

acidboy

Badass junkie
lysergine25 zei:
nutsss zei:
Na een lange periode dagelijks aan de speed nu al 6 dagen zonder.

Goed zo Nutts knap van je dat je het alleen al durft toe te geven.
Een goed begin, een goede junk moet inzin dat ie verslaafd is.

Mee eens, and you know what they say: knowing is half the battle.

Ontzettend veel sterkte en succes toegewenst Nutsss.

brussels

Newbie
wat een mens ook gebruikt, als je de beslissing neemt om ermee te stoppen/minderen is elke steun welkom.
succes en vooral: volhard in je doel!!

afkicker

Newbie
Succes!

Blijf gewoon volhouden en laat je niet verleiden bij een terugval of wat dan ook. Je merkt nu al dat het beter met je gaat en dat wordt alleen maar beterder.
Ik ben nu een dikke maand clean na drie jaar bijna dagelijks gebruik en het gaat ook steeds beter met mij. De eerste weken enorm veel geslapen en dat wordt nu ook steeds minder. Verder voel ik me steeds fitter, begin minder depri te worden en ga zo maar door. Gek genoeg (gelukkig maar) heb ik er ook totaal geen behoefte aan en ik krijg nu een misselijk gevoel bij de gedachte aan speed.

Succes mate!

Carlitos

Badass junkie
Ik heb dat alleen met pillen.Dan krijg ik soms een rilling over me lichaam aan door die gedachtes.

buzzy

Badass junkie
Komt wel goed met die ouwe billiard bal ! Goed dat je er zo lang vanaf bent vergeleken met elke dag gebruiken :)

angie123

Bewuste gebruiker
Het is nu al de 21ste, hoe gaat het nu???? Ff een update Mars Pindakaas???

Langs deze weg ook een fijne (niet witte) kerst en een vooral niet "snel" 2008!!!!!!!!! Kusjes aan je meiden.

XXX Angie

afkicker

Newbie
Ik ben al vanaf 9 nov clean!!! En dat na bijna 3 jaar dagelijks gebruik. Het gaat me enorm goed af en het gaat steeds beter met mij! Ben zo trots op mezelf!

Heb voor oud en nieuw wel een grammetje sos maar dat is enkel voor oud en nieuw en geen pep. Het is voorbij met de pepperdepep!

Heerlijk!

Vanadesse

Wijs gebruiker
afkicker zei:
Ik ben al vanaf 9 nov clean!!! En dat na bijna 3 jaar dagelijks gebruik. Het gaat me enorm goed af en het gaat steeds beter met mij! Ben zo trots op mezelf!

Heb voor oud en nieuw wel een grammetje sos maar dat is enkel voor oud en nieuw en geen pep. Het is voorbij met de pepperdepep!

Heerlijk!
Hartstikke goed joh! Ga zo door! :)

ista

Newbie
hey hey

Mijn beste vriendin zit/zat eraan en afgelopen weekend had ze al 3 dagen niks gehad. Zondag waren we heel vrolijk bezig en plots draait ze 180 graden om en word ze zwaar chagrijnig en depri, ze begon met dingen te gooien en mij te beschuldigen van dingen waar ik niks van wist( ze heeft problemen, waar ik liever niet over praat). Toen heeft ze onze vriendschap verbroken en kon ik vertrekken, sindsdien heb ik niks meer van haar vernomen( ze heeft een vriend die haar hier wel bij helpt). Maar wat er gebeurd is kan dit allemaal het gevolg zijn van afkickverschijnselen of is het heel iets anders ?

Bram

Experimenterende gebruiker
Ik denk dat het inderdaad door die afkick verschijnselen komt. Ik ken veel mensen die heel slecht gehumeurd zijn wanneer ze niets hebben.

Ze komt wel weer terug denk ik hoor

angie123

Bewuste gebruiker
Iedereen een fijne kerst gehad??

Het was vast weer een "witte" kerst voor je Nutss want we krijgen geen updates meer van je!!!!!! Ik hoop dat ik me vergis en dat je toch (kerst)ballen hebt en het nog steeds volhoud. Laat nog eens iets van je horen??

Kiss Angie :wave:

Dr. Tommy

Badass junkie
mijn kerst was ook wit maar dan van echte poedersuiker :P

en ik ben nu ongeveer 10 dagen speedvrij :)

dat is voor mij al heel wat na bijna meer als een jaar bijna dagelijks gebruik
zoiets :P

Bovenaan