6 apb/xtc

Goedemiddag,

wisten jullie dat 6-apb gelijk aan XTC is? Het fijne eraan is dat je geen pieken en dalen hebt. Het blijft een gelijk gevoel geven. Herkennen jullie dit ? En kennen jullie *modknip* ? En is dit betrouwbaar ? Liefs Justin.

Laatst bewerkt door een moderator:

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Heb t een keer geprobeerd met iemand anders en heb besteld van het internet. 2 maal 130 mg pellets voor 2 mensen.
Hoorde dat 130 mg een hoge doses was maar ben daar meestal niet zo bang voor.
Was erg benieuwd want ik wist dat je gwn niet veel hoefde bij te nemen steeds zoals bij miauw en minder in een waas kwam te zitten als mdma met en het met vlagen komt.

Uiteindelijk niet veel van ervaren behalve dat het zeker wel lacterend werkt…😂(was niet de enige)
Ervaring was leuk maar toch had ik meer moeten nemen voor mij gevoel..

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik zou niet zeggen dat 6-APB en MDMA gelijk zijn, maar het zijn zeker twee drugs die dingen met elkaar gemeen hebben. Ze zijn allebei stimulerend en prosociaal. 6-APB vind ik wel een iets meer loom gevoel geven, waar MDMA vaak wat meer 'pushend' is wat betreft het eruit gooien van allerlei liefdevolle uitspraken. 6-APB blijft wat dat betreft iets meer op de vlakte, wat ik op feestjes als een voordeel ervaar. Daarnaast is 6-APB ook ietsje hallucinogener in de zin van dat kleuren wat sprankelender kunnen worden en soms een schaduw heel lichtjes kan gaan bewegen.

Het belangrijkste verschil is natuurlijk dat 6-APB lang duurt en langzaam opkomt.

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Goedemiddag,

wisten jullie dat 6-apb gelijk aan XTC is? Het fijne eraan is dat je geen pieken en dalen hebt. Het blijft een gelijk gevoel geven. Herkennen jullie dit ? En kennen jullie *modknip* ? En is dit betrouwbaar ? Liefs Justin.
Justin is gewoon een account aangemaakt door een vendor 😝

Passiegebruiker

Belezen gebruiker
Ik zou niet zeggen dat 6-APB en MDMA gelijk zijn, maar het zijn zeker twee drugs die dingen met elkaar gemeen hebben. Ze zijn allebei stimulerend en prosociaal. 6-APB vind ik wel een iets meer loom gevoel geven, waar MDMA vaak wat meer 'pushend' is wat betreft het eruit gooien van allerlei liefdevolle uitspraken. 6-APB blijft wat dat betreft iets meer op de vlakte, wat ik op feestjes als een voordeel ervaar. Daarnaast is 6-APB ook ietsje hallucinogener in de zin van dat kleuren wat sprankelender kunnen worden en soms een schaduw heel lichtjes kan gaan bewegen.

Het belangrijkste verschil is natuurlijk dat 6-APB lang duurt en langzaam opkomt.
Heb natuurlijk alweer nieuwe besteld voor een betere ervaring op te doen, heb er nu een halve gram in poedervorm bij. Dat zal wel goed moeten komen…😂
Bovendien mdma doet me bijna niks meer, het het middeltje iets te veel misbruikt helaas.

Bovenaan