• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

6-APB pillen met 125mg

zaagmans

Bewuste gebruiker
Nou na flinke koppijn en plafonddienst te hebben gedraaid is hier dan eindelijk mijn 6-apb verslag. Sterker nog, ik heb met 3 anderen 6-apb voor het eerst gedaan.

Wie: Ik (drugsveteraan, nog 4x per jaar drugs), mijn meisje k (af en toe xtc), j (drugsveteraan, lopende chemofabriek) en m (drugsmaagd)

Waar: Technofeest in Eindhoven

Wat: Een hele 6-apb pil, gekocht bij Nederlandse aroma's. 125mg 6-apb. 3 mensen drinken er niet bij, 1 wel.

De avond begint in Eindhoven. We zitten even in een kroeg totdat het feest begint. We hebben besloten om een half uur voordat het feest begint een pil te verorberen.

23.30 uur: 1 voor 1 gaan we in het cafe naar de wc, welke afgesloten kan worden. Ik heb al een flesje water gekocht. Dat maakt het voor sommigen wat makkelijker om de pil door te slikken. Meteen daarna vetrekken we naar een andere kroeg en drinken nog wat.

23.55 uur: Ik ben de eerste die de eerste effecfen al merkt. Ik zeg dat we moeten gaan, want ik wil niet dat ik aan de deur geweigerd zou kunnen worden omdat je aan mij kunt zien dat ik wat gebruikt heb. Op het moment dat opsta merk ik dat het geen placebo-effect is. Het lijkt op het opkomen van een XTC pil.

00:05: Eindelijk mogen we binnen. Snel langs de kaartjescontrole. De eventuele reservepil die ik nog zou kunnen slikken heb ik uiteraard verstopt. Dit blijkt niet nodig, ik wordt niet gefouilleerd. Ik sta in de rij om onze jassen in te leveren en merk een behoorlijk verhoogde hartslag. Flinke hartslag zelfs.

00:10: De anderen voelen nog niets. Ik voel een soort rustig gevoel over me heen komen.

00:20: M'n meisje K heeft gigantische pupillen. Ze begint de 6-apb ook al te voelen. Ikzelf begin een lichte euforie te voelen. Mijn lichaam voelt ook goed aan. Een soort relaxed gevoel.

00:45: J en M beginnen de 6-apb ook te voelen. Bij hun beginnen de effecten dan net pas. Wel interessant om te weten hoe het bij drugsveteraan j gaat werken en bij drugsmaagd m. Bij k bouwen de effecten langzaam op. Bij mij nemen de effecten ook toe. Toename gaat echt heel geleidelijk. Geleidelijker dan ik her verwacht. Ik voel een lichte euforie in mijn hoofd. het gekke vind ik dat het gelukzalige gevoel in mijn lichaam even sterk vind voelen als bij XTC, maar mijn hoofd blijft vrij helder.

01:30: Ongelofelijk, de effecten bouwen nog steeds op. Het komt ook in vlagen. Ik merk dat ik af en toe even weg space, want m'n medewappers maken er grapjes over. Alsof je zelf kunt bepalen wanneer je wilt spacen. De anderen ervaren exact hetzelfde als ik. Er zijn 2 dingen die ik mij afvraag: het lijkt alsof k een enorme euforie ervaart, terwijl de anderen een redelijke euforie ervaren. Euforie heb ik bij XTC namelijk nooit meer.

02:00: De effecten bouwen nog steeds op. Bij de anderen ook. Ze zitten allemaal lekker in de space. Praten gaat voor hun nog makkelijk. Ondanks dat ik nog helder kan denken raak ik best wel een beetje in mijzelf gekeerd. Mijn lichaam voelt een soort van vergiftigd. De anderen hebben dit niet. Ik en j twijfelen of we er nog 1 of een halve zullen pakken. We besluiten om het toch maar niet te doen. Gaat eigenlijk nog steeds lekker zo. Ik kan de letters van mijn gsm ook nog lezen, hetzij waziger en de kleuren zijn feller

03:00: De effecten bouwen niet meer op. Ze blijven gelijk en komen in vlagen. Gevoel is bij iedereen goed. Wel lekker eigenlijk. Een soort van MDMA light. Iedereen is blij. K danst d'r ass off.

04:00: We merken allemaal dat de vlagen iets langer uit elkaar komen te liggen. Feest is afgelopen. Een vent waar ik mee aan de praat raak zegt dat ik er niet vertieft uitzie. Dat, terwijl ik normaalgesproken alle uiterlijke kenmerken bij XTC-gebruik wel heb.

05:00: We besluiten dat we best naar huis kunnen rijden. 3 van ons hebben niet gedronken. Op de weg naar huis merk ik dat ik af en toe nog vlagen heb. Merk ook het trippy randje van de 6-apb. Ik zie de bekende lichte hallucinaties. We rijden rustig.

05:30: Thuis. Lichamelijk moe, maar ik weet het al: ik heb nu plafonddienst. Ik plof in m'n nest en ja hoor, slapen is een nono. Ook al heb ik 10mg melatonine genomen.

09:30: Ik ga maar uit m'n nest. Ik heb verassend genoeg honger. De anderen melden ook dat ze plafonddienst hebben en ik heb ook nog koppijn en ben moe. Ik ben dan ook al 24 uur wakker.

11:00: Ik eet wat fruit.

15:00: Terug in m'n bed.

17:30: 2,5 uur geslapen. Nice.

Eindoordeel:

Ik vind 6-apb een leuke ervaring. Positief is dat je vrij helder blijft. De euforie is zeker aanwezig, maar bij mij niet gigantisch. De anderen vonden van wel. Ik schrijf dit toe aan mijn drugsgebruik in het verleden. Een ander punt is de werkingsduur. Die is echt behoorlijk lang. 1 pil voor de hele avond is natuurlijk prima. Volgende keer misschien 1,5 of 2 proberen. Heeft 6-apb bij mij mdma van de eerste plaats verdrongen? Nee. Ik wil ze mischien op gelijke hoogte zetten. Beide middelen hebben hun eigen voor en nadelen. 6-APB krijgt van mij een 7,5. Ik had een 8 willen geven, maar de plafonddienst vind ik toch wel een nadeel. Op MDMA slaap ik namelijk wel altijd.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Goed geschreven en laat ook de voor en nadelen een beetje zien. Maar klinkt alsof er leukere stofjes zijn. Hoewel het voor iedereen anders is :)
Leuk report goed dat je de tijd zo makkelijk bij kon houden.
Nog wat van geleerd?(of heb ik eroverheen gelezen>?) =)

Greets :wink:

zaagmans

Bewuste gebruiker
25tolife zei:
Nog wat van geleerd?(of heb ik eroverheen gelezen>?) =)

Greets :wink:

Tijden zijn uiteraard bij benadering, maar zeker, ik heb geleerd dat het langzamer opkwam dan gedacht, een zeer potent middel is, maar geen vervanger van MDMA. Ik ga het zeker nog een keer proberen, maar voor mij zal het wanneer het op een RC aankomt de volgende keer 2-FA, 3-FA of 4-FA worden. Maar dat is uiteraard persoonlijk, want ik ben een ontzettende amfetamine/speed liefhebber. Ik vind speed een van de fijnste drugs die er is, alleen de kater en het niet slapen houdt mij tegen. Zie ook het 2-FA tripreport op drugsforum.nl

Bovenaan