6-APB COMBO 2-FMA ??

hiimacid

Belezen gebruiker
6-apb en 2 fma
Hallo daar Ik wil 6-apb en 2 fma samenvoegen. Ik heb 130 mg 6 apb geprobeerd en dat was niet genoeg. Ik weet dat de risico's toenemen als ik ze combineer. hoe moet ik dit doen? Ik denk erover om de 6-apb 130 mg weer te doen. en 2 fma 20 mg. heeft iemand het eerder gedaan?

hiimacid

Belezen gebruiker
Ik ben van plan om 2 fma te nemen net voordat het 6-apb effect ingaat. dat wil zeggen, anderhalf uur na het doorslikken...

hiimacid

Belezen gebruiker
Het antwoord op je vraag is: niet doen.

En als je toch eigenwijs bent neem je eerst 2-fma en daarna 6-apb.
bedankt. dan doe ik het niet. Eerst nemen zal waarschijnlijk niet veel goeds doen.
Ik heb ooit 5 mapbs en 4 fmas gecombineerd. en dat ging goed. Ik heb mensen op reddit gezien die 6-apb (met 2-fma) hebben samengevoegd, dus ik was nieuwsgierig. Nogmaals bedankt :)

FerdFatoehaus

Badass junkie
bedankt. dan doe ik het niet. Eerst nemen zal waarschijnlijk niet veel goeds doen.
Ik heb ooit 5 mapbs en 4 fmas gecombineerd. en dat ging goed. Ik heb mensen op reddit gezien die 6-apb (met 2-fma) hebben samengevoegd, dus ik was nieuwsgierig. Nogmaals bedankt :)
Het zal vast goed gaan maar de effecten werken elkaar tegen en het zorgt voor extra neurotoxiciteit.

hiimacid

Belezen gebruiker
Het zal vast goed gaan maar de effecten werken elkaar tegen en het zorgt voor extra neurotoxiciteit.
elkaar verminderen? zou deze combinatie me niet een beetje dichter bij het mdma-gevoel brengen? Of een sterker effect? Kun je wat meer uitleggen? en na hoe lang moet ik 6-apb krijgen?

FerdFatoehaus

Badass junkie
elkaar verminderen? zou deze combinatie me niet een beetje dichter bij het mdma-gevoel brengen? Of een sterker effect? Kun je wat meer uitleggen? en na hoe lang moet ik 6-apb krijgen?
Ja 2-fma een een pure stimulant, zonder euforie. Dus goed voor je focus. 6-apb is een entactogeen, net als mdma.

Dus de 2-fma werkt de love feeling tegen.

hiimacid

Belezen gebruiker
Ik begrijp. Waarom combineren mensen dit? en als je dat hebt geprobeerd, ging het dan beter dan alleen 6-apb te gebruiken?
Ja 2-fma een een pure stimulant, zonder euforie. Dus goed voor je focus. 6-apb is een entactogeen, net als mdma.

Dus de 2-fma werkt de love feeling tegen.

hiimacid

Belezen gebruiker
Ik wil gewoon een goed effect. zoals ik zei. 130 mg 6 apb was niet leuk/mild.

en een nieuwe bestelling is voor mij op dit moment niet mogelijk.
Als dit een onnodige combinatie is, doe ik dat natuurlijk niet. maar als 2-fma een positief effect gaat hebben, wil ik het graag proberen

Ik begrijp. Waarom combineren mensen dit? en als je dat hebt geprobeerd, ging het dan beter dan alleen 6-apb te gebruiken?

FerdFatoehaus

Badass junkie

Als dit een onnodige combinatie is, doe ik dat natuurlijk niet. maar als 2-fma een positief effect gaat hebben, wil ik het graag proberen
Het is beter om het apart van elkaar te doen, voor zowel je hersenen als het effect.

Diablo69

Bewuste gebruiker

Voelde je helemaal niets dan van 130?

Miraculeus

Bewuste gebruiker
Bij een pellet van 130 mg 6-APB voelde ik ook vrij weinig, heftige come-up, maar daarna leek ik me weer ongeveer nuchter te voelen. Wel merkte ik dat ik iedereen wilde knuffelen en met mijn ogen dicht kwam ik wel lekker in de muziek. Het is gewoon een stuk subtieler dan MDMA, ik zou hoogstens je dosis iets verhogen, maar niet de combi maken met een andere serotonineslurper.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Bij een pellet van 130 mg 6-APB voelde ik ook vrij weinig, heftige come-up, maar daarna leek ik me weer ongeveer nuchter te voelen. Wel merkte ik dat ik iedereen wilde knuffelen en met mijn ogen dicht kwam ik wel lekker in de muziek. Het is gewoon een stuk subtieler dan MDMA, ik zou hoogstens je dosis iets verhogen, maar niet de combi maken met een andere serotonineslurper.
Dat kan weleens een grote rol spelen ja. Mensen kennen waarschijnlijk MDMA al en omdat 6-APB qua gevoel er zo op lijkt, maar veel milder is in effect, denken ze misschien dat ze zoveel moeten nemen om op dat punt te komen dat het bij MDMA in de buurt komt. (denk ik...)

hiimacid

Belezen gebruiker
Voelde je helemaal niets dan van 130?
130 mg was zeker niet genoeg. Het effect was er, maar ik moest mezelf pushen om plezier te hebben. Ik was moe toen ik opstond. Ik was onrustig toen ik ging zitten. enzovoort. 1.77 hoogte Ik weeg 72 kilo.

hiimacid

Belezen gebruiker
je hebt gelijk. maar de volgende keer zal ik 5mapb opnieuw doen. Ik had het gevoel dat het mijn lichaam beter behandelde. en u kunt een sterker effect ervaren door minder te nemen. zo was het bij mij tenminste.

Ik heb dus nog een vraag.
Wat kan ik combineren met 6-apb? Het hoeft natuurlijk niet rc te zijn. iets toe te voegen aan de pret. Er is 1 pil en kan ik er iets mee? Ik combineer het altijd met wiet. Kan iemand iets anders voorstellen?

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Je moet het zelf weten, maar waarom zoek je meer?

De pret komt nu juist als je in die mindstate van "het is goed zoals het is" zit. Dan wordt opeens alles leuk/interessant.

Anders wordt het een beetje het "chasing the dragon" idee: Het is leuk, maar niet leuk genoeg. Dan zit je dus al in die mindstate en die neem je waarschijnlijk gewoon mee, zelfs al heb je een sterker effect van de drug(s).

Met gewoon alleen 6-APB kun je een hemelse dag hebben, waar alles leuk is. Maar dat komt niet door hoe sterk het gevoel is, maar door de mate waarin jij tegen jezelf zegt: het is perfect hoe het is.

In principe kan dit helemaal zonder drugs, maar iets als 6-APB maakt het je makkelijker om uit dat constante gedachten patroon van "het is nog niet goed, zoals het is" te stappen.

hiimacid

Belezen gebruiker
Je moet het zelf weten, maar waarom zoek je meer?

De pret komt nu juist als je in die mindstate van "het is goed zoals het is" zit. Dan wordt opeens alles leuk/interessant.

Anders wordt het een beetje het "chasing the dragon" idee: Het is leuk, maar niet leuk genoeg. Dan zit je dus al in die mindstate en die neem je waarschijnlijk gewoon mee, zelfs al heb je een sterker effect van de drug(s).

Met gewoon alleen 6-APB kun je een hemelse dag hebben, waar alles leuk is. Maar dat komt niet door hoe sterk het gevoel is, maar door de mate waarin jij tegen jezelf zegt: het is perfect hoe het is.

In principe kan dit helemaal zonder drugs, maar iets als 6-APB maakt het je makkelijker om uit dat constante gedachten patroon van "het is nog niet goed, zoals het is" te stappen.
maar als het niet genoeg is, is het niet genoeg. Wat we zoeken in mdma en soortgelijke dingen is een 'vreedzame' geest. Niet omdat ik op zoek ben naar meer. maar als ik een serotoninepil neem en het risico loopt de volgende dag moe/verdrietig te zijn. In ruil daarvoor moet ik een paar uur comfortabel kunnen schommelen. Ik deed dit met 5 mapbs. Hetzelfde als mdma, maar 130 mg 6-apb gaf het niet. in plaats daarvan bracht ik een nacht door waarin ik mezelf dwong en de meeste tijd rusteloos was.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
maar als het niet genoeg is, is het niet genoeg. Wat we zoeken in mdma en soortgelijke dingen is een 'vreedzame' geest. Niet omdat ik op zoek ben naar meer. maar als ik een serotoninepil neem en het risico loopt de volgende dag moe/verdrietig te zijn. In ruil daarvoor moet ik een paar uur comfortabel kunnen schommelen. Ik deed dit met 5 mapbs. Hetzelfde als mdma, maar 130 mg 6-apb gaf het niet. in plaats daarvan bracht ik een nacht door waarin ik mezelf dwong en de meeste tijd rusteloos was.
Ik snap dat je dat zegt, want mdma en dergelijke maakt je geest als vanzelf kalm. Het (en vergelijkbare middelen) is natuurlijk ook een enorm fijne hulp daarin.

Maar of iets genoeg is, is uiteindelijk een oordeel vanuit jezelf. Je zegt dat je niet op zoek bent naar meer, maar waarom is het dan niet genoeg? Omdat jij over een bepaalde mate van aanwezigheid van gedachten het oordeel hebt: dit is teveel. Dit verstoort mijn vredigheid.

Maar is dat echt zo? Als de mdma of wat dan ook uitwerkt, is er dan iets dat zegt dat je je vrede verliest in je weer opkomende gedachten, behalve die gedachten zelf?

Ze spelen met ons... Maar alleen als je dat toelaat.

Druggers

Belezen gebruiker
2-fma is heel subtiel dus dat samen doen met 6-apb lijkt me vrij nutteloos. Ik zou gewoon je dosis verhogen naar 160mg.

Bovenaan