• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5gr truffels + hasjmelk

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ik heb deze combinatie geprobeert om bij elkaar een ontspanne lichte trip te krijgen. Ik blende de truffels in citroesap en liet het 5 uur staan. Toen nam ik hasjmelk in en die sloeg een uur later nog best hard in. vervolgens dronk ik de truffelsapzooi op en zo begon het :) .

Door de hasjmelk ging de tijd super langzaam dus voor me gevoel duurde het enigzins lang maar al na 15 minuten begonnen de truffels hard te werken. Ik kreeg vlagen van kalmte over me heen in combinatie met heel sterke euforie en kleuren werden veel intenser. Wat me opviel was dat ik deze keer best rustig kon blijven, normaal ben ik altijd best druk met truffels op maar nu was ik redelijk ontspannen/slap en ik had ook niet heel sterk de neiging om te praten.

Toen ging ik in de bus met een vriend die hetzelfde als mij had gedaan naar de stad om daar wat rond te hangen. In de bus begonnen lachkicks en we moesten constant lachen. Mensen keken ons verbaast aan :grin: . Nu begon ik ook te hallucineren. In mijn ooghoeken zag ik mijn medetripper lachen en hoorde ik vervormd vaag gelach en begon ik ook weer te lachen, egter bleek hij de hele tijd stil te zitten. Schaduwen begonnen ook rare figuren te vormen en ik hoorde af en toe vreemde geluiden.

In de stad gingen we nog wat eten en rondhangen en 2 uur later gingen we terug naar huis. Ik dacht dat ik alweer redelijk nugter was maar toen ik thuis kwam bleken me puppilen zo groot als 5cent munten te zijn en raakte ik helemaal in de war toen ik met me ouders praten, dus ging ik maar snel naar me kamer. Daar heb ik nog lang nagedacht over de zin van het leven, de dood etc en de volgende dagen voelde ik me psychisch een beetje gereset.

al met al vond ik het een goeie ervaring, het was veel intenser als ik verwacht had maar opzich voelde het niet egt alsof ik makkelijk bad zou kunnen zijn gegaan, het was ondanks alles best ontspannen.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leuk reportje:)
al met al vond ik het een goeie ervaring, het was veel intenser als ik verwacht had maar opzich voelde het niet egt alsof ik makkelijk bad zou kunnen zijn gegaan, het was ondanks alles best ontspannen.

De hasjmelk is vermoedelijk mede de oorzaak dat het een ontspannen tripje was, tenminste ik val van hasjmelk als een blok in slaap zo ontspannen ik daarvan word.

De visuals zijn leuk beschreven, hoop op meer details als je nog eens een reportje maakt in de toekomst! Nog inzichten gehad toen je dacht over de zin van het leven, dood? Je was daarna voor je gevoel "psychisch een beetje gereset" vandaar dat ik het vraag. Soms kan het in een trip zo duidelijk lijken dat er niets meer is om over na te denken is mijn ervaring tenminste.

Fijne feestdagen toegewenst, en hoop meer te lezen van je in de toekomst :)

gandwarf777

Belezen gebruiker
Ja ik was pas begonnen in een boek dat ging over iemand die dood ging door verkeersongeluk en toen naar de hemel ging. En dat word heel gedetaileerd beschreven met tunnel met licht aan het eind etc.

Toen ik thuis kwam en naar me kamer ging ging ik daar nog een half uur uit lezen terwijl ik nog een beetje aan het trippen was :tearsofjoy: . maarja toen dacht ik ook van waar zou ik me over 100 jaar bevinden en wat voor waarde heeft tijd eigenlijk, als ik terugkijk op de tijd die ik al heb besteed op aarde. Dat soort dingen gaan best diep als je truffels op hebt :P.

Volgende keer ga ik proberen te wachten tot de truffels al beginnen uit te werken en dan hashmelk innemen. Want meestal duren de echte vervormingen/hallucinaties maar iets van 3 uur maar blijf ik toch wel 10+uur off baseline door truffels om het zo maar te zeggen, en uit ervaring herriner ik me dat blowen na truffels wel een uniek effect oplevert.

Ook nog fijna jaarswisseling toegewenst etc :)

Bovenaan