55+ prostituee

jcutter

Badass junkie
Hallo dames en heren van het drugsforum,

Ervaren jullie ook weleens het brandende verlangen de vetrollen van een bejaarde te voorzien van jouw vruchtbare zaad? Sperma hoort natuurlijk niet thuis in de vetrollen van een bejaarde, maar het gaat er mij om dat je soms hunkert de liefde te bedrijven met een vrouw ouder dan 55, ik wil worden begrepen...Wie heeft hier ervaring mee?

Zelf zit ik eraan te denken deze te straffen met mijn 17 centimeter: (NSFW) http://www.amateurbabe.nl/amateurs/inde ... mfromid=12 (NSFW

Deel hier je ervaringen met het klaarkomen in een bejaarde, of het openen van je benen voor een friet vretende bejaarde papzak met een heftruckcertificaat in zijn borstzak.... :)

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Jij kent absoluut geen schaamte... respect!

Ik ga nu even al mijn trots en schaamte en zelfrespect opzij zetten.

Ik heb een ervaring met een vrouw van hogere leeftijd (onder de 55 hahaha), die ik heb betaald.
Ik was op vakantie, het was de laatste dag, ik was dronken en ik had net een ander hoertje geneukt, een jonge strakke, alleen ik was nog geil (dat was trouwens mijn eerste ervaring met hoeren). Ik kwam ook pas achter haar leeftijd tijdens de seks, maar het boeide me niet zo, want ze zag er niet zo oud uit (mijn beergoggles zagen een vrouw van 35-40 jaar). Harde bezopen neuksex tot 7 uur 's ochtends gehad en toen ging ze weer weg. Ik ga niet zeggen wat ik ervoor heb betaald, maar ga er maar vanuit dat ik er een gram goede wiet van had kunnen kopen. :tearsofjoy:

In Cuba is het redelijk simpel om vrouwen op te pikken voor mij (blank, "rijk", jong en ik ben half-Cubaans), alleen in de hoofdstad niet. Daar zijn vrouwen échte golddiggers (je moet echt uitkijken anders ga je met een hoer naar huis en móet je wel betalen), in de rest van het land valt het mee en ben ik ook naar bed gegaan met meisjes waarmee ik uitging enzo. Dat is ook vele malen leuker en lekkerder.

Misschien een aanrader, jcutter, een meisje versieren en dan neuken ipv ervoor te betalen.

jcutter

Badass junkie
DamienDope zei:
Jij kent absoluut geen schaamte... respect!

Ik ga nu even al mijn trots en schaamte en zelfrespect opzij zetten.

Ik heb een ervaring met een vrouw van hogere leeftijd (onder de 55 hahaha), die ik heb betaald.
Ik was op vakantie, het was de laatste dag, ik was dronken en ik had net een ander hoertje geneukt, een jonge strakke, alleen ik was nog geil (dat was trouwens mijn eerste ervaring met hoeren). Ik kwam ook pas achter haar leeftijd tijdens de seks, maar het boeide me niet zo, want ze zag er niet zo oud uit (mijn beergoggles zagen een vrouw van 35-40 jaar). Harde bezopen neuksex tot 7 uur 's ochtends gehad en toen ging ze weer weg. Ik ga niet zeggen wat ik ervoor heb betaald, maar ga er maar vanuit dat ik er een gram goede wiet van had kunnen kopen. :tearsofjoy:

In Cuba is het redelijk simpel om vrouwen op te pikken voor mij (blank, "rijk", jong en ik ben half-Cubaans), alleen in de hoofdstad niet. Daar zijn vrouwen échte golddiggers (je moet echt uitkijken anders ga je met een hoer naar huis en móet je wel betalen), in de rest van het land valt het mee en ben ik ook naar bed gegaan met meisjes waarmee ik uitging enzo. Dat is ook vele malen leuker en lekkerder.

Misschien een aanrader, jcutter, een meisje versieren en dan neuken ipv ervoor te betalen.
Hahaha, geweldige vakantie moest dat zijn. Wou ik graag bijzijn :P

Maar over dat meisjes versieren en zo, heb je helemaal gelijk in, maar wat nou als je regelmatig in alle nachtzweet wakker word, omdat je zóóóó geil bent na te hebben gedroomd over een naakte vrouw van 58 met kort haar, die je kent van school, en dat je dan je bed overtrek tussen je kiezen stopt terwijl jij jezelf zo hard afrukt dat je pik na afloop brand van alle zweet in je wondjes, en dan te bedenken dat je het raar vind om een bejaarde vrouw te versieren, terwijl je wel ontzettend graag zo één wilt gebruikt om zelf de hemel in geneukt te worden :hearteyes:

cropp

Badass junkie
DamienDope zei:
Meisjes versieren kost meestal ook geld, een hoer gaat niet lopen sms-en achteraf, da`s soms ook wel ideaal.

Oom Klaas

Badass junkie
Petrovic zei:
Je doet het erom hè.

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
cropp zei:
DamienDope zei:
Meisjes versieren kost meestal ook geld, een hoer gaat niet lopen sms-en achteraf, da`s soms ook wel ideaal.

Maar je vergeet 1 ding, een hoer geeft geen liefde. En liefde kost gewoon veel geld of het levert veel op als je het "slim" speelt á la loverboy. Of niets, als je hippy bent.

cropp

Badass junkie
DamienDope zei:
cropp zei:
DamienDope zei:

Maar je vergeet 1 ding, een hoer geeft geen liefde. En liefde kost gewoon veel geld of het levert veel op als je het "slim" speelt á la loverboy. Of niets, als je hippy bent.
Ik heb nog nooit met een hoer geneukt. Wel handig dat je meteen aan kunt lopen :sunglasses:

a1b2c3d4

Wijs gebruiker
Ik zal niet zeggen dat het niet lekker was om met een hoer te neuken, maar met een meisje die van je houdt neuken is toch vele malen lekkerder. Ach, ik wou het gewoon eens geprobeert hebben. Het is net zoals drugs, goedkoop genot voor eventjes.

cropp

Badass junkie
DamienDope zei:
Ik zal niet zeggen dat het niet lekker was om met een hoer te neuken, maar met een meisje die van je houdt neuken is toch vele malen lekkerder. Ach, ik wou het gewoon eens geprobeert hebben. Het is net zoals drugs, goedkoop genot voor eventjes.
Dat lijkt mij dus ook...

Aalpoepert

Badass junkie
Ik moet zeggen dat ik oudere vrouwen niet opwindend vind. Ik ben juist van de meisjes in mijn leeftijdscategorie, ik ben zelf 25 en ik zou het kunnen met vrouwen van 18 tot ergens in de 30. Maar de vrouwen van in de 30 die ik aantrekkelijk vind hebben altijd een heel erg jong uiterlijk of een verschrikkelijk lekker lichaam.

Verder vind ik dat als jij een oud wijf wilt neuken je daar lekker voor moet gaan, jcuttertje. Je hebt internet en er zijn vast wel sites waar vrouwen zich aanmelden omdat ze een jonge knul graag de lessen der liefde willen leren. Verder vind ik dat het jouw piemel is en dat jij het beste weet waarmee je 'm kan verwennen!

Wat betreft die prostituee, frappant dat ze zo reclameert dat je voor 25 euri's extra lekker zonder condoom tekeer kan gaan. Ik weet niet of ik dat zou willen, als ze dat zo reclameert zal ze vast niet vragen of ze eerst een soatest willen doen..

Leuk topic trouwens!

Bovenaan