bobby94

Newbie
Hey all,

Dit weekend ben ik met mijn vrienden van plan om Meo-DMT te gebruiken. Echter rook ik niet, ik kan het niet en wil het ook niet. Nu probeer ik mij in te lezen over nasaal gebruik, want dat schijnt mogelijk te zijn. Heeft iemand hier ervaring mee? En wat zijn dan de gemiddelde dosissen. Antwoord wordt zeer op prijs gesteld! :)

bobby94

Newbie
Dankjewel! Ik kan helaas niet roken en heb het al vaak geprobeerd, maar mijn longen lijken er niet voor gemaakt. :sweatsmile: Heb ook wat Reddit artikelen gelezen, maar vind helaas weinig info. Ik kwam deze link inderdaad ook tegen, dus ga denk ik maar rond de 20mg doen. Ik zal sowieso laten weten hoe het gegaan is!

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ik heb al jaren 5-MeO-DMT-kristallen liggen maar ik heb het nog niet genomen. Ik ben nogal kieskeurig op de setting en die is er nog nooit echt van gekomen. Ook omdat ik er niet heel veel moeite voor heb gedaan.
Dat kan ik wel even aanbevelen: zorgen dat je op een rustige plek buiten bent waar je jezelf niet echt kan bezeren. De duinen op een mooie dag zou een goede plek zijn denk ik. Daarbij is het heel fijn als je een persoon hebt die kalm maar kordaat de ervaring kan sturen. Je moet daar wel een soort beheerste ervaring voor hebben om dat goed te doen denk ik.

De dosis van snuifbare 5-MeO-DMT loopt uiteen van zo'n 5 milligram voor een lichte ervaring tot 25 milligram voor een zeer zware trip. Ik zou aanbevelen om gewoon heel rustig te beginnen. Dat is sowieso het voordeel denk ik wel van snuiven versus roken. Je kan het wat makkelijker kalm aan doen. Ga niet de eerste keer gelijk voor een extreme break-through, maar ga eerst gewoon even voorzichtig pootjebaden.
Het is alleen wel lastig om 5 tot 15 milligram af te wegen. Met een 0.001-weegschaal moet je rekening houden met wat onzekerheid van een paar milligram. Bij 15 milligram of minder is de foutmarge zo groot dat je wel rekening moet houden met wisselende intensiteiten omdat je niet zeker weet dat je echt 15 milligram afweegt.

Zonder 0.001-weegschaal zou ik 5-MeO-DMT niet aanraden. Het is niet echt een middel dat je even casual uit een ponypackje sleutelpunt.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Dankjewel! Ik kan helaas niet roken en heb het al vaak geprobeerd, maar mijn longen lijken er niet voor gemaakt. :sweatsmile: Heb ook wat Reddit artikelen gelezen, maar vind helaas weinig info. Ik kwam deze link inderdaad ook tegen, dus ga denk ik maar rond de 20mg doen. Ik zal sowieso laten weten hoe het gegaan is!
Ik zou dus voor de veiligheid dus eerst misschien beginnen met 10 of 15 milligram ofzo. 20 milligram is best al een forse trip naar wat ik heb begrepen.

Bovenaan