5-MeO-DALT

Legaldope

Experimenterende gebruiker
Ik heb afgelopen week mijn postpakketje 5-MeO-DALT ontvangen.
Op wikipedia had ik gelezen dat je orale dosis 10-20 mg is.
Begon dan ook met 25mg ... Na een uur voel ik wel dat ik iets heb ingenomen, beetje scheef, geen hoge polsslag/warm gevoel. Dus ik dacht kom we verdubbelen de dosis. +25mg.
Na een half uur begon ik wel leuk zachtjes te trippen voor ongeveer 2-4 uur.

De dag nadien, wou ik extremer gaan. Dus had ik met 2 maten elks 5x 25mg lijntjes gesnoven (over 4 uur, begonnen om 00:30) en enkele filmpjes opgezet. Men eerste maat viel een kwartier na het snuiven van zijn laatste lijn in slaap. Vreemd want ik met men 2de maat hadden echt nog niet het idee om te gaan slapen. Ik met men 2de maat hebben dan nog wat filmpjes gekeken tot 10:00, zeer leuke visuals, deed met wat denken aan 2c-b en LSD. Toen we besloten om te gaan slapen werd ons maat die 6 uur geleden in slaap was gevallen trippend wakker. Hij vond het een hemels gevoel ^^. op 125mg elks hebben we ongeveer 10 uur getript.
Ik weet echt niet wat de aan te raden dosis is enzo, maar ik hoop nog wel een reportje te kunnen lezen, want ik vindt er maar geen.

BTW : 6-APDB / Flephedrone : niet de moeite om te kopen :)

Bewild

Bewuste gebruiker
Ik heb ook wel intresse naar dit stofje, binnekort ook maar is een bestellingkje doen denk ik :P

@ TS: Wat vond jij hier eigenlijk van? Ist fijn, maar wat flauwtjes of is het gewoon echt een toffe stof?

Legaldope

Bewild zei:
Ik heb ook wel intresse naar dit stofje, binnekort ook maar is een bestellingkje doen denk ik :P

@ TS: Wat vond jij hier eigenlijk van? Ist fijn, maar wat flauwtjes of is het gewoon echt een toffe stof?
Ik vond het eigelijk echt wel een leuk stofje.
Natuurlijk ben je niet zo weg van de kaart als bij LSD.
Heb hier enkele enorm plezante avonden op gehad.

Angramar Temenos

Badass junkie
Legaldope zei:
Bewild zei:

Sinds wanneer ben je enorm van de kaart van LSD? Neem je 500 ug ofzo :rolleyes:

Legaldope

Angramar Temenos zei:
Legaldope zei:
Bewild zei:

Sinds wanneer ben je enorm van de kaart van LSD? Neem je 500 ug ofzo :rolleyes:
500ug is geen uitzondering.
Maar met weg Van de kaart , bedoel ik dat je onder 5-Meo-Dalt nog wel deftig kan nadenken.
Op LSD, wijn gaan halen in de nachtwinkel is precies een eeuwenlange quest.
(zo ervaar ik het toch)

2C-Em

Belezen gebruiker
2 of 3x geprobeerd, maar nog weinig hoogtepunten hier op beleefd moet ik zeggen.. tot aan 25mg gegaan, moet toch wel genoeg zijn zou je zeggen. Doet wel wat hoor, maar vind het weinig spectaculair. Afijn, setting perfectioneren en nog eens een re-try doen op 25mg.

Legaldope

2C-Em zei:
2 of 3x geprobeerd, maar nog weinig hoogtepunten hier op beleefd moet ik zeggen.. tot aan 25mg gegaan, moet toch wel genoeg zijn zou je zeggen. Doet wel wat hoor, maar vind het weinig spectaculair. Afijn, setting perfectioneren en nog eens een re-try doen op 25mg.
Gesnoven op opgedronken ? Mijn eerste keer nam ik 30mg en daar voelde ik nauwelijks iets van :confused: terwijl mijn vriend wel lekker ging. Dus nam ik gewoon bij.
Achteraf nam ik meestal 50 - 125 mg (afgewogen) nasaal of 75mg opdrinken.
(het leek sterker te zijn als je het opdronk) En toen ging ik altijd wel lekker.

Bovenaan