• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5-MAPB

PUCH

Experimenterende gebruiker
hallo allemaal
hier mijn verslag over mijn 5-mapb trip

Setting: Thuis, alleen

gegeten: 1,5 uur van tevoren, 2 kommen soep en een boterham, vitamine c, vitamine d met magnesium, glaasje melk

gedronken tijdens trip: water, ceylon thee, groene thee met cranberry (zoetjes in de thee, sacharine)

gegeten tijdens trip: niks

ik rook graag shaggies en jointjes.

ik weeg ongeveer 75 kilo.

ik had 100mg 5-Mapb in delen ingenomen, oraal (bommetje)

19:00 30mg ingenomen

20.00 nog weinig effect, ik voel me goed maar heb het vermoeden dat de dosis te laag is, maag heeft wat geborreld

20.20 20mg bijgepakt

20.45 er begint wat te gebeuren, klamme handjes, de beentjes voelen lekker loom. besloten om de overige 50mg ook in te nemen. ik heb er nu wel vertrouwen in dat het goed gaat komen, jointje erbij en chillen

21.30 het spulletje doet zn werk, voel me heerlijk, net als mdma maar ben iets helderder lijkt wel

22.00 erg tevreden , roken is heerlijk en de jointjes helemaal

22.30 maximaal effect

3.00 de piek is er nu wel vanaf, maar voelt nog steeds goed, ben aardig met de kaakjes aan het spelen, lekker wakker helaas geen kauwgom

4.00 maag is wat onrustig, maar niks ernstigs, zit ook goed vol met thee en water

5.00 voel me niet moe maar ben naar bed gegaan, in slaap vallen was geen probleem

10.00 wakker geworden, (wel de wekker gezet) toch nog wat aan het klemmen en een lichte hoofdpijn daardoor maar niks ernstigs, koffie gezet, jointje erbij, vitamine D met magnesium, vitamine C, hoofdpijn verdwijnt. niet vermoeid of andere klachten

alles bij elkaar vond ik het een zeer fijne ervaring, erg vergelijkbaar met mdma. de dosering had in het begin wat sterker gemogen denk ik zo'n 60mg en daarna 40mg is wel een goede verdeling voor een volgende trip. 100mg in totaal is ook voldoende! ik heb geen drang gehad om bij te pakken de rest van de avond,

Neo-Shulginist

Badass junkie
Antioxidanten bijnemen is wel een aanrader bij stimulanten en empathogenen inderdaad! Volgens neurotoxicologische theorieën kan dat beschermen tegen schade aan hersencellen, hoewel er ook kritiek op is vanwege bio-beschikbaarheid. De antioxidanten moeten wel op de plek aanwezig zijn waar er vrije radicalen ontstaan door het drugsgebruik. Dus antioxidanten kunnen niet álle schade blokkeren; maar mogelijk wel wat neutraliseren.

Een van de nadelen van vitamine c uit vitaminepillen bijslikken is dat de bloedspiegel van vitamine c heel snel stijgt, maar de nieren dat er snel ook weer uitfilteren. Mogelijk is van te voren vezelrijker eten (zoals blauwe bessen of tomaten) daarom een iets betere optie.

Zeehond

Badass junkie
@PUCH, dank je wel voor je verslag en erg leuk om te lezen.
Ik denk dat je startdosis wel goed moet zijn om er lekker in te komen. Natuurlijk niet overdoseren en dat heb jij zeker niet gedaan.
Staat bij mij ook op het programma zodra de rustperiode weer voorbij is.

• Like
Waarderingen: PUCH

PUCH

Experimenterende gebruiker
Eindstand: vanmiddag lekker biertjes gedronken, weer helenaal de oude :) nergens last van, zou bijna weer een middeltje pakken, maar laten we dat vooral maar niet doen :innocent:

Bovenaan