• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

5 gram hawaiaanse paddo's.

Bollie

Bewuste gebruiker
Nu dinsdag zijn we dan om paddo's gereden. We zaten lekker alleen thuis, dus we hadden er allemaal zin in. ( 3 jongens en 1 meisje )

Na een halfuurtje rijden kwamen we aan in terneuzen.
We gingen de smartshop binnen en kochten ons 2 doosjes salvia 5x en 2 doosjes hawaiaanse paddo's.

Op de terugweg stopten we ook nog eens bij de vernieuwde checkpoint en kochten ons daar nog 5 spacecakejes en een reaverjoint.
We kamen buiten en aten onze cake op. toen we naar huis reden stonden we voor de brug... Ik had normaal uitgerekend dat ik thuis zou zijn tege dat ik stoned zou beginne zitten, maar niet dus... Door onze vertraging werd het besturen moeilijker en we zaten volop te lachen met de domste dingen. Maar we zijn thuisgeraakt...

Eens thuisgekomen aten we paddo's met chips... Door ons is dat een gekende traditie.
We leggen de paddo's altijd op een bordje. Dan mag elk om beurt er 1 uitkiezen, tesamen met een chipje. Zo smaak je ze echt niet ! Gouden tip!
Is nog een leuk spelletje ook :tongueout:

na een halfuurtje begon ik te twijfelen of ik aan het trippen was. Ik vond dat m'n handen er anders uitzagen maar ik wist het niet echt. Het leek alsof mijn kneukels bestonden uit doffe klompjes. Kvond het raar, maar ik twijfelde echt... Enkele minuten later begon ik me anders te voelen. Het leek alsof ik binnenin begon te borrelen. Het deed geen pijn, en was ook geen onaangenaam gevoel, maar ik vond het raar. Ik keek nogmaals naar mijn handen en zag m'n porieen oplichten. De haartjes op mijn handen begonnne te dansen. Ik wist dat ik zou trippen

alles begon te dansen. Het leek echt magisch. Alles leek zo geel... Fluogeel... We zaten in mijn veranda buiten. Het was mooi weer buiten dus de zon zat bal op het glas. Het begon echt aangenaam te worden. De zon op ons gezichtje, terwijl we lekker in de zetel lagen te genieten van alles wat we zagen. Alles danste rondom mij.

Toen ik even mijn ogen sloot wist ik niet wat me overkwam. Voor het eerst in m'n leven had ik closed eyes visuals. Ik zag vreselijke dingen. Hoe ik erbij kwam weet ik niet. Ik zag mezelf aftakelen. Mijn gezicht vervormde door de cocaine verslavind die ik had. Ik zag mezelf 10 jaar ouderworden in enkele minuten. Het leek een film die zeer snel vooruitgespoeld werd. Op het einde zag ik eruit zoals een monster. Een loshangde lap vlees die je best kan omschrijven zoals in het spel doom3.
De laatste tijd speede ik dat spel wel af en toe, mss vandaar die gelijkenis...
http://www.tatakai.co.uk/images/screens ... om3-11.jpg
Zo zag ik mezelf, maar gewoon iets magerder en kleiner...
Toen het aftakelen gedaan was, en ik uiteindelijk in het monster was veranderd flitste alles over een een zanderige vlakte. Het was stikheet en de zon gaf echt volle kracht ( waarschijnlijk omdat het zo warm werd in de veranda )
Ik zat in de woestijn. Er waaide een hevige zanderige wind. Mijn geest maakte op dat moment zijn eigen muziek aan. Het was een magisch arabisch lied waardoor het zand begon op te stijgen en te dansen in prachtige patronen rondom me heen. Ik kon het niet aanraken maar wel zien. Wanneer ik het probeerde te grijpen vloog het gewoon lossendoor mijn handen. Op de momenten dat er zand in mijn handen zat, lichte gloedrood op.
Op mijn kameel bereed ik de droge vlaktes. Ik had net als een echte arabier een witdoek op m'n hoofd waar ik op dat moment wel fier op was. Met mijn kromzwaard bij me voelde ik me goed en veilig.
Doordat op de radio een ander liedje begon verbrak het de stilte en verdween het beeld. Ik opende mijn ogen en begon weer met open ogen te trippen.

Tussen mij en mijn vrienden bevond er zich een spiegel. Een spiegel waar ik door kon kijken. Het reflecteerde mijzelf een beetje maar toch zag ik de anderen erdoor... Het leek alsof het gewoon een andere wereld was. Een andere dimensie. Ik wou bij hen zitten, maar ik dierf niet. Bang de andere wereld in te gaan. Naar het onbekende.

De muziek begon opeens heel raar te klinken. Ik ging er echt in op. Ik zag de mensen waarmee ik samen tripte echt ver zitten. Hun ogen draaide constant in het rond en het leek erop dat ik alleen het oogwit zag.. Kan dat wel van paddo's ? Ik dacht dat het alleen bij xtc zo was... ? Het was best wel griezelig, omdat het nog veel harder draaide dan bij xtc. Ze draaiden echt weg tot in hun schedels...
De liedjes op de radio speelden op een bepaalde manier af. Voor zover ik kon ontrafelen hoorde ik 2 stappen vooruit, dan 1 achteruit, dan weer 2 vooruit, dan weer 1 achteruit.
Het liedje met als tekst:

Only take the time
from the helter skelter
every day you find
everything's in kilter

klonk voor mij dus :

Only the take time
from the skelter helter
every day find you
everything's kilter in

Het patroon is niet precies zoals ik hier omschrijf want er zat niet echt een regelmaat in. Volgens mij vierden mijn hersenen op dat gewoon even feest...

Ik geef toe. Ik heb nog nooit zover gezeten. Ik heb al eens meer dan 40 gram filosopher stones gegeten, 60 gram mexicaanse en ooit al eens 15 gram hawaiaanse, maar ik heb nog nooit zoiets heftig gehad als gisteren... Volgende keer neem ik weer 5 gram van diezelfde

:grin:

Obyt

Experimenterende gebruiker
Damn, das best een maf verhaal.
Maar smaakt het niet ongelooflijk slecht paddo's?

Bollie

Bewuste gebruiker
die hawaiaanse vallen nog goed mee vinnek. Vooral met een chipje derbij werd de smaak echt gecamufleerd... Mexicaanse vinnek echt nie te vreten, maar die hawaiaanse gingen der echt makkelijk in hoor... Kvond het zelfs bijna lekker in combo met de chips :grin:

Natuurlijk nie teveel eten e, want daardoor verminderd je trip ook in sterkte !

caatje

Badass junkie
damn daar zou ik helemaal gek van worden

Bollie

Bewuste gebruiker
die vent en dat bloed mag je wel niet meerekenen he.
Twas geen goor en bloederig festijn hoor...

Ma ik zag me gewoon in zoiets transformeren.
Het begon met langzaam te vervellen, af te pellen en uiteindelijk begon alles te verzakken... Het was gewoon een soort visioen dat ik kreeg hoe ik zou eindigen als ik zou doorgaan met m'n cokegebruik...

Kvond het best wel griezelig, maar wat ik raar vond is dat ik het kijken gewoon onderging. Ik had de keuze om mijn ogen gewoon open te doen. Maar ik onderging het gewoon. Waarom weet ik niet. Ik was nieuwsgierig om te zien hoe het zou aflopen. In het begin zag ik mezelf echt er slechter en slechter uitzien, maar uiteindelijk maakte mijn geest er gewoon een totaal onwaarschijnlijk en waanzinnig ziek beeld van.

Qocaïne

Badass junkie
Heftig report man!
Geweldig goed beschreven :grin:

En ook eindelijk weer een uitgebreid reportje! Daar hou ik van!
Super!

HDA

Bewuste gebruiker
Bollie zei:
We kamen buiten en aten onze cake op. toen we naar huis reden stonden we voor de brug... Ik had normaal uitgerekend dat ik thuis zou zijn tege dat ik stoned zou beginne zitten, maar niet dus... Door onze vertraging werd het besturen moeilijker en we zaten volop te lachen met de domste dingen. Maar we zijn thuisgeraakt...
Leuk verhaal, op bovenstaande passage na... :angry: :angry:

spacekonijn

Badass junkie
HDA zei:
Bollie zei:

was er?

spacekonijn

Badass junkie
nice report man....

en die closed eyed visuals zijn wel te verklaren..

onderbewust baal je gewoon erg van je coke gebruik en ben je bang dat t verkeerd gaat , en er zit een hoop van dat computerspelletje in je hersens opgeslagen.
dat mixt zich samen tot een closed eye visual :wink:

caatje

Badass junkie
spacekonijn zei:
HDA zei:
Bollie zei:

was er?

ik denk dat HDA het rijden onder invloed bedoeld

spacekonijn

Badass junkie
caatje zei:
spacekonijn zei:
HDA zei:
Bollie zei:

was er?

er is nog nooit aangetoond dat je van thc slechter gaat rijden...
en af en toe een lachkick tja boeie daar gebeuren vast geen ongelukken van.

denk dat als je echt goed van de kaart bent van de spacecake je sowieso niet harder dan 30 durft :wink:

Qocaïne

Badass junkie
spacekonijn zei:
denk dat als je echt goed van de kaart bent van de spacecake je sowieso niet harder dan 30 durft :wink:

nou.. dat is bevoordelijk voor de verkeersveiligheid..
je bent niet alleen een gevaar voor jezelf maar ook voor anderen.

dan zie ik een beeld voor me van bollie op de snelweg... die 30km/h rijd! =)

Qocaïne

Badass junkie
heb je dat besef als je goed weg bent van de cake?

achjah.. misschien is het nog niet officieel bewezen.
ik weet wel dat ík onder invloed van een behoorlijk plak space cake niet meer verantwoord kan rijden.

was verder geen aanval hoor spacy!

spacekonijn

Badass junkie
kwam ook niet als een aanval over hoor :)

maar kweet niet al ,mn vrienden rijden altijd knetterstoned auto en beweren dat dat echt helemaal niks uitmaakt...

testen hebben ook nooit bewezen dat auto rijden onder invloed van thc een negatief effect op je rij gedrag heeft...

dus denk dat t wel meevalt :)

minn

Badass junkie
nouja, je kan natuurlijk n beetje trippy zijn, en dan al die auto's met koplampen enzo,
ik zou het niet kunnen iig.. :)
vooral niet na n stuk spacecake..

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
in belgië heeft onderzoek uitgewezen dat als je rijdt onder invloed van cannabis, je meer kans maakt op het veroorzaken van een dodelijk verkeersongeval...
voor jonge mannen is dit zelfs erger dan bij alcohol...

Mr.jiho

Wijs gebruiker
als ik stoned fiets/brommer rij dan merk ik toch het verschil met als ik nuchter zou rijden dus denk dat het zelfde is met de auto

Qocaïne

Badass junkie
spacekonijn zei:
kwam ook niet als een aanval over hoor :)

maar kweet niet al ,mn vrienden rijden altijd knetterstoned auto en beweren dat dat echt helemaal niks uitmaakt...

testen hebben ook nooit bewezen dat auto rijden onder invloed van thc een negatief effect op je rij gedrag heeft...

dus denk dat t wel meevalt :)

maar omdat bollie beschrijft toch moeite te hebben gehad...

"Door onze vertraging werd het besturen moeilijker.... maarwe zijn thuis geraakt"

zeg ik... "don't drive when you're on drugs!" :wink:

achjah.. het is allemaal persoonsgebonden!

Psychonaut1976

Wijs gebruiker
Psychedelic_Fairytale zei:
in belgië heeft onderzoek uitgewezen dat als je rijdt onder invloed van cannabis, je meer kans maakt op het veroorzaken van een dodelijk verkeersongeval...

Hoe hebben ze dat onderzocht dan?
Vonden ze dan een zakkie wiet in de broekzak of dashboard van de overleden persoon ofzo?

:mrgreen:

spacekonijn

Badass junkie

graag een bron bij zulke uitspraken...

lijkt me namelijk een bullshit uitspraak anders zou het hier wel verboden zijn.

RandomDude123

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:

Jij dacht dat de plizie je door laten rijden als je stoned of high bent?

Mensen kom op, tuurlijk heeft stoned/high/trip invloed op je rijgedrag.

Dags

Bewuste gebruiker
Maar op deze discussie na is het een leuk report!!!(ben het idd ook eens hoor met het idee dat je NIET zou moeten rijden als je stoned ben, nou krijg ik uit deze situatie het idee dat dat ook niet de bedoeling was.)

Bollie

Bewuste gebruiker
was totaal niet de bedoeling. Ik at de cake op toen we net uit de checkpoint kwamen. De bedoeling was dat we thuiskwamen en dat we daar dan gewoon thuis stoned hadde gezeten...

Maar doordat we meer dan een kwartier voor de brug gestaan hebben begon de cake al te werken tijdens onze autorit. We zaten gelukkig wel al over halfweg, maar toch...
K'heb wel wat moeite gehad om me te concentreren. En dan nog met al dat gelach erbij. Ze zaten achterin zelfs liedjes te zingen... :grin:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:

heeft een tijdje geleden in de krant gestaan (gazet van antwerpen), weet niet meer wanneer precies...

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Baukereg zei:
spacekonijn zei:

Jij dacht dat de plizie je door laten rijden als je stoned of high bent?

Mensen kom op, tuurlijk heeft stoned/high/trip invloed op je rijgedrag.
ja idd, als je stoned bent is je reactievermogen al sowieso veel minder/trager, dat weet toch iedereen die wel eens :stoned: ?

HDA

Bewuste gebruiker
spacekonijn zei:
caatje zei:
spacekonijn zei:
HDA zei:
Bollie zei:

was er?

er is nog nooit aangetoond dat je van thc slechter gaat rijden...
en af en toe een lachkick tja boeie daar gebeuren vast geen ongelukken van.

Ik heb het ooit eens gedaan, en ik moet zeggen : NOOIT MEER ! Ik heb ook al gereden onder invloed van alcohol en coke en XTC en ik moet zeggen : NOOIT MEER !

Een vriend van mij is ooit van de weg gemaaid door een gastje die zo stoned als een garnaal was. Gelukkig kan hij het nog navertellen...

Dus, al ga je er 30km/u van rijden, bij de huidige verkeerssituatie móet je constant alert blijven... Er bestaat niet zo iets als 'veilig rijden'. En het verhaaltje van "ik kan dat best" telt nooit, want je hoeft niet eens zelf de oorzaak te zijn van een ongeval, een onvoorziene omstandigheid in het verkeer is al genoeg om je trager te doen reageren en mogelijk in een ongeval betrokken te zijn.
Een auto is een krachtig en dodelijk wapen.
En ik vind het al helemaal onverantwoord om, als je dan tóch onder invloed bent, nog passagiers mee te nemen.

Er mag op dit punt 'nog niks bewezen zijn', het is en blijft onverantwoord en dat heeft niet te maken met statistieken, maar gewoon met logisch nadenken.

caatje

Badass junkie
BobG zei:
schreef: Ben je ooit zo stoned geweest dat je niet meer kon autorijden?

Matijs zei:
Nou, ik ben eigenlijk altijd zo stoned dat ik niet meer kan autorijden. Je moet helemaal niet gaan autorijden als je hebt geblowd!

Als je de artikelen er op naslaat over rijden als je stoned bent, staat er idd dat gebruikers vaak rustiger rijden. Maar als ik naar het antwoord van een "gebruiker" kijk.......

topic[/quote]

Jeller

Badass junkie
spacekonijn zei:

ALCOHOL IN HET VERKEER DODELIJKER DAN CANNABIS!

PARIJS-wie achter het stuur plaats neemt na cannabis gerookt te hebben, loopt ca. 2x (1,8 ) zoveel kans een dodelijk ongeval te veroorzaken als een nuchter chauffeur! Maar na alcoholgebruik is die kans veel groter: meer als 8x (8,5) zoveel kans op dodelijk ongeval als een nuchter chauffeur! Zo blijkt uit de resultaten van een Frans onderzoek. Zelfs alcoholgebruik ONDER DE TOEGESTANE 0,5 PROMILLE leidt vaker tot een dodelijk ongeval dan cannabisgebruik achter het stuur! Aan de andere kant is bij mannen onder 25 jaar cannabis in het verkeer vaker dodelijk dan alcohol!

(bron= belang van Limburg, Belgische krant)

zwaar report trouwens. waren da gedroogde paddestoelen of nie :confused:

en rijden onder cannabis is dus minder gevaarlijk dan zat rijde, ma toch nog altijd bijna 2 keer zoveel kans op ene ongeval hé

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Heb je wel is 60 gram Mexicaanse gegeten?! :confused:
In 1 keer? OF verdeelt over een hele nacht ofzo..

Want 1 portie is 30/35 gram dus dan zou je 2 porties op moeten hebben.
Nou heb ik teovallig gister een halve genomen (voor de 5e keer) en t was niet onwijs heftig maar diep ging het wel..

En de 4e keer dat ik het deed, een hele portie verse Mexicaantjes (gister waren droge) en toen had ik er echt bijna geen controle meer over.. ik zag overal kleurtjes enzo en ik tripte gewoon abnormaal hard..

Hoe ging dat dan met je 2 porties?

Bollie

Bewuste gebruiker
De paddo's waren niet gedroogd. Daarom dat ik er zwaar van verschoten ben wat deze met mij die dag hebben gedaan. Ik had nooit verwacht zo hard te trippen op 5 gram.
Oorspronkelijk was het de bedoeling dat we de 2 doosjes van 10 gr/stuk met 3 personen deelden. Achteraf kwam er nog een 4e persoon bij, wat ervoor zorgde dat ons elk maar 5 gram meer reste. Maar geloof me het was genoeg...

Voor het antwoord op de andere vraag... De mexicaanse had ik idd in 1 keer opgegeten. Dit kwam door het feit dat ik bij een maat eens 15 gram gegeten had, en daar niets van gevoeld had. Daarna at ik nog eens 10 gram bij wat op een totaal van 25 gram mexicaanse kwam. En dan nog tripte ik niet. Ik voelde me enkel beetje high... Had die dag nogtans niets speciaals gegeten.
Daardoor besloot ik de keer daarop meer dan het dubbele ervan te eten. Vandaar die 60 gram. En dan nog heb ik maar middelmatig getript...
Die keer dat ik zoveel truffels at was gewoon met een paar maten. We hadden 170 gram gekocht omdat we van plan waren tripchocolade te maken voor onze hele vriendengroep. Achteraf hebben we deze niet gemaakt en hebben we alle doosjes opengedaan en op een bordje bij ons in de living gezet. Deze aten we gewoon op alsof het chips was, wat resulteerde tot een ongelooflijk diepgaande en meer dan 5 uur durende trip.

Maar toch totaal niets vergeleken met de laatste keer dat ik 5 gram hawaiaanse at.
Vanaf nu doe ik toch niet zot meer hoor met paddo's. Ik behandel ze voortaan met respect.

Bollie

Bewuste gebruiker
heb nog nooit geen gedroogde paddo's gegeten btw.
Maar dat is niet echt iets op mijn verlanglijstje aangezien het normale paddo's zijn, maar gewoon gedroogd :tongueout:
Da is niet echt iets speciaals e.
In plaats van 10 of 15 gram eet je dan simpelweg 1 gram of iets meer, maar dat wilt niet zeggen dat je trip heviger is he.
Het is natuurlijk normaal dat als je 15 gram verse en 15 gram gedroogde met elkaar vergelijkt dat de gedroogde uiteraard veel sterker zijn, simpel weg dat je op die manier het hallucinogeen sap van meer dan 100 gr paddo's opeet :mrgreen:
Correct me when i'm wrong...

Bovenaan