4mmc urinetest

Dag,

ik word nu regelmatig getest op drugs via urinetesten maar deze testen alleen op de basisdrugs zoals THC, speed, xtc enzovoort,
Maar ik vroeg mij af of ik een vals positief kan krijgen voor amfetamines of een andere drugs als ik 3mmc of 4mmc snuif of slik want hier ben ik een beetje bang voor.

Snuifbeertje

Belezen gebruiker
Heb zelf tests gedaan want wou mn moeder en had 3mmc op was test op amfetamine keta ktc coke
En die test gaf niks aan dus denk nie dat veel tests miauw opmerken maar kan geen garantie geven spreek alleen uit eigen ervaring

_shikantaza

Badass junkie
Dag,

ik word nu regelmatig getest op drugs via urinetesten maar deze testen alleen op de basisdrugs zoals THC, speed, xtc enzovoort,
Maar ik vroeg mij af of ik een vals positief kan krijgen voor amfetamines of een andere drugs als ik 3mmc of 4mmc snuif of slik want hier ben ik een beetje bang voor.
Waarom krijg jij UCs dan?

MHC

Newbie
ik heb gezien dat de basisdrugs urinetest negatief blijft bij 4f-mph zowel paar uur na gebruik van ongeveer 0,5gr en ook de volgende dag smorgens negatief is na gebruik van meerdere grammen tot diep in de nacht in combinatie met beetje 3-cmc hoeveelheid 3-cmc weet ik niet meer maar niet meer dan halve gram.

Laatst bewerkt:

Lawaai Papegaai

Belezen gebruiker
Dag,

Jup dat kan, ik had alleen 3cmc en MDMA gebruikt en ik Werdt de volgende dag positief getest op MDMA en amfetamine’s 😅

Bovenaan