4mmc/mephedrone dosering

Ricoo

Experimenterende gebruiker
Hallo DF,

Ik heb als het goed is 4mmc bemachtigd (ga dit nog laten testen) en wil dit binnekort op een feestje gebruiken.

Wat is een goede dosering voor 4mmc bij snuiven? Gewoon op gevoel een paar punten af en toe of kan ik beter iets anders doen?

Ben een man van 70kg

HGVDWET

Newbie
nasaal is heel pijnlijk en als je veel neemt ga je dat zeker nog merken aan de kater die het geeft bij mij bleef het best lang hangen in was echt ff van de kaart paar dagen! (nee niet mijn ding iig)
Ik had de neiging om telkens ff bij te pakken tot ik misselijk er van werd en ook ging zweten als een gek niet normaal ben naar huis gegaan heb mij in bed nog wel vermaakt. De rest weggepleurd nee 1x nooit meer voor mij ik zou het niet overdrijven om veel van dat spul naar binnen te werken hou je in! succes er mee man!

Ricoo

Experimenterende gebruiker
Misschien ga ik er dan toch maar bommetjes van maken, heb alleen geen weegschaaltje etc.
Toch lees ik bij sommige juist dat ze amper een kater hebben ervan, maar ook dat zal per persoon heel erg verschillen.

HGVDWET

Newbie
Weegschaal kost iets van 10euri. Volgende werkdag in huis via de brievenbus. (Wel een met 2 cijfers achter de comma)
altijd handig om in huis te hebben!

Bryex

Belezen gebruiker
Ik doe het door het drinken, dat is super!
Wel mee uitkijken dat je niet teveel doet. Want het klapt behoorlijk hard dan.

Bovenaan