• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4HO MiPT: experiment deel 2

Cardboard

Wijs gebruiker
Hallo,

Ik heb gisteravond een kleine dosis (10mg) 4HO MiPT (miprocin) genomen, dosering verdeeld over een klein uur. Omdat de vorige trip te overweldigend was, besloot ik dit keer eerst een kwart te nemen (5mg) en na een uur de andere 5mg.
Toen de lichte effecten niet doorzetten naar een milde trip, nam ik voorzichtig wat trekjes van mijn joint. Toen begon het, en vrijwel direct.

Een van mijn katten lag naast me op de bank en ik was hem aan het aaien terwijl de trip op kwam. Hij voelde ongelooflijk, onwerkelijk zacht. Mijn arm leek heel lang en mijn hand voelde vaag, ver weg. Alles leek meer diepgang te hebben, te 'schitteren'.
Mijn bewegingen leken onwerkelijk, als in een film. Bij elke beweging door zijn vacht zag ik tracers. Ik ging op in het gevoel van mijn hand in zijn vacht; zoiets zachts had ik nog nooit gevoeld. Het leek wel een wolk. De (toch al knuffelige) kat genoot minstens zo veel van de aandacht en vroeg om meer, door me harde kopjes te geven en van links naar rechts over mijn schoot te lopen. Zijn vacht leek zo eindeloos diep en zacht, en af en toe leek hij opeens heel groot, alsof hij elk moment in een tijger kon veranderen, en dan weer heel klein als een kitten.

De rest van de ruimte om mij heen, de woonkamer, zag eruit alsof alles van plastic was; een soort animatiefilm. Maar in vergelijking met de kat was de omgeving niet erg interessant, wat dat betreft was de dosering wat te laag. Daarom wil ik snel weer verder met dit 4HO experiment. Om te kijken wat een prettige dosering is, en wat er nog meer achter dit donkergroene pilletje schuilt.

Weet iemand of er ook bij 4HO MiPT minimaal 5 dagen tussen moeten zitten? Is er met dit middel ook sprake van een tolerantie?

Mijn lage dosering heeft trouwens te maken met mijn dagelijkse medicatie. Deze medicatie heeft een versterkend effect op psychedelica.

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Vett, ik heb nog 4-HO-MET liggen en kijk er naar uit het te proberen. Ik verwacht dat je er vanuit kan gaan dat de tolerantie gelijk is aan truffels/paddo's, 7 dagen is vrijwel al je tolerantie dus wel verdwenen.

Cardboard

Wijs gebruiker
@Geneesmiddel tof, 4HO MET heb ik ook liggen, nog niet geprobeerd. Ben benieuwd waarin 4HO MET verschilt met 4HO MiPT. Ze schijnen trouwens ook goed te combineren.

[edit] He jammer van die tolerantie. Was er al bang voor :)

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
de 2 mooiste middele🤩, het verschilt wel een tikkeltje hoor haha
Kun je daar iets over vertellen toevallig :) ?

[EDIT]

Heb nu ook je tripreport gelezen en las dat je flinke visuals had op ook een flinke dosis. Hoe zou je de visuals omschrijven van 25/30 mg 4-HO-MET? Kan je misschien iets van een vergelijking doen met een dosis truffels of 2CB?

Laatst bewerkt:

mitchieee

Wijs gebruiker
Kun je daar iets over vertellen toevallig :) ?

[EDIT]

Heb nu ook je tripreport gelezen en las dat je flinke visuals had op ook een flinke dosis. Hoe zou je de visuals omschrijven van 25/30 mg 4-HO-MET? Kan je misschien iets van een vergelijking doen met een dosis truffels of 2CB?
4 ho heeft geeft echt een flinke lik visuels die heel snel gaan bij het begin, ik voel m altijd in 5-10 minuten inkomen de comeup voelt altijd ff als de piek aan ik moet er echt altijd voor gaan zitten , in eens BAM je zit er in terwijl 4 ho mipt heel rustig komt en subtiele visuels geeft met een wat meer headspace ( het lijkt echt 1 op 1 op truffel visuels ook al zie je tog een ienemienien verschilletje de 4 ho met) mipt is visuels wat zwakker maar alsnog een fijn middel

25-30 mg zal ik schatten op visueel al snel naar de 20g truffels met een headspace van 10-15 en tog weer niet

en het visuele aspact 25-35 2cb met ook een headspace van 25-35( voor mij heeft 2cb niet echt een headspace)

waarbij 40mg al snel dichtbij de (dmt) visuels zouden kunnen komen hier en daar en tog een flinke headspace allemaal wel goed stuurbaar

20mg 4 ho met raad ik eigenlijk niet aan omdat je tog nog te nuchter voelt in je hoofd maar tog tript 30 is de perfecte dosering voor (mij) kwa het visuele aspact en de lichtere headspace wat steeds meer erbij komt kijken hoe hoger je doseert( ook wel wat flinken inzichten gehad op het leven en hoe ik nu in het leven sta)+ spiritualite ervaringen ermee gekregen ondanks de mindere headspace

‘doe je mipt en 4ho bij elkaar zal je versteld staan hoe ze samen in je hoofd dansen en wtf er met de visuels gebeurd en je zal de balle uit je broek trippen)

ik weet niet hoevaak je tript of heb getript, maar ik heb een vriend de eerste x 20 gegeven de 2de x 30 en hij kon het opzich allemaal goed handelen ondanks het zijn 2de pschy was,

HierEnDaarEenFuifje

Wijs gebruiker
Vett, ik heb nog 4-HO-MET liggen en kijk er naar uit het te proberen. Ik verwacht dat je er vanuit kan gaan dat de tolerantie gelijk is aan truffels/paddo's, 7 dagen is vrijwel al je tolerantie dus wel verdwenen.

Had ik dit maar. Als ik 2 weken wacht dan zijn mijn truffels nog steeds weggegooid geld. Ik moet echt minimaal 3-4 weken pauze nemen om opnieuw te kunnen trippen als ik dat zou willen.

verder ben ik jaloers dat TS op zo’n dosering al zo kan trippen :). Ik ben denk ik helaas ongevoelig voor tripmiddelen, want ik heb echt een stuk meer nodig..

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
4 ho heeft geeft echt een flinke lik visuels die heel snel gaan bij het begin, ik voel m altijd in 5-10 minuten inkomen de comeup voelt altijd ff als de piek aan ik moet er echt altijd voor gaan zitten , in eens BAM je zit er in terwijl 4 ho mipt heel rustig komt en subtiele visuels geeft met een wat meer headspace ( het lijkt echt 1 op 1 op truffel visuels ook al zie je tog een ienemienien verschilletje de 4 ho met) mipt is visuels wat zwakker maar alsnog een fijn middel

25-30 mg zal ik schatten op visueel al snel naar de 20g truffels met een headspace van 10-15 en tog weer niet

en het visuele aspact 25-35 2cb met ook een headspace van 25-35( voor mij heeft 2cb niet echt een headspace)

waarbij 40mg al snel dichtbij de (dmt) visuels zouden kunnen komen hier en daar en tog een flinke headspace allemaal wel goed stuurbaar

20mg 4 ho met raad ik eigenlijk niet aan omdat je tog nog te nuchter voelt in je hoofd maar tog tript 30 is de perfecte dosering voor (mij) kwa het visuele aspact en de lichtere headspace wat steeds meer erbij komt kijken hoe hoger je doseert( ook wel wat flinken inzichten gehad op het leven en hoe ik nu in het leven sta)+ spiritualite ervaringen ermee gekregen ondanks de mindere headspace

‘doe je mipt en 4ho bij elkaar zal je versteld staan hoe ze samen in je hoofd dansen en wtf er met de visuels gebeurd en je zal de balle uit je broek trippen)

ik weet niet hoevaak je tript of heb getript, maar ik heb een vriend de eerste x 20 gegeven de 2de x 30 en hij kon het opzich allemaal goed handelen ondanks het zijn 2de pschy was,
Thanks, 2C-B/2C-C heeft bij mij ook niet echt een headspace en ik moet wel hoog doseren wil ik een beetje vermakelijke visuals opzoeken. Ik ga dan voor 4-HO-MET denk ik gelijk voor 25-30mg want ik wil wel een klein beetje headspace. En MiPT ook maar bestellen binnenkort.

TS, leuk report heb je geschreven btw 👌

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Ik moet echt minimaal 3-4 weken pauze nemen om opnieuw te kunnen trippen als ik dat zou willen.
😮, Ja dat kan irritant zijn, ook als je middelen afwisselt? Raar en onvoorspelbaar soms hoe gevoelig mensen zijn. Voor tryptamines ben ik volgensmij normaal gevoelig, 2C-B iets minder maar ook redelijk normaal, maar volgensmij ben ik voor LSD wel heel gevoelig al heb ik dat pas 1x gedaan.

Bovenaan