4f/x/pep

Hoihoi!

Ik zit te twijfelen over wat de beste combi en of mensen ervaringen hiermee hebben. Ik heb dus voor me volgende feestje (duurt 12 uur) 4f, x en pep gehaald. Ik heb met 4f (150mg) nog geen ervaring maar hoor hier veel goede verhalen over. Pep heb ik 1x eerder gedaan en vond het toen heel chill spul! Nou zit ik dus te twijfelen om of met 4f te beginnen en dan x, of om met x te beginnen en dan over te gaan op pep, of gewoon alle drie ;p? Iemand die ervaring heeft met 4f dan x en dan pep? Wat vinden jullie van x bijnemen nadat je pep hebt gedaan? En hoelang blijft de pep ongeveer werken?

thanks!

Rivalrie

Badass junkie
Sowieso geen pep met xtc combineren. Dit is erg schadelijk voor je hersenen. Een combinatie met 4f ben ik nirt bekend mee.

Het mixen van drugs kan de werking enorm beinvloeden. Pas hier mee op.

8️⃣6️⃣

Badass junkie
4f bestaat niet, welke 4f bedoel je? 4fa (4fmp)? 4fma? 4fmph? 4feph? (4fa is inmiddels verboden en zo goed als niet meer aan te komen dus die zal het wel niet zijn...)

XTC (MDMA) en pep samen maakt de zaak extra neurotoxologisch voor je hersenen en is daarom een combinatie die af te raden is (maar stiekem doe ik die ook wel eens samen).

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Combineren met deze middelen is extra toxisch en schadelijk. Houd het bij 1 van de 3.
Sowieso zijn 4fa en xtc serotonine slurpers. 4fa op zich is ook al risicovoller als xtc of speed.
Plus dat 4fa en speed je xtc trip verknallen..

Bovenaan