• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4f-ritalin (4f-mph)

Wime Taste

Newbie
Hey mensen,

Ben hier niet zo goed in maar heb besloten toch een kleine ervaring te delen.

substantie: 4f mph

Paar weken geleden een keer klein snifje (paar onafgewogen mg in een mini lijntje gedaan) van een eerder besteld zakje met poeder, niet veel van gevoeld, mini oppeppertje, beetje meer gefocust en lichtelijk socialer voor de duur van een half uurtje geloof ik.

Neus was de dag erna wel korsterig/bloederig niet extreem maar alsnog genoeg voor mij om het niet meer door men neus te jagen. (blijkbaar is fluor niet zon goed stofje voor de neus)
Zakje aan de kant gesmeten in mijn panoramix doos voor een latere dag.

Nu had ik toch besloten om het eens in pilvorm een kans te geven.

15mg pilletjes, gele kleur

Inname:

16u30 15mg

18u 7,5mg

18u15 7,5mg

Begin rond 17u30 rustig te worden, lijk iets meer focus te krijgen.

Drukke en slechte Impulsen/gedachten lijken te minderen.

Besluit om 18u nog een half pilletje te nemen en kwartiertje erna de andere helft.

18u15 Zin om naar ikea te gaan om wat inspiratie op te doen voor na de renovatie van 2 kamers.

18u30 bij ikea, voel men maag beetje knorren, eet een hotdogje van daar.

Had om 13u normaal middagmaal gegeten niet te zwaar gewoon wat brood met beleg, krijg na de hotdog een so far so good feeling.

Gefocused en rustig door ikea gewandeld, was ook redelijk rustig daar..

waarschijnlijk kon ik me daardoor ook beter focussen en kalmer over alles nadenken. Volgens mij toch de combinatie van de substantie en kalmte daar?

Heel goed kunnen nadenken over waar artikelen zouden kunnen passen en het assortiment uitgebreid kunnen bekijken. Normaal is dit voor mij te druk, ik kijk naar alles maar kan nergens iets plaatsen, veel arrogante / agressieve en onverklaarbare blikken van mensen die me in een slechte gedachtegang steken.

Nu vervaagde het allemaal zon beetje naar de achtergrond heb me alleen echt gefocust op de artikelen die ik zocht en aandacht besteed aan de

mensen waar ik een interactie mee had. (Medewerkers en een ouder koppel dat ook een zeteltje zocht)

20u vertrek richting huis.

20u15 Focus neemt af, impulsen en gedachten zijn nog deels onder controle.

Substantie lijkt uit te werken, ben nog steeds wel redelijk rustig.

20u15-21u Zit gewoon op de stoel in de woonkamer.

Niet echt honger, plotseling wel soort van underwhelming comedown feeling.. zo van het had wel effect maar voel me nu al weer zon beetje “uitbollen” terwijl ik volgens psychowiki een heavy dose heb genomen. 25mg +

Samenvatting van mijn ervaring tot hiertoe:

Sterke vermindering zelfs totaal geen slechte impulsen,gedachten of angsten gehad tijdens dit ikea bezoek zoals ik er normaal redelijk veel heb, ook op de baan was ik heel kalm. Woon in drukke stad normaal is het drukke impuls na impuls, om alles kan je ruzie maken hier.

Heb wel redelijk wat gezweet lijkt het, kleine okselvijvertjes te zien aan men t-shirt.

Ademhaling was normaal, ogen zijn iets vermoeider dan normaal.

Paar vragen die me te binnen schieten.. had ik misschien een verdunde batch? (25mg+ zo “heavy zijn” ik heb 30 op)

Is mijn nederlandse vendor toch niet zo goed als ik dacht? De 2cb-fly stuurde me althans naar narnia. Bepaalde benzos van daar deden me niets buiten hun pyrazolam.

Heb ik misschien meer baat bij methylfenidaat van de dokter in vorm dan van echte rilatine?

Kan misschien nog een edit doen over hoe ik geslapen heb maar tot dusver is dit het einde van het rapport.

Wime Taste

Laatst bewerkt:
Bovenaan