4f-mph

Prutsertje

Belezen gebruiker
Ik heb het weg gegooid. Opgejaagd idd en duurde te lang waardoor ik slecht sliep ermee. Ook bij kleine dosissen.

1 x een grote dosis gaf wel even euforie maar de comedown daarna was niet bepaald fijn, plus dus de bijwerkingen die wel aanhielden.

Helaas is er na 4-FA nooit meer iets op de markt geweest wat bij 4-FA in de buurt kwam :( Daardoor ook bij dit middel terecht gekomen maar helaas.

ILoveRCs

Wijs gebruiker
Is hier iemand die nog 4f-mph gebruikt?
niet meer, maar vertel. weet er alles van, heb gelukkig het wijze besluit paar jaar geleden genomen hier niet meer op te bingen. daarnaast is het ook bijna niet meer verkrijgbaar in poedervorm als het als niet versneden is, of je betaald de hoofdprijs

Hebbenze?

Bewuste gebruiker
Ik heb het weg gegooid. Opgejaagd idd en duurde te lang waardoor ik slecht sliep ermee. Ook bij kleine dosissen.

1 x een grote dosis gaf wel even euforie maar de comedown daarna was niet bepaald fijn, plus dus de bijwerkingen die wel aanhielden.

Helaas is er na 4-FA nooit meer iets op de markt geweest wat bij 4-FA in de buurt kwam :( Daardoor ook bij dit middel terecht gekomen maar helaas.
Komt omdat veel mensen het als 4fmp benoemden zeker? Totaal ander middel

• Like
Waarderingen: XMR

Roze Olifant

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Top Tripreporter
Ik heb het ook nog liggen maar ben er ook geen groot fan van (te opgejaagd zoals hierboven al genoemd), vind 2-FMA dan fijner voor functionele doeleinden. Helaas wordt die laatste ook verboden.

Wat is je vraag precies?

Bovenaan