Tripreport v/d Maand 420mu LSD, hemels

Gerarddegekste

Newbie
Tripreporter
De kerstvakantie was in aantocht en ik had in mijn drukke agenda weer eens tijd voor een lsd trip. Lsd is prachtig om te doen , alleen moet de gelegenheid ervoor zijn. Dit tevens omdatik nog niet op mijzelf woon.

Mijn vriend Fred had ik al eens verteld over lsd. Met Fred heb ik wel al een aantal keer xtc/coke gedaan, maar lsd nog niet. Fred zou in de kerstvakantie 1 week alleen thuis zijn en zodoende hebben we een trip geplant.
Fred had verder nog geen ervaring met tripmiddelen. Ook hadden we twee andere vrienden gevraagd om de trip bij te wonen, uiteindelijk kon maar 1 van hun(willem).

Van tevoren hadden we diverse boodschappen gedaan om de trip zo mooi mogelijk te maken met een ultieme belevenis. We hadden de volgende items gekocht
Wierook
Kaarsen/kaarsjes
Breeklichtjes(gekleurde staafjes)
Wiet €20-, lemon haze €10-, amnesia
Verschillend fruit en fruitsapjes
Twisterijs van ola

Fred heeft een heel mooi huis met verschillende plekken waar je kan zitten. Buiten achterin de tuin is een soort serre met kerstboomverlichting en een soort terrasverwarming. Hier was ook een radio aanwezig.
Verder was het huis zelf erg groot met een mooie glazen aanbouw en met erg leuke details door het hele huis.
Op de tv hadden we mijn Playstation 3 aangesloten om te kunnen gamen (far cry 3).

Zondag 20 december was het zover. De dag van de trip. We hadden rond half 2 bij Fred afgesproken. Had nog aardig wat lsd liggen en alles maar meegenomen om bij Fred rustig de porties te maken. Meestal koop ik gelijk 10 zegels aangezien je ze zelf dan ook kan testen en je goed weet wat ze doen qua sterkte en visuals.
Van een oudere partij had ik nog anderhalve zegel liggen. Deze zijn ook getest op 280mu per zegel. Mijn laatste trip had ik anderhalf gelijk op van deze en dat beviel me prima.
Ik had voor deze trip weer 10 nieuwe gekocht en ook laten testen, deze kwamen uit op 220mu. Zodoende vond ik voor Fred en Willem een halve zegel een mooie zegel om mee te beginnen aangezien dit hun eerste keer werd.

's Middags de joints gedraaid , het waren er uiteindelijk 9 en om half drie gingen de zegels op onze tong. Wat ik merk bij hogere doseringen lsd is dat ik de lsd snel voel opkomen. Ongeveer een kwartier nadat de zegels waren opgesabbeld voelde ik al een warm gevoel in mijn benen en kon ik niet meer stoppen met lachen. Ik was al snel retevaag en wist dat het niet lang meer zal duren voordat de eerste visuals zouden opkomen.

Circa een uur na inname voelde ik me al erg lekker. Ik voelde me super. De omstandigheden waren ook perfect en dat was ook erg fijn. Fred en Willem voelden echter nog niks en vonden dit erg jammer. Dit was ook een beetje aangezien dit hun eerste keer was en ze niet precies wisten wat ze moesten voelen.
Tegen beter weten in hebben ze nog een halve zegel bijgepakt.

Inmiddels na ongeveer 1.5 uur kwamen bij mij de eerste visuals al op. De omgeving begon al lekker te vervormen en ik had al mooie closed-eye visuals. Heerlijk! Ik lag lekker weg te spacen in een stoel en had ondertussen wat muziek opgezet. Fred en Willem begonnen zich langzamerhand niet meer nuchter te voelen. Ze hebben het erg naar hun zin.

Fred stelt voor om in zijn jaccuzi te gaan. Hiervoor moesten we eerst onze haren even wassen in de douche vanwege de gel. Ik ging als eerste. Heerlijk. De aanraking met warm water is zo intents en al het schuim wat op de douchevloer viel kreeg prachtige vormen. Ook rook de shampoo ontzettend lekker. Ik was zo ver in de trip dat ik gelijk naar de jaccuzi ben gerend en ik zat er al eerste in.

De jaccuzi:
Voor mij was dit intents. De jaccuzi was erg warm van temperatuur en ikzelf heb alleen nog maar gedouched tijdens lsd. Nu belande ik ineens in een snikhete jaccuzi. Ik gleed door heel de jaccuzo heen. Het gevoel was intens. De jaccuzi stond in een hoek van de tuim en vanuit de jaccuzi keek ik zo door de gehele tuin. Alles bewoog,vervormde en verkleurde.
Het temperatuursverschil van boven het water en met de jaccuzi zelf voelde heel vaag , maar ook lekker. Na 5 minuten kwamen Fred en Willem ook naar de jaccuzi. Zij wisten niet wat ze meemaakten en we hadden het helemaal naar ons zin. Dit was alleen niet voor lange duur.
Ik vermaakte me enig met het water. Het gespetter was prachtigmooi en ik was net een kleinkind in het zwembad. Maar Fred en Willem snapten er inmiddels niks meer van. Ik keek ze beiden aan en hun ogen spraken pure angst uit. Ze brabbelden dat ze uit de jaccuzi wilden, maar aan de andere kant wilden ze er in blijven. Ik begreep ze niet precies . Zodra ik omder water ging met mijn hoofd dachten ze dat ik verdronk. Toen ik de bubbels aanzetten vonden ze dat ook eng.
Uiteindelijk zijn we maar uit de jaccuzi gegaan. Het was inmiddels half vijf en het begon al langzaam te schemeren dus we besloten naar binnen te gaan.

Eenmaal binnen zijn Fred en Willem de connectie met de werkelijkheid verloren. Met mijn 420mu in mijn hoofd was de keuken in Fred zijn huis niet meer wat het was. Ik tripte hem maximaal. Fred en Willem stralen pure angst uit en op dit moment ging ik mee in hun negatieve spiraal. We gingen nu alledrie bad. We stonden zeiknat in de keuken met onze zwembroek aangezien bram te kleine handdoeken van tevoren had gepakt.
Op dit moment probeerde ik mijzelf eerst goed te praten. Ik heb al enigzins ervaring met lsd en wist dat dit gewoon het hoogtepunt van de trip is en dat dit overgaat. Ik heb voor hetere vuren gestaan en zelfs mijn laatste trip was bijna geheel buiten , dus waarom zou dit nu ineens foutgaan.
Na ongeveer een kwartier werd ik al positief en kreeg ik weer een goede vibe erin. Willem hierintegen sprak allemaal rare dingen en riep rare verbanden die hadden te maken met een negatieve spiraal waar hij niet uitkwam.
Ik heb heel vaak tegen Willem gezegd dat dit lsd is en het allemaal goedkomt, het duurt alleen een tijd. Niks hielp en ik had besloten mezelf eerst maar eens goed aan te kleden.
Ik had voor mezelf een droge onderbroek meegenomen van thuis, deze was ik helaas kwijtgeraakt :confused: . Nadat ik er een van fred had gekregen was ik weer helemaal aangekleed en ik ging weer goed.

Fred zei weinig en die ging het ene moment goed en het andere moment slecht, hij moest ook 3 x overgeven. Ik denk dat ik rond 5 uur Willem met zwembroek en al in Fred zijn bed heb gelegen(hij was alwel droog) om hem tot rust te laten komen. Hij vroeg of ik zijn moeder kon bellen omdat hij het zelf niet meer aankon. Ik schrok maar ik wist dat zijn moeder ons niet kon helpen met deze badtrip van Willem. Hij riep ook dat dood de enige oplossing was om dit kwellen te stoppen. Fred is bij Willem blijven zitten.
Ik ben naar beneden gegaan en heb de playstayion aangezet. Elke keer dat ik in de buurt van Willem was voelde ik dat ik werd meegezogen in de bad trip tornado. Mijn idee was dat hem even rustig te laten liggen misschien het beste was. Ik had immers al het mogelijke gedaan om hem goed te praten(wat tot op heden niet was gelukt) en vond dat ik nu zelf even moest genieten van het hoogtepunt van de trip.

Ik heb inmiddels de playstayion aangezet en er staat een missie van far cry 3 klaar. Het is nu circa half 6 en ik ben weer even naar boven gegaan om te kijken hoe het met Willem ging. Ineens springt Willem uit het bed en is helemaal vrolijk. Hij begreep helemaal hoe het werkte en de negatieve lsd gedachtes/rare verbindingen draaiden om in positieve gedachten. Toen Fred en Willem weer goed in de trip stonden is het ze gelukt om weer normale kleren aan te krijgen. Dit was immers een hele klus omdat het hele huis een grote rotzooi was.

Toen Fred en Willem beneden waren heb ik ze kennis laten maken met muziek. Ze schrokken van hoe prachtig en vol de muziek ineens klonk. Alles was zo mooi helder en duidelijk. Mijn closed-eye visuals bewogen mee op de muziek. Ik ging zo lekker. Even lekler op de bank liggen met mijn ogen dicht. Ik was in de hemel.

Ik vond dat het tijd was om Fred en Willem fruit te laten proefen. Hmmmm. Ik weet nog wel mijn eerste hapje fruit. Dit was een druif. Bij het kauwen vam de druif ontplofte het sap in mijn mond en een explosie van kleuren ontstond aan de binnenkant van mijn ogen. De smaak was zo puur en intents. Ditzelfde maakten Fred en Willem ook mee.

In de tussentijd hebben we gegamed , veel muziek geluisterd en lekker lopen spacen. Dit was mijn 2de keer dat ik 420mu lsd ophad in een keer, maar deze trip was qua gedachten heel rustig en op het gebied van visuals nog heftiger. Ik was echt in sprookjesland. Niks was normaal, alles was zo mooi prachtig en kleurrijk.
Wat ook zo mooi is aan lsd is, is dat de tijd kruipt. Minuten duren uren. Ik vind dit zo fijn.
Als ik xtc gebruik kijl je even op je horloge ,oh het is 23:00 en even later kijk je weer ,00:00.
Wat dat betreft heeft lsd zoveel mooie voordelen tegenover andere drugs. Hoe ik me na xtc een gesloopte bralle zombie voel, voel ik me na lsd geestelijk weer herboren.

Rond 8 uur hebben we besloten om achter in de serre te gaan zitten. Met de kerstlampjes en de terrasverwarming aan gaf het een mooie en warme oranje gloed. Op de tafel en grond hadden we waxinelichtjes neergezet. In de serre staat een soort bank in de vorm van een halce cirkel waar we lekker konden wegdromen.
Het was inmiddels tijd voor een joint. De smaak van een joint is altijd al wel lekker, maar onder het genot van lsd is een joint zo puur en heerlijk.

Rond half negen kwam er nog een vriend van ons langs(Freek). Deze vond het wel grappig hoe vaag wij waren en hij blowde mee met ons. Aangezien hij ook wel zin had om.iets te doen had hij lachgas geregeld.
In eerste instantie had ik hier niet zo'n zin in, ik heb er ook niet aan meebetaald. Freek bood het aan en ik en Willem zeiden nee. Fred leek het wel grappig en die deed mee. Ik vond het eigenlijk onverstandig ,maar Fred wou perse meedoen dus heb ik toegekeken.
Fred vond het wel een leuke combi en aangezien het bij hem goed ging was ik nu wel geïnteresseerd om het te proberen. Affijn, ik begonnen met het inhaleren van mijn ballon en eenmaal toen het begon, dit was zo knettah. Mijn closed-eye visuals gingen ineens in slomotion en alles was wazig. De combinatie lsd+lachgas is erg grappig maar niet perse nodig bij een trip.

Het hoogtepunt van de trip is inmiddels afgelopen en we hebben tot ongeveer 00:00 in de serre gezeten.We hebbem nog even lekker binnen gezeten en rond 01:00z vonden ik Fred en Willem het wel mooi geweest. Freek is alweer naar huis gegaan en wij zijn onder de dekens gegaan. Tijdens de trips houd ik altijd de tijd bij op een stopwatch,zodat ik weet hoelang en waar ik in mijn trip zit. Het was al 11 uur na inname en vond het een mooie tijd om een poging tot slaap te gaan doen.

Slapen na lsd is toch altijd lastig en de ene keer lukt het gemakkelijker dan de andere keer. Ik merk wel dat als ik rond 14:00-14:30 begin ik nog enigzins de slaap kan vinden 's nachts. Als ik na 18:00 begin word het meestal lastig. Om hiervoor een benzo of ander slaapmiddel te nemen vind ik overdreven. Wie een trip begint moet hem ook uitzitten.

Ik was uiteindelijk om 02:30 in slaap gevallen, Willem sliep pas om 05:00 en Fred wist het niet meer .
Ik heb wel heerlijk geslapen, maar de volgende morgen was ik fysiek erg brak. We waren alweer rond 10:00 uit de veren en hebben een lekker ontbijtje gemaakt. Rustig alle rotzooi opgeruimd ,wat nagepraat en uiteindelijk zijn Willem en ik rond 12:00 weer richting huis gegaan.

Willem en Fred hebben ondanks alles een super eerste lsd trip gehad. Nadat ze uit hun bad trip kwamen hebben ze heeelijk kunnen genieten van al het moois wat lsd te bieden heeft.
De visuals bij 420mu zijn onbeschrijfbaar prachtig maar ontzettend heftig.

Lsd is een prachtig goed, maar is niet zomaar iets wat iedereen kan doen. Voor een lsd trip heb je ervaring nodig, ook geestelijk. De visuals van lsd kunnen je de connectie met de werkelijkheid doen verliezen.Als je weet hoe je thuis om kunt gaan met lsd , gaat er buiten een wereld voor je open!

ElvenSpice

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mooi geschreven report! Wat fijn dat jij ze toch nog zo goed hebt proberen te helpen en dat het uiteindelijk weer goed ging. Zo zie je toch maar weer hoe fijn het is om een semi-tripsitter (met ervaring) te kunnen hebben als het fout lijkt te gaan. Is 420mu niet enorm veel, vraag me echt af hoe je hun dan nog hebt geholpen lol :P

Gerarddegekste

Newbie
Tripreporter
ElvenSpice zei:
Mooi geschreven report! Wat fijn dat jij ze toch nog zo goed hebt proberen te helpen en dat het uiteindelijk weer goed ging. Zo zie je toch maar weer hoe fijn het is om een semi-tripsitter (met ervaring) te kunnen hebben als het fout lijkt te gaan. Is 420mu niet enorm veel, vraag me echt af hoe je hun dan nog hebt geholpen lol :P

Bedankt! Het helpen was ook redelijk lastig, maar ben zelf ook een keer vreselijk bad gegaan. Ik heb alle kracht hieruit gebruikt om er het beste van te maken(wat toch wel erg lastig is als niks meer normaal eruit ziet).

Bovenaan