4-HO-MET

Flip Trip

Bewuste gebruiker
Ik heb ook wat 4-HO-MET gekregen, dit heb ik ook al getest. Ongeveer 18 mg ervan gepakt en heb ik toch wel een paar uurtjes lekker getript :grin: . Ik vond alleen dat het minder verwarrend was dan paddos, ik weet niet of dat komt omdat ik de tussentijd veel meer ervaring heb met tripmiddelen, of dat het komt doordat er in paddos ook andere stoffen zitten dan alleen psilocyne. Wordt tijd dat ik eens een kweeksetje voor paddos ga kopen en dan kan ik het nog eens uitproberen.

Tihkal.

Iemand anders ervaring met dit goedje?

Oom Klaas

Badass junkie
wobble zei:
Ik wou ook dat ik zomaar drugs kreeg :P

What's to choose between them? From the view-point of synthesis, the cost and availability of the secondary amine will certainly be a factor. Both methylethyl amine and methylisopropylamine are available, but are quite expensive. Dimethylamine, on the other hand, is dirt cheap but it is a recognized precursor to DMT and thus is difficult to find. In any events, the dimethyl compound is widely available in the mycological arena, and I suspect it would be simplest to stay with nature.

Gewoon in balans zijn met de natuur,
en zij zal jou belonen :hearteyes:

De Zandman

DF-koning
Ik heb ook wat 4-HO-MET gekregen, dit heb ik ook al getest. Ongeveer 18 mg ervan gepakt en heb ik toch wel een paar uurtjes lekker getript :grin: . Ik vond alleen dat het minder verwarrend was dan paddos, ik weet niet of dat komt omdat ik de tussentijd veel meer ervaring heb met tripmiddelen, of dat het komt doordat er in paddos ook andere stoffen zitten dan alleen psilocyne. Wordt tijd dat ik eens een kweeksetje voor paddos ga kopen en dan kan ik het nog eens uitproberen.

Tihkal.

Iemand anders ervaring met dit goedje?
Ik heb ervaring met dit goedje, ik heb dat elders beschreven.

Neo-Shulginist

Badass junkie
Ja, ik heb het eens 4-HO-MET geprobeerd (25 milligram van het fumaraatzout). Ik vond het wel chill spul.

Het duurt wat langer voordat de effecten voelbaar worden: 1 - 1,5 uur na inname. Bij paddo's gaat dat veel sneller, soms nog niet eens tien minuten.

Voor mij voelde het alsof er wat meer dissociatie zit in je trip; dus jij en jouw gedachten zijn wat meer afgesloten van de buitenwereld. Een beetje alsof je vanuit een helikopterperspectief naar jezelf kijkt, of alsof jij je lichaam bestuurt, versus dat je onlosmakelijk verbonden bent met je lichaam en alles wat daar buiten ligt.

Daardoor ook wat minder verwarring en wat minder emotionele schommelingen, was mijn ervaring.

Anderemaan

Wijs gebruiker
Ja, ik heb het eens 4-HO-MET geprobeerd (25 milligram van het fumaraatzout). Ik vond het wel chill spul.

Het duurt wat langer voordat de effecten voelbaar worden: 1 - 1,5 uur na inname. Bij paddo's gaat dat veel sneller, soms nog niet eens tien minuten.

Voor mij voelde het alsof er wat meer dissociatie zit in je trip; dus jij en jouw gedachten zijn wat meer afgesloten van de buitenwereld. Een beetje alsof je vanuit een helikopterperspectief naar jezelf kijkt, of alsof jij je lichaam bestuurt, versus dat je onlosmakelijk verbonden bent met je lichaam en alles wat daar buiten ligt.

Daardoor ook wat minder verwarring en wat minder emotionele schommelingen, was mijn ervaring.

Absoluut mee eens dat truffels al na 10 minuten kunnen werken, jezus, kan ook niet wachten tot ik 4-HO-MET mag proberen aangezien ik truffels de beste ervaring van mijn leven vond en aanzienlijk leuker dan LSD, LSA, 2CB en zelfs dan MDMA hoewel het niet te vergelijken is.

Bovenaan