4-HO-MET verlengen?

Boyman

Bewuste gebruiker
Hoi allemaal,

Recentelijk heb ik 4-HO-MET gedaan en dat beviel me erg goed. Het komt heel erg in de buurt van truffels al voelde het voor mij iets minder "duister" en kon ik het wat beter sturen. Ook waren de visuals veel veel intenser dan ik gewend ben. Super gaaf! Ik vond de comeup wel vrij stevig vergeleken met truffels, die komen wat langzamer op.

Het enige waar ik een beetje tegenaan liep is dat het vrij kort duurt. Mijn eerste trip was ik 3 uur na inname weer nuchter. Dat vind ik jammer, op 25mg ging ik hard genoeg maar ik had er graag wat langer in gezeten.

Nu las ik hier en daar dat je 4-HO-MET wel bij kunt nemen. Hoe doen jullie dit precies? Wat is de juiste timing voor het bijnemen om te zorgen dat de piek niet hoger wordt, maar deze wel langer aanhoudt?

Mijn voorstel was om te beginnen met 1 pellet van 25mg, en dan na een uur een halve pellet bijnemen. Zou de trip dan ook een uur langer moeten aanhouden? En zou je zelfs nog een tweede keer bij kunnen nemen?

Hoor graag jullie advies en ervaringen :)

KaapStad

Experimenterende gebruiker
Ondanks dat ik zelf nog maar 2 keer metocin heb geprobeerd, heb ik beide keren bijgenomen.

Wat ik deed is ongeveer een uur tot anderhalf uur na de eerste dosis een beetje bijnemen. In het geval dat de eerste dosis 1 pellet was, werd de redosen een halve pellet. Op deze manier werden de effecten voor mijn gevoel niet versterkt, maar wel verlengd.

Ondanks dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen, heb ik wel het gevoel gehad dat de effecten zo'n 6-8 uur aan hielden, zeker wanneer je er bij blowt. Of dit allemaal heel verstandig is, durf ik niet te zeggen🤪

EDIT: Aankomende zaterdag ga ik weer een 'reisje' maken. Vermoedelijk ga ik dan ook bijnemen. Als ik het niet vergeet, zal ik proberen de duur van de trip bij te houden, afgezet tegen de dosis + bijnemen 👍🏼

EDIT 2: Je kan altijd eerst proberen de effecten te verlengen door een blow te roken, mits je daar van houdt. Dit kan echter ook de effecten versterken en vergroot natuurlijk ook de kans op versterkte negatieve effecten zoals verwarring, spraakonderdrukking et cetera.

KaapStad

Dan toch nog een laatste aanvulling, check Reddit eens op "4-ho-met redose", daar zijn genoeg verhalen over te vinden over het doseren!💪🏼

Flualhamdulillam

Badass junkie
EDIT 2: Je kan altijd eerst proberen de effecten te verlengen door een blow te roken, mits je daar van houdt. Dit kan echter ook de effecten versterken en vergroot natuurlijk ook de kans op versterkte negatieve effecten zoals verwarring, spraakonderdrukking et cetera.
Ik heb het idee dat wanneer je blowt als het effect begint af te nemen, je het effect als het ware weer terugbrengt. Ik heb hier zelf wel gemengde ervaringen mee!

KaapStad

Ik heb het idee dat wanneer je blowt als het effect begint af te nemen, je het effect als het ware weer terugbrengt. Ik heb hier zelf wel gemengde ervaringen mee!
Zeker waar! Nu moet ik bekennen dat ik een dagelijks blower ben en dat ik dus ook altijd blow als ik iets gebruik; mogelijk heeft het daarom op mij niet zo'n heftig of overweldigend effect. Maar het klopt, blowen versterkt de effecten sowieso en kan het ook langer duren...

Zo merkte ik dat toen ik aan het einde v/de trip een dikke bonghit nam, ik niet veel later weer visuals in overvloed had 😁

Boyman

Bewuste gebruiker
Ondanks dat ik zelf nog maar 2 keer metocin heb geprobeerd, heb ik beide keren bijgenomen.

Wat ik deed is ongeveer een uur tot anderhalf uur na de eerste dosis een beetje bijnemen. In het geval dat de eerste dosis 1 pellet was, werd de redosen een halve pellet. Op deze manier werden de effecten voor mijn gevoel niet versterkt, maar wel verlengd.

Ondanks dat ik het niet met zekerheid durf te zeggen, heb ik wel het gevoel gehad dat de effecten zo'n 6-8 uur aan hielden, zeker wanneer je er bij blowt. Of dit allemaal heel verstandig is, durf ik niet te zeggen🤪

EDIT: Aankomende zaterdag ga ik weer een 'reisje' maken. Vermoedelijk ga ik dan ook bijnemen. Als ik het niet vergeet, zal ik proberen de duur van de trip bij te houden, afgezet tegen de dosis + bijnemen 👍🏼

Dankjewel voor je reactie! Blowen doe ik helaas niet meer, ik heb inderdaad ook wel ervaren dat je daarmee de trip "terug kunt halen". Ben zelfs een keer harder gegaan dan m'n piek toen ik 3 uur later een joint rookte :sweatsmile:

Hoor graag van je hoe het is gegaan zaterdag!

Boyman

Bewuste gebruiker

En, hoe was je trip zaterdag?

KaapStad

Ik zal binnenkort een soort reportje schrijven. Ik moet na een wild weekend altijd even weer landen in de realiteit van het normale leven! 🤪

Het was iig een uiterst chaotisch ervaring.., wordt vervolgd!

Boyman

Bewuste gebruiker
We hebben het laatst geprobeerd en voor het geval dat anderen hier ook in geïnteresseerd zijn, dit zijn onze bevindingen.

We begonnen met 20mg.
- Na 45 minuten bijnemen (10mg) verhoogt je piek nog. Ook verlengt het de trip van 3 naar ongeveer 5 uur.
- Na een uur bijnemen (na je eerste dosis) verlengt je trip alleen maar, van 3 naar ongeveer 5,5 uur.
- Na anderhalf uur of langer na je eerste dosis is minder. Dan is je eerste piek zo goed als voorbij en dan begint ineens een veel mildere tweede piek. De totale trip werd wel 7+ uur, maar dus met een tussenpauze.
- Tripbuddy heeft twee keer bijgenomen (20 + 12,5 + 12,5). Steeds met ongeveer een uur ertussen. Hierdoor hield de piek bijzonder lang aan en zelfs na bijna 8 uur had hij nog visuals.

Lang verhaal kort: als je de piek wilt verhogen maar niet te veel wilt nemen in 1x (om de comeup mild te houden), neem na ongeveer 45 min je booster dose in. Als je vooral wilt verlengen, laat er dan iets langer tussen maar niet langer dan anderhalf uur want dan ben je tussendoor even bijna nuchter.

Bovenaan