4-HO-MET na 2-CB

Feceded

Experimenterende gebruiker
Hoi, ik heb afgelopen vrijdag (11 maart) voor de tweede keer 2-CB gebruikt dit beviel erg goed.

volgende week vrijdag (25 maart) ben ik de hele dag alleen thuis en wil ik met dezelfde vrienden 4-HO-MET uitproberen.

ik vroeg me af of de tijd die hier tussen zit lang genoeg is?

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Na 14 dagen is je tolerantie zo goed als volledig gereset. Al helemaal met 2C-B, die lijkt weinig tolerantie te creëren.

Zorg voorderest wel dat je mentaal weer klaar bent om te trippen, bereid het dus goed voor dan zal je een goede ervaring hebben. 4-HO-MET is (afhankelijk van de dosis) iets heftiger dan 2C-B maar een goede stap tussen 2C-B en het echte werk. Hoeveel waren jullie van plan te gaan doen?

Feceded

Experimenterende gebruiker
Na 14 dagen is je tolerantie zo goed als volledig gereset. Al helemaal met 2C-B, die lijkt weinig tolerantie te creëren.

Zorg voorderest wel dat je mentaal weer klaar bent om te trippen, bereid het dus goed voor dan zal je een goede ervaring hebben. 4-HO-MET is (afhankelijk van de dosis) iets heftiger dan 2C-B maar een goede stap tussen 2C-B en het echte werk. Hoeveel waren jullie van plan te gaan doen?
Volgens de site waar we besteld hebben is het 20mg per pil, we gaan ze niet testen. Maar we waren van plan om er gewoon één te nemen.

Het leek me ook een mooie volgende stap inderdaad!

Bovenaan