4-FMP

de GT

Bewuste gebruiker
ik heb het hier wel eens voorbij zien komen, en laatst ergens anders iets erover gelezen waardoor mijn nieuwsgierigheid is gewekt.

Ik heb zelf nog nooit speed gedaan, ben van plan om binnenkort dex te proberen, maar nu ik wat over 4 fmp heb gelezen wil ik dat misschien wel eerst proberen. Mede omdat ik al wel aan 4-fmp kan komen, en niet aan dex nog.

4-FMP = 4Fluor Amphetamine

Ik ben dus benieuwd naar ervaringen, prijs, en vergelijkingen met andere drugs/uppers (normale speed, dex, mdma, coke)

edit: de webshop waar ik het ooit bestelde is al tijden dicht. gelieve hier niet meer naar te vragen, dus ook niet in pm.

wellicht dat dit nuttig kan zijn:

viewtopic.php?f=37&t=18265&p=582889&hilit=+zo+zoek+je+goed#p582889

Funky Monkey

Badass junkie
Het is een vage mengelmoes van teweinig dex en teweinig mdma... maar het gaat wel goed hard! :mrgreen: dat is denk ik de beste omschrijving :confused:

Verder is de prijs kwaliteid verhouding wel oké... gewoon niet tevaak doen :)

de GT

Bewuste gebruiker
wat vind jij oke dan? qua prijs?

de prijslijst die ik heb gekregen is nl. 50 voor 1 en 200 voor 10
vind ik nogal een verschil, zo groot zal het prijsverschil bij coke bijvoorbeeld nooit zijn bij die hoeveelheden. Anders kocht ik coke alleen nog maar per 10 in.

Funky Monkey

Badass junkie
Coke is geliefder dus gaat de prijs niet snel omlaag. 4-FMP is nogsteeds een RC wat dus eigenlijk inhoud dat wij een soort lab-ratten zijn en daarom kan je het beter niet tevaak nemen :P

Oom Klaas

Badass junkie
50 eu voor een gram 4-fmp... :openmouth:
Is het effect dan ook zo sterk en lang op een kleine hoeveelheid (lees, 100 mg of minder)?

de GT

Bewuste gebruiker
wat ik heb gelezen is dat een lijntje van ong 100mg ong 4 a 5 uur plezier biedt.

maar 50 e vind je dus duur? en 20e dan? want dat is de prijs bij 10g.

en pas bij een 100g wordt het een joet de gram, maar laat ik nou net geen 1000 over hebben.

de GT

Bewuste gebruiker
waar baseer je die prijzen op?

en voor de ervaringsdeskundigen: hoe zit het met de kater/ day(s)after?

honingolie

Bewuste gebruiker
toch vind ik het prijzig, zal wel komen door de exclusiviteit.. Het schijnt nogal eenvoudig te zijn om te produceren. Her en der hoor ik dat een dosering van 150-200mg goed is voor een leuk nachtje..

Ervaringsdeskundigen?

de GT

Bewuste gebruiker
honingolie zei:
toch vind ik het prijzig, zal wel komen door de exclusiviteit.. Het schijnt nogal eenvoudig te zijn om te produceren. Her en der hoor ik dat een dosering van 150-200mg goed is voor een leuk nachtje..

Ervaringsdeskundigen?

als je uit gaat van 20e de gram, dan valt he wel mee, dan heb je voor 4 euro nl. een leuke nacht als 200mg genoeg zou zijn.

ik wil wel 10g bestellen, maar dat is wat veel, ook qua pieken, zijn er mensen omg. delft die mee willen bestellen?
5gr. voor 100 e vind ik nog te doen. plus uitgaande van het bovenstaande zou je van 5gr. 25 leuke avonden hebben. dat lijkt me voorlopig wel voldoende :mrgreen:

ik bestel het overigens gewoon bij een webshop, aangezien het een rc is zou het (nog) niet illegaal zijn.

Antondebeuker

Experimenterende gebruiker
Ik heb het wel gehad , leuk spul hoor, de day after is ook goed te doen, maar neem niet teveel, 250mg max.
Zoals gezegd is het een RC, dus er is nauwlijks iets bekend over de schadelijkheid.
Ik heb enkele verhalen gehoord van mensen die meerdere dosissen namen op 1 avond en die vonden dat niet echt prettig meer.
Bij mij werkte 150mg ineens het beste, had ik de hele nacht lol.
Wel belangrijk: 4-FMP NIET SNUIVEN!!
Het is echt alleen voor orale consumptie, een maatje van me moest het natuurlijk toch proberen, die snuift ook MDMA kristallen, (das mij al te pijnlijk), die liep echt te janken van de pijn en heeft een week ontstoken slijmvliezen gehad, echt niet doen dus.

de GT

Bewuste gebruiker
maar is qua effect zoals nick de neger zei een mix van net te weinig dex en te weinig mdma?

Antondebeuker

Ik zou zeggen, dex met een mdma sausje, ik denk dat dat voor iedereen weer verschillend is.
Het scheelt nogal of je pas sinds kort mdma gebruikt of dat je het al jaaaren kent.
Je moet er in elk geval geen zware xtc-achtige rush van verwachten, het is echt meer speedy, maar wel met een warm gevoel zeg maar.
Eet het en je weet het.
:mrgreen:

de GT

Bewuste gebruiker
Oom Klaas zei:
Vragen naar die webshop in m'n pm inbox is toch wel nog legaal,
als 4 fmp nog niet illegaal is... :rolleyes: ?

lijkt me wel.
anders kan je via pm altijd vragen naar emailadres voor 'niet forum gerelateerde zaken' :mrgreen: jij blij, mods blij, want 'illegale' zaken gaan dan buiten het forum om.

k heb het expres niet in het 'openbaar' gepost, omdat het dan op sneller via google te vinden is, en dus ook de politie, terwijl de coppers er juist zo lang mogelijk weinig lucht van moeten krijgen.

misschien een beetje paranoia gedachtengang, maargoed, laten we het er maar op houden dat alle beetjes voorzichtigheid helpen..

oja, je moet je wel ff regsitreren op die site, maar die site verkondigt goed om te gaan met je privacy, en ze slagen erin wat dat betreft betrouwbaar over te komen, dus ik heb er wel vertrouwen in. Je moet je dus wel ff registreren voordat je uberhaupt de producten/prijslijst kan zien, laat staan bestellen. Je kan na de registratie ook met 1 druk op de knop je gegevens bij hun verwijderen.

Spor

Wijs gebruiker
Geen kater.

In het welke drugs heb je ooit gebruikt topic staat meer uitleg, strax getyped, geen zin om het nog eens te beschrijven :)

de GT

Bewuste gebruiker
Spor zei:
Oom Klaas zei:
@ spor en dumpy:

Hoe voelt de 4 Fluo Amphetamine anders dan gewone amfetamine?
Ik kan er erg weinig over vinden, 't is volgens mij ook erg weinig verkrijgbaar?

Nou, hier mijn beste poging om het te beschrijven:

Ik vind het een soort kruiswerking van pep / coke / xtc ... Van alles wat, maar niet alles van iedere stof.

Pep: het is minder agressies als pep. Bij pep heb ik altijd een btje "paranoia" underfeeling, die her en daar met vlagen terug komt. Deze maakt hierbij plaats voor een coke achtig geluk gevoel. Werking is ook ongeveer even lang als die van pep, het wakker blijven dus ook.

Coke: ja zoals ik al zei, waar ik normaal met pep wat paranoide voel, voel ik hier eerder het "geluk" gevoel van coke. Het zelfvertrouwen wat toe neemt.

Xtc: de link met xtc is bijna niet te beschrijven... Is ook maar zo minimaal. dat moet je echt voelen. Het is een klein btje de euforie van xtc, maar dan laaaaaaang niet zo erg. Zoals ik al zei, dit moet je voelen.

Over het algemeen vind ik het een echte prestatiedrug. Soort slikbare coke die lang werkt. Voor een feestje, of de bank vind ik het minder aan te raden. Wat deze drugs wel als algemene voordelen heeft:
- Je gaat geen rare koppen trelkken zoals met bijna alle bovengenoemde middelen wel
- Geen grote doppen
- Heel helder, wat in geval van prestatiedrug wel een voordeel is
- Je zit niet te wachten op eten, maar het kan wel. Iets wat bij mij met pep of mdma ook niet gaat, en met coke heb ik het moeten "leren" :P

Tenslotte heb ik wel eens gehoord dat 4 fluo het zelfde zou zijn als Methylone... dat is niet waar ! Verder is het volgens mij 4 Fluoramphetamine... Want erowid kent geen 4 fluo, en als ik met google zoek vind ik mijn eigen DF posts terug :beer:

Vind het voor zo nu en dan wel lekker... Zal nooit me favo worden :) maar het is ook geen downer :wink:

quotje om het hier overzichtelijk te houden

de GT

Bewuste gebruiker
[KICKMODUS]hmm zo weinig interesse? had meer verwacht hier... moesten er nog mensen interese hebben om me te bestellen, hoogst waarschijnlijk gaat er in de 1e wek van juni besteld worden. dus voor die tijd ff laten weten als je mee wil doen.[/KICKMODUS]

peppie

Belezen gebruiker
50 is een beetje erg veel voor 1gr.
Als het echt geweldig zou zijn en ook nog legaal, dan zou 30 de max. zijn

Funky Monkey

Badass junkie
youperdepoep zei:
[KICKMODUS]hmm zo weinig interesse? had meer verwacht hier... moesten er nog mensen interese hebben om me te bestellen, hoogst waarschijnlijk gaat er in de 1e wek van juni besteld worden. dus voor die tijd ff laten weten als je mee wil doen.[/KICKMODUS]
En sinds wanneer mogen we dealen :confused: :beer:

de GT

Bewuste gebruiker
ik deal niet, ik biedt mensen de mogelijkheid om een (nog) legale stof mee te bestellen van een webshop voor 20€ de gram. Als ook dat niet mag dan hoor ik dat graag (pm), dan pas ik de betreffende posts aan.

ik moet er officieel bij vermelden dat het niet voor consumptie bestemd is :wink:

de GT

Bewuste gebruiker
heb al een klein groepje. en bij 5 man loont het al om 2 gr. pp te bestellen ipv met 4 man 1gr. pp.

ff voor de minder snellen een rekenvoorbeeld:
1 gr. = 50 euro
10 gr. = 200 euro, wat dus 40 euro is voor 2 gr.

tijdbom

Is er niet zoiets dat alle amphetamine-achtige stoffen (dus alles waar een amphetamine-deel in zit, maar dan met extra zijgroepen ofzo) sowieso op de 2e lijst staan? Of in ieder geval onder de geneesmiddelenwet vallen?

Drientje

DF-koning
youperdepoep zei:
heb al een klein groepje. en bij 5 man loont het al om 2 gr. pp te bestellen ipv met 4 man 1gr. pp.

1 gr. = 50 euro
:openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet... :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Drientje zei:
youperdepoep zei:

1 gr. = 50 euro

Koop dan speed en gooi er een pil of wat kristal achteraan. Waarom zoveel betalen? Het is een slap aftreksel van speed en een slap aftreksel van MDMA. Het is het net niet, en zal het nooit worden ook. Wat een aparte mensen leven er toch op deze planeet... :wave:

Heb jij er al ervaringen mee, of baseer je dit op de reacties van anderen. Als je het nooit probeert weet je ook niet of het beter is, misschien heeft het nog wel enkele voordelen of nadelen. Zolang het niet getest wordt blijft het i.i.g. onduidelijk.

Ik ben er in elk geval wel erg benieuwd naar. Het vreemde is dat ze 98 % puurheid (poeder) zeggen te hebben. Amfetamine is maximaal 74% (poeder).

Flameon

Badass junkie
Gisteren een capsules 4 fluor genomen. Heb me een uurtje of zes heel relax gevoeld. Toen het uitgewerkt was en de dag erna helemaal geen kater! :grin:

de GT

Bewuste gebruiker
Lauu zei:
je kan toch ook gewoon dex-pep met mdma zelf mixen...of doe ik nou weer wazig? :P

maar hoe komt het dat jij weet dat dat dezelfde effecten geeft? en waarom zelf gaan mixen, teriwjl je het kant en klaar geleverd kan krijgen met een (beweerde) puurheid van 98%

-spaceman-

Badass junkie
Ik vind het gevoel het best te omschrijven als een combo tussen mdma en dex. Heerlijk warm gelukzalig gevoel met een heldere geest!

Lauu

Badass junkie
youperdepoep zei:
Lauu zei:
je kan toch ook gewoon dex-pep met mdma zelf mixen...of doe ik nou weer wazig? :P

maar hoe komt het dat jij weet dat dat dezelfde effecten geeft? en waarom zelf gaan mixen, teriwjl je het kant en klaar geleverd kan krijgen met een (beweerde) puurheid van 98%

dat is zo...was ook maar een vraag verder...moet het dan wel eerst vinden dan...en het is best prijzig

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Drientje zei:

Beste Drientje,

Dan heb je wel een goede kater, met de 4-FMP gelukkig niet.
Het is alleen te prijzig en de dosis is te hoog, ivm 2C-B 33mg of 4-FMP 200 mg.
4-FMP is geen sensatiedrugs maar een gemoedelijk goedje, lekker genoeg om af tewisselen met die katerdrugs zoals mdma pep coke alcohol en ketamineeeeeeee.

Bonie

Spor

Wijs gebruiker
haha 4 fmp is echt wel anders als speed. Zou het alleen al eerder nemen door de voordelen zoals geen grote doppen, ranzige muil, niet-kunnen-eten en kater de dag erna

Spor

Wijs gebruiker
lysergine25 zei:
die katerdrugs zoals mdma pep coke alcohol en ketamineeeeeeee.

Ketamine katerdrugs ? heb nog nooit een kater gehad van ketamine, na 2,5 uur ofzo is het gewoon helemaal uitgewerkt en ben je weer zo goed als nuchter, laat staan een kater ?

Jij moet gewoon geen goedjes die je niet kent met veel te grote hoeveelheden slikken die sowiso eigenlijk gemaakt zijn om te snuiven :wink:

Bovenaan