4 FMA snuiven?

ChacChan

Experimenterende gebruiker
Hallo allen, recent besloten om 4fma te gaan proberen. Ik heb persoonlijk de voorkeur om drugs te snuiven en vroeg mij af of dit met 4fma ook rendabel is.

Zo ja, Is het handiger om 1 of 2 lijnen te nemen met een hogere dosis of om het te verspreiden over de avond? Weet iemand hoe lang de duur is van 4FMA wanneer je het snuift?

Thanks!

Spyro

DF-koning
Tja, mijn neus is mij vaak niet dankbaar na het weekend. Ik vind bommetjes gewoon stukken minder fijn. Wat is volgens jou een super korte werking?
Ik snuif het ook altijd hoor. Alleen dit goedje is echt troep

Hooguit een kwartier een lekkere rush. Niet eens denk ik… Daarna komen al snel de negatieve effecten naar de voorgrond.

Beste is eigenlijk wel een goed bommetje doseren, heb je meer plezier van

ChacChan

Ik snuif het ook altijd hoor. Alleen dit goedje is echt troep

Hooguit een kwartier een lekkere rush. Niet eens denk ik… Daarna komen al snel de negatieve effecten naar de voorgrond.

Beste is eigenlijk wel een goed bommetje doseren, heb je meer plezier van
Check. Heb op t moment geen capsules liggen. Denk dat ik het door een drankje mix en mocht het effect niet gewenst zijn dan kan ik altijd nog wat sleutelpuntjes nemen right?

Spyro

DF-koning
Check. Heb op t moment geen capsules liggen. Denk dat ik het door een drankje mix en mocht het effect niet gewenst zijn dan kan ik altijd nog wat sleutelpuntjes nemen right?
Stukje wc papier werkt ook als bommetje hoor! 😜

Lijkt me ontzettend goor door je drinken. Chemisch goedje, niet best voor je tanden ook.

Ik zou voor een bommetje gaan, sleutelen kan altijd nog!

Numiah

Ik heb het kort geleden als probeersel gesnoven.
Kleine dosis van 50mg.
Het branden in de neus vond ik wel meevallen.
het effect was erg zwak. Een verrassend droge mond, licht actief en klein beetje klamme handen.
Beslist niets euforisch of iets wat er naar hint.
Het restant van de 1gr is in de plee gegaan.

ChacChan

Stukje wc papier werkt ook als bommetje hoor! 😜

Lijkt me ontzettend goor door je drinken. Chemisch goedje, niet best voor je tanden ook.

Ik zou voor een bommetje gaan, sleutelen kan altijd nog!
True! Capsules zijn wel stukken chiller.
Maargoed, alles voor het feestje. We gaan het zien vanavond. 🙈

Spyro

DF-koning
True! Capsules zijn wel stukken chiller.
Maargoed, alles voor het feestje. We gaan het zien vanavond. 🙈
Zeker! Ben benieuwd naar je ervaring! Ik kreeg er nogal veel cravings van. Vooral door het snuiven. Zat echt om de paar minuten te punten… Have fun. 😁

ChacChan

Ik heb het kort geleden als probeersel gesnoven.
Kleine dosis van 50mg.
Het branden in de neus vond ik wel meevallen.
het effect was erg zwak. Een verrassend droge mond, licht actief en klein beetje klamme handen.
Beslist niets euforisch of iets wat er naar hint.
Het restant van de 1gr is in de plee gegaan.
Hmm, klinkt als een teleurstellende ervaring ja. Ben benieuwd hoe ik er op ga reageren. :)

Beste mensen,

Ik wil jullie waarschuwen over deze stof(4-FMA). Ik had dit een aantal keer geprobeerd en heb hier wel het een en ander over te vertellen. Ik gebruikte dit een paar keer in een kleine dosis. Toen viel dit bij mij als een soort speed en was er vrij weinig aan de hand. Echter toen ik de dosis iets verhoogde gebeurde er dit.

Ik nam de lijn omdat ik die avond lekker wilde gaan gabberen na het nemen liep ik naar buiten. Ik ging een sigaret roken want dat vind ik altijd lekker na een lijn. Toen ik even stond te roken voelde ik mij licht worden. Enorm licht alsof mijn benen er niet meer waren. Mijn hoofd werd ook licht en mijn zicht werd troebel. Ik stond aan het water en keek naar de stad rotterdam vanaf de haven in het donker. Alle lichten die ik zag werden wazig en begonnen zich uit te spreiden... het leken net alsof de lichten neonbuizen werden. Ik raakte toen enorm in paniek. Gelukkig zag ik mensen die in de auto zaten en heb mijn probleem uitgelegd(was bij een soort meeting) en heb toen gevraagd of ze op mij wilden letten. Ik ben naast hun auto gaan hurken en gaan praten om me van dit gevoel af te leiden. Uiteindelijk mocht ik even bij ze in de auto zitten en zakte het gevoel waardoor ik toch nog naar het feestje kon. Toch voelde het voor mij wel zeker 20 minuten tot een half uur alsof ik zou gaan flauwvallen en misschien het licht wel zou gaan zien... iemand anders hier ook ervaring mee?

Nihilist88

Badass junkie
@snabbertje0801 lijkt indd eerder door de sigaret te komen, misschien duidelijk temperatuurverschil tusse lijn en tijdens sigaret roken. Ook de korte periode, net na de sigaret, laat vermoeden dat de draaierigheid en licht gevoel eerder hierdoor kwam, dan door de 4-fma. Want ben je later dan gewoon nog lekker gegaan op de 4fma?
Zelf heb ik het enkel oraal genomen, snuif ni, zeker zulke stuff ni.

Pollewop

Bewuste gebruiker
Als ik 4F of MDMA gebruik kan ik als een malle roken. De ene sigaret na de andere steek ik dan aan. Ik merk ook dat ik vaak er weer in kom of ff “harder” ga. Wellicht is dat bij jou ook het effect geweest..

Bovenaan