lekkerkezen
Newbie
hoooi ben ik weer,
gisteren voor het eerst 4-emc nasaal geprobeerd en zoals je in mijn vorige trip report hebt kunnen lezen was er niet veel aan.
ik had heb wat advies gehad van een mede forum genoot om het te proberen met bommetjes.
nu had ik mij voorgenomen om eigenlijk hier mee een week of 4 te wachten.
echter komt er vanavond een goede vriendin van mij langs.
en na mijn verhaal over gisteren aan te hebben aangehoord stelde ze voor om vanavond bommetjes te proberen omdat ze zelf ook wel zin had in een tripje.
even wat over onszelf
(A) vrouw, 28 jaar, 60 kilo 1m68ish, al best wel wat ervaring met xtc en wiet.
(K) ikzelf man 35 jaar oud 87 kilo 1m85, ervaring met coke xtc en gister dus 4-emc.
wellicht beginnen we wat laat maarja na de nodige biertjes en zij wijntjes hebben we besloten om het toch maar te proberen.
T00:00 voor haar een bommetje gemaakt van 175mg en voor mezelf eentje gemaakt van 275mg.
we nemen allebei het bommetje met een glas sinas (ik had ergens gelezen dat fanta trip versterkend werkt als je het voor het actief word neemt).
terwijl we afwachten wat ons gaat overkomen besluit ik haar wat les te geven in dj-ing.
we beginnen met wat euphoric hardstyle om lekker een beetje in de sfeer te komen.
ik zal dit report verder uitbreiden als we verder in de nacht komen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
ehh helemaal vergeten dat ik een tripreport aan het maken was sorry hehe
T00:30 (A) zegt dat ze al wat voelt op komen, ik zelf nog helemaal niet, maar we zijn we lekker bezig met muziek en alles is toch al gezellig.
T01:00 (A) zit er nu helemaal in en bij mij voel ik ook al wat gebeuren.
ik merk dat ik vooral een beetje trillerige handen heb en een beetje begin te zweten.
(A) is nu meer bezig met verhaaltjes vertellen over vorige drugs avondjes dan dat ze nog met muziek bezig is
T01:30 ik voel een euforie opkomen die heel anders is dan wat ik gewend ben van MDMA.
dit is denk ik het best te beschrijven als de lucht zit vol spanning.
er gaan tintelingen over mijn hele lichaam.
ook ik vind het zo enorm fijn om over van alles en nog wat te praten.
(A) zit er vol in en zegt dat alles eigenlijk wel lekker en energiek aanvoelt.
wel heeft ze net zoals mij last van ontzettende zweethanden en geeft aan dat ze dit wel een beetje vies vind
T02:00 na nog ruim een half uur lekker kletsen besluiten we om maar iets aan die zweethanden te gaan doen
(A) stelt voor om wat rustigere muziek op te zetten en een douche te nemen.
volgends haar is een douche echt goddelijk als je in een euforische stemming bent dus ik volg haar naar de douche
T03:00 (ongeveer) o jezus wat was dat lekker, het gevoel van de regendouche op je huid.
de tintelingen zijn niet te omschrijven zo fijn!
(A) geeft aan dat ze een beetje horny begint te worden en begint een beetje met mij te spelen.
echter blijft het gevoel eenzijdig en word ik niet echt opgewonden.
dit is zo anders dan wat ik bij mdma merk, daar werd ik zo geil als boter.
nu niet, ik heb meer zin om ff lekker een rondje te gaan lopen echter gezien het tijdstip en ik midden in de stad woon lijkt het mij toch niet zon strak plan.
als een soorrt compromis besluiten we dan maar een livesetje van een festival waar we samen zijn geweest op te zetten en dan maar te gaan dansen.
T03:30 we merken dat het gevoel wat minder aan het worden is dus besluiten we een 2e bommetje te nemen.
allebei nemen we 150mg.
--------------------------------------------------------
T04:30 2e bommetje begint nu ook te werken en we hebben het prima naar ons zin,
als ik mijn gevoel nu moet omschrijven is het alles is prima en ik vind (A) super interessant!
ik wil echt alles weten en ik heb echt de behoefte om haar alles over mijn leven te vertellen.
de zweethandjes beginnen weer terug te komen en mijn hartslag voel ik ook weer sneller gaan.
----------------------------------------------------------
T05:30 denk ik, de euforie van het 1ste bommetje is bij de 2e niet echt terug gekomen.
we gaan nu lekker in bed ff serietje kijken.
conclusie:
bommetjes zijn echt beter dan nasaal, bijnemen in een kleine dosis zorgt er niet voor dat je eerste euforie momentje verlengt word.
nog steeds krijg je niet echt de energie die je bij een mdma oid wel hebt.
maar je hebt wel extreem veel zin om te socializen en leuke dingen te doen.
gisteren voor het eerst 4-emc nasaal geprobeerd en zoals je in mijn vorige trip report hebt kunnen lezen was er niet veel aan.
ik had heb wat advies gehad van een mede forum genoot om het te proberen met bommetjes.
nu had ik mij voorgenomen om eigenlijk hier mee een week of 4 te wachten.
echter komt er vanavond een goede vriendin van mij langs.
en na mijn verhaal over gisteren aan te hebben aangehoord stelde ze voor om vanavond bommetjes te proberen omdat ze zelf ook wel zin had in een tripje.
even wat over onszelf
(A) vrouw, 28 jaar, 60 kilo 1m68ish, al best wel wat ervaring met xtc en wiet.
(K) ikzelf man 35 jaar oud 87 kilo 1m85, ervaring met coke xtc en gister dus 4-emc.
wellicht beginnen we wat laat maarja na de nodige biertjes en zij wijntjes hebben we besloten om het toch maar te proberen.
T00:00 voor haar een bommetje gemaakt van 175mg en voor mezelf eentje gemaakt van 275mg.
we nemen allebei het bommetje met een glas sinas (ik had ergens gelezen dat fanta trip versterkend werkt als je het voor het actief word neemt).
terwijl we afwachten wat ons gaat overkomen besluit ik haar wat les te geven in dj-ing.
we beginnen met wat euphoric hardstyle om lekker een beetje in de sfeer te komen.
ik zal dit report verder uitbreiden als we verder in de nacht komen.
--------------------------------------------------------------------------------------------
ehh helemaal vergeten dat ik een tripreport aan het maken was sorry hehe
T00:30 (A) zegt dat ze al wat voelt op komen, ik zelf nog helemaal niet, maar we zijn we lekker bezig met muziek en alles is toch al gezellig.
T01:00 (A) zit er nu helemaal in en bij mij voel ik ook al wat gebeuren.
ik merk dat ik vooral een beetje trillerige handen heb en een beetje begin te zweten.
(A) is nu meer bezig met verhaaltjes vertellen over vorige drugs avondjes dan dat ze nog met muziek bezig is
T01:30 ik voel een euforie opkomen die heel anders is dan wat ik gewend ben van MDMA.
dit is denk ik het best te beschrijven als de lucht zit vol spanning.
er gaan tintelingen over mijn hele lichaam.
ook ik vind het zo enorm fijn om over van alles en nog wat te praten.
(A) zit er vol in en zegt dat alles eigenlijk wel lekker en energiek aanvoelt.
wel heeft ze net zoals mij last van ontzettende zweethanden en geeft aan dat ze dit wel een beetje vies vind
T02:00 na nog ruim een half uur lekker kletsen besluiten we om maar iets aan die zweethanden te gaan doen
(A) stelt voor om wat rustigere muziek op te zetten en een douche te nemen.
volgends haar is een douche echt goddelijk als je in een euforische stemming bent dus ik volg haar naar de douche
T03:00 (ongeveer) o jezus wat was dat lekker, het gevoel van de regendouche op je huid.
de tintelingen zijn niet te omschrijven zo fijn!
(A) geeft aan dat ze een beetje horny begint te worden en begint een beetje met mij te spelen.
echter blijft het gevoel eenzijdig en word ik niet echt opgewonden.
dit is zo anders dan wat ik bij mdma merk, daar werd ik zo geil als boter.
nu niet, ik heb meer zin om ff lekker een rondje te gaan lopen echter gezien het tijdstip en ik midden in de stad woon lijkt het mij toch niet zon strak plan.
als een soorrt compromis besluiten we dan maar een livesetje van een festival waar we samen zijn geweest op te zetten en dan maar te gaan dansen.
T03:30 we merken dat het gevoel wat minder aan het worden is dus besluiten we een 2e bommetje te nemen.
allebei nemen we 150mg.
--------------------------------------------------------
T04:30 2e bommetje begint nu ook te werken en we hebben het prima naar ons zin,
als ik mijn gevoel nu moet omschrijven is het alles is prima en ik vind (A) super interessant!
ik wil echt alles weten en ik heb echt de behoefte om haar alles over mijn leven te vertellen.
de zweethandjes beginnen weer terug te komen en mijn hartslag voel ik ook weer sneller gaan.
----------------------------------------------------------
T05:30 denk ik, de euforie van het 1ste bommetje is bij de 2e niet echt terug gekomen.
we gaan nu lekker in bed ff serietje kijken.
conclusie:
bommetjes zijn echt beter dan nasaal, bijnemen in een kleine dosis zorgt er niet voor dat je eerste euforie momentje verlengt word.
nog steeds krijg je niet echt de energie die je bij een mdma oid wel hebt.
maar je hebt wel extreem veel zin om te socializen en leuke dingen te doen.
Laatst bewerkt: