• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

4-Aco-DET 40 mg

dissoliefhebber

Belezen gebruiker
Beste forumleden,

Ik heb laatst 4-Aco-DET gebruikt, in de pellets vorm met 20mg per pellet, in totaal 2 geslikt, dus 40mg.

T 0:00: 2 pellets (40mg) geslikt, wachten op effect.
T 0:20 - 0:30: Eerste effecten beginnen voelbaar te zijn, ik voel me wat lichter in de hoofd.
T 1:00: Ik voel me nog lichter, eerste visualisatie en body load (wisselend koud/warm gevoel) effecten voelbaar.
T: 2:00: Visualisaties zijn wat sterker, ik zie dingen licht ademen en kleuren zijn sterker, paars domineert. Ik begin filosofisch te denken over kerst en luister kerstliedjes in mijn hoofd. Soms voelde ik licht dat de trip door mijn lichaam heen gaat
T: 3:00: Nadat ik dacht dat het niet sterker zal worden, werden de effecten opeens veel sterker. Alles begon sterk te ademen en vergroten/verkleinen. Alles had zo'n magische en kleurrijke sfeer. Ik voelde de trip sterk door mijn lichaam heen te gaan, vooral in benen. Alles was mooi in paars of paarsachtige kleuren, die ook bij vorige trip op deze stof domineerden. Ik probeerde eerst om de trip te controleren wat niet wilde lukken en daarna, om een badtrip te voorkomen, besloot ik om de trip zijn gang te gaan. Ik vond dat gevoel van trip langs mijn benen te gaan niet prettig en wilde ervan af, maar lukte niet. Op een gegeven moment moest ik plassen en toen keek ik naar de kerstboom. Die was zo mooi versierd met de visualisaties van paars (achtige) kleuren. Dat was prachtig en de kerstboom ademde tegelijkertijd. Verder was ik de kleuren op de muren van mijn kamer aan het bewonderen (ik lag in mijn bed tijdens de trip). Daarnaast had ik wat diepe filosofische gedachten over de religies, de Absoluut en relaties met mensen, echt diep was dat. Deze stof geeft altijd diepe gedachtes.
T: 4:00: De effecten van T: 3:00 zwakte af maar waren nog voelbaar.
T: 5:00: De hoofdeffecten zijn vrijwel weg.

Na wat tijd waren alle effecten weg, de volgende dag voelde ik me gezuiverd en had mega goede humeur. Ik heb ook het gevoel dat de psychedelica wat meer potentie hebben in de natuur, bijvoorbeeld tijdens wandelen. Misschien volgende trip in de natuur omgeving.

Laatst bewerkt:
Bovenaan